Vigyázz,kész, Valentin! ♥nyereményjáték♥ ---LEZÁRVA

január 26, 2015


Itt az ideje egy kis játéknak, ami már nem kicsit a Valentin nap téma körül forog annyiban hogy főleg szíves, piros és pink termékeket válogattam össze.
Néhány terméket magamnak is megvettem (pirosító,újságpapír technikához való minták, körömlakk) ezért már most leszögezem hogy későbbiekben látott teszteket a blogra a saját példányaimon végeztem :) 
Ennyit a játék apropójáról, lássuk a nyereményeket és a jelentkezés menetét!


Lovely Blush me Baby arcpirosító és highlighter,
Lovely Newspaper Manicure szett
 (az újságpapír technikának nevezett körömdíszítéshez 12 minta és a hozzávaló bázisfolyadék)
Lovely Top Jewels ( Nr. 3)  glitteres fedőlakk
Catrice Ultimate Shine ajakrúzs  300 Pink A Berry árnyalatban,
Lora fülbevalók (2pár)







Szabályok


 A játékra  a nyilvánosan feliratkozott olvasók jelentkezhetnek, akik rendelkeznek magyarországi postacímmel.  
 Google Read, Bloglovin, Magyar Blogok bármelyikén követheted a blogot,
 a lényeg, hogy megjegyzésben írd meg ha szeretnél jelentkezni és hogy milyen néven követsz!

 Ha megosztod a Nyereményjáték linkjét és  miniképét (alul) az oldalsávban
     vagy bejegyzés formájában azt megköszönöm és +2 eséllyel jutalmazom :)
( jelentkezéskor ne felejtsd linkelni a megosztás helyét!)


Jelentkezni a bejegyzés alatt tudtok  01.26.-02.14. között.
Sorsolás és postázás az azt következő héten várható.
                 










Sok szerencsét! ♥



You Might Also Like

10 hozzászólás

  1. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    zsoXcore néven vagyok feliratkozva a blogodra, itt :)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Köszönöm a lehetőséget :) Timi L. néven vagyok feliratkozva a blogodra.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon jó ajándékcsomagot válogattál össze a nyertesnek! Adrienn Simon néven vagyok feliratkozva. :)

    VálaszTörlés
  4. Erika Kapus néven feliratkozva a blogodra :)

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    Patrícia Kutasi néven vagyok feliratkozva.
    Köszi
    patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Fanni Kereki néven vagyok feliratkozva a blogra.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia :)
    Köszönöm a lehetőséget Dream néven követlek bloglovinon.
    Megosztottam twitteren: https://twitter.com/KissNiki765/status/561972549689827328

    VálaszTörlés
  8. Sziaa:)
    Det tus néven követlek a blogon! ;)
    Megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1379053369072231&id=100009027426461&pnref=story
    és instán is követlek :*
    köszi a lehetőséget<3

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szuper ajándékcsomag! Szalai Andrea néven követem a blogot, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnék jelentkezni:)
    Tóth Csilla Noémi néven vagyok feliratkozva GFC-n :) Rendelkezem M.o. postacímmel :)
    email címem: csilla.noemi88@gmail.com
    (instagram: csilla882
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés

Facebook