Üresjárat #13.

január 25, 2015

Már a 13. rész üres flakonokból, szinte alig hiszem hogy nálam elfogynak termékek főleg hogy ma fotóztam be a "10 pan project" résztvevőit. De igaz, és mára is szép számmal hoztam elhasznált termékeket. Amiről készült külön bejegyzés azt linkelni fogom, hogy akit bővebben is érdekel részletes véleményt is olvashasson. Hajápolás és formázás, tusfürdő, parfümök, körömlakk és alapozó kategóriában is végére értem jó pár terméknek. Jöjjenek!



Isana Oil Care sampon töredezett és szálkás hajra (500ml) 

Az argán olaj most nagyon menőnek számít a hajápolásban ezért amikor megláttam a Rossmann saját márkás sampon és balzsam kombóját hatalmas, 500 ml kiszerelésben gondoltam miért ne? Egy korábbi bejegyzésben volt szó erről a samponról, itt csak annyit hogy nem vált be. Már nem kapható, de ne keseregjetek nem kár érte! 


Kallos Hajkiegyenesítő spray (250ml)

Óriás mellényúlásként könyvelem el ezt a spray-t. Kezdetben amikor más Kallos termékekkel együtt használtam még jónak tűnt de végül kiderült hogy egy nagy nulla. Már nem egyenesítem a hajam de évekkel ezelőtt hetente akár többször is 220 fokon roncsoltam a hajszálaimat. Hővédő tulajdonságot se, és hajegyenesítő hatást se tapasztaltam. Az illata semleges, elnehezült nehezen fésülhető volt tőle az amúgy is gubancolódásra hajlamos hajam.  Több mint 1 éve csak porosodik a polcon, nem tudom mire vártam eddig de itt az idő hogy megváljak tőle.

Balea száraz sampon (200ml)

Borzalom ez szárazsampon, de tényleg! Egy balul elsült mellékvágány a jelenleg is használt Rossmann-os változat után. Egyrészt az illata sem olyan jó mint a konkurenciáé másrészt a fullasztó mellékhatása miatt is nagy ívben kerüli az aki egyszer már kipróbálta. Ugyanaddig bírta ezzel is a hajam mosás nélkül mint az említett márkával. Drágább is, szóval semmi nem szól mellette nem is veszem meg többet.


Wella Forte hajformázó folyadék (150ml)

Régi darab, leginkább hajlakkhoz tudnám hasonlítani a tulajdonságát. Kis mennyiségben az én (akkoriban lapockáig érő) hajamat nem tartotta igazán. Nagyobb mennyiségben a formára szárított frizkómat úgy ahogy tartotta viszont ragacsos és nehezen kifésülhető volt. Az illata kellemes az adagolófej sem adta meg magát és az utolsó cseppeket is könnyű volt kinyerni. Nem tudom kapható e még, mindenesetre újra nem vásárolnám.

Head&Shoulders citrusfresh (200ml)

 A kedvencem a citrus fresh változat ha erről a márkáról van szó. Korpásodásra ennél hatásosabb nincs és a citrusos változat a zsíros hajra is áldás. Nekem a kis kiszerelés is sokáig elég belőle mert csak kúraszerűen használom. Számtalanszor újravettem és még fogom is.

 

Dove Intensive Repair (50ml)

Kis kiszerelés még a dm "zsákbamacska" csomagjában volt, akkor két tubussal is beszereztem. Három hajmosásra volt elegendő így messze menő következtetéseket nem volt idő levonni. Puha tapintásúnak és fényesebbnek tűnt hajam. Még van egy tubussal belőle tavalyról de annyira nem volt nagy szám.




Casting Creme Gloss 554

 November végén vörösesre, pontosabban chillis csokira váltottam hajszínben, az eredményről itt láthatok képet. A végeredmény még szebb is mint amit eredetileg kigondoltam, de maga a festék egy borzadály. Új terméknél  - hiába festetted már ezerszer hajad - az ember lánya azért az utasításoknak megfelelően igyekszik betartani a gyártó által leírtakat. A leírás szerint benedvesített hajon, pfff... Nem nagyon akaródzott nedves hajat festeni, mert én úgy tanultam és tapasztaltam hogy minél több idő telik el hajmosás és festés közt annál tartósabb a végeredmény. Száraz hajon. Mindegy,befestettem az utasítás szerint. Röviden: azóta már háromszor festettem ezzel az egyébként "tartós színezőnek" nevezett festékkel a hajam (már nem nedves hajon) és az első 3-5 hajmosás alkalmával mindannyiszor engedte a színt de úgy durván, hogy a kádvizét is megszínezte. Fura, korábban ilyet nem tapasztaltam egy festéknél sem. A szín gyorsan kopik, legalább is a korábban használt Perfect Mousse habállagú termékhez képest és nincs is benne annyi, éppen hogy elég 1 dobozzal.  1700ft szerintem drága egy színezőért, ennek ellenére kénytelen vagyok megvenni mert az árnyalat maga nagyon szép.
A hozzátartozó hajkondicionálótól sem lesz olyan selymes és illatos a hajam mint Perfect Mousse festéktől. 

 


Garnier Neo (soft cotton)

Ez egy nyári szerzemény volt, nálam már lefutott ez az innovatív kiszerelés amit legelőször a Nivea-nál láttam ezelőtt jó pár évvel. Egy régi-régi bejegyzésben mutattam is nektek. A mostani dm dobozban ez lapult, ha jól láttam csak rózsaszínben. Kíváncsi leszek a többiek tapasztalataira mert nekem elég vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban.
A Nivea anno bejött de mert arra kifutó termékként bukkantam a Müllerben nem volt lehetőségem pótolni ezért tettem egy próbát ezzel. A külcsín elég becsapós: nem a legpraktikusabb pedig azt gondolnád. Hogy ne legyen a ruhám fehér foltos én először a kézfejemre nyomtam és onnan kézzel a kivettem fel mert csak így sikerült rendesen, foltmentesen eldolgozni. Az illata flancmentes, "tiszta" illat volt, izzadásgátló hatása nem volt kiemelkedő de a kellemetlen szagokat elfedte.

Rexona Linen dry ultra dry (50ml)

 Semmi különös, hatékonyságban és illatban is alulmaradt az előbbi Garnier deo-tól, biztosan nem veszem újra. Egyetlen pozitívum hogy nem lett tőle egy ruhám se foltos, de ennél azért több kell!

 

Garnier Micellás víz (400ml)

Mindenki imádja, mert ár-érték arányban milyen szuper meg gazdaságos meg minden. Hát, én nem tudok ilyen szuper latívuszokban írni róla. Az ára tényleg jó egy fél literes micellás vízért akcióban 1300ft-ért kedvező, de nem minden. Engem  zavart kicsit az a "filmréteg" amit a bőrömön hagyott, muszáj volt tiszta vízzel "leöblítenem" mert éreztem hogy maradt valami az arcomon. A sminklemosásban pont annyira volt hatékony mint az összes több eddig próbált. Most a Bioderma H2O használom, de a favorit nálam még mindig a legelsőnek kipróbált micelláris folyadék az Eveline Cosmetics-től. Réges-régen erről is íródott egy szösszenet.

Aveo kéz-,és körömápoló balzsam (100ml)

Tavaly karácsonyra kaptam, azóta pakolgatom ide-oda és ezzel azt hiszem el is mondtam róla mindent. Az illata jellegtelen elvileg méhviaszos de hatása semmi. Az utóbbi félévben sok kézkrémet próbáltam ki, így teljes bizonyossággal mondhatom hogy ez az egyik (de nem a legrosszabb) kézre valóm. Soha többet.

Jedor Gino Tossi



Pár száz forintos illat, egyszer kétszer magamra fújtam ugyan (egyébként kellemes és meglepően tartós illata volt) de  a lakás illatosításhoz használtam el. Porszívózáskor a porzsákra fújva kellemes illatot hagyott hátra,  illatozott tőle  a lakás. Általában illóolajokat használok erre a célra, de ez is megfelelt a célra.
Babylove mikroszivacsos nedves törlőkendő aloe vera és kamilla

 

Aveo Just Lovely tusfürdő (300ml)

Édeskés, púderes illatáért odáig voltam, sajnos gyorsan elfogyott mert habfürdőnek is sokszor használtam. Nagyjából mint a Balea tusfürdők, olcsó de ahhoz képest jó. Ajakápoló,kézkrém és tusfürdő volt kapható belőle. Limitált, lehet hogy már nem kapható de ha igen, tegyetek egy próbát vele!

Yves Rocher Jardins du Monde Spanyol gránátalma (200ml)

 YR tusikról nem áradozok többet, megtettem már itt és itt is. Ez viszont nem vált be, nagyon nem. Életemben először alig vártam hogy elfogyjon egy YR tusfürdő. Nem tudom miért, nincs kifejezetten rossz illata de nekem valahogy nem jött be.


Yves Rocher habzó fürdőkocka (15g)
Még egy Yves Rocher termék ami nem nyerte el a tetszésem. Ez egy olyan "zizegős kocka" de őszintén szólva fogalmam sincs mit tud(na). Illata semmi, nem hogy egy kis kádvízben de még magát a fürdőkockát szagolva se jöttem rá milyen illat akarna lenni. 300ft körüli áron kapható amit kezdő törzsvásárlóként anno azért kaptam csak le mert ennyi hiányzott a +1 pecsétért a kártyámon. A jövőben inkább legyen kevesebb pontom, de ezt többet biztosan nem! 


 



Essence french glam (02 rose glam) 

Kifejezetten francia manikűrt nem készítek, sokszor viselek (főleg ha nincs idő és ötlet) teljesen natúr, csak éppen halvány rózsaszín árnyalatú alaplakkokat önmagukban. Ilyen volt ez az Essence példány is amit nagyon szerettem, nem volt túl folyós se sűrű. Gyorsan száradt és egészségesen rózsásra színezte a körmömet. Lenne még benne de használhatatlanul besűrűsödött olyan régóta használtam ezért inkább búcsút intek neki. Annál is inkább mert  megtaláltam méltó utódját ami még ennél is jobban szeretek. Hamarosan meg is mutatom.


 Lora körömerősítőlakk
Nem fogyott el, sőt igazából alig volt alkalmam használni. Lábáztatás közben beleejtettem a vízbe, persze kupak nélkül így szépen felhígult szóval dobhatom is kukába. Nem tudom mit tudhat, kétszer ha használtam...



 Lovely ColorMania

Szintén egy olyan lakk amit sietős manikhoz szerettem használni, hamisítatlan nude árnyalat. Nagyon régi, még a ColorMania kollekcióból az árnyalat is lekopott már. 

Lovely Nude körömlakk (Nr.6.)

Az előbbi nude kollekció tovább fejlesztett, új csomagolású változatával jött ki 2 évvel ezelőtt a Lovely, és mert a nude színek mindig felkeltik az érdeklődésemet meg is vettem belőle a harmadik legsötétebb árnyalatot de közel sem lett akkora kedvenc mint az előző ColorMánia. Nem mutatott olyan jól, ezért ugyanezt biztosan nem fogom újravenni. Világosabb árnyalatban talán.






Synergen arctonik problémás bőrre

Mivel száraz a bőröm az arcápolási rutinom részeként korábban nem használtam tonikot. Aztán valahogy hozzám került ez és megváltozott a véleményem. Elég erős alkoholos illata volt viszont egyáltalán nem szárított, tisztított és amiért a leginkább szerettem hogy az orrom körüli tág pórusokat összehúzta. Még csak a felénél jártam amikor fehér foszlányok kezdtek el úszkálni benne pedig alig pár hónapja használtam (?) Jobbnak láttam hát, ha megválok tőle. Nem tudom megromlott e vagy esetleg a vattakorongból került bele valami pedig szívesen újravenném mert a száraz, vízhiányos bőrömet az alkohol ellenére is szuperül ápolta. 


Rimmel Stay Matte (true ivory) habállagú alapozó

 Tesztet róla ebben a bejegyzésben olvashattok. Sokszor és sokat áradoztam már róla. Ettől most megkímélek mindenkit mert csak ugyanazt tudnám most is.

Garnier olajmentes BB krém (ivory)

 A második bb volt amit kipróbáltam, egy tavalyi bejegyzésben meg is mutattam az felhozatalt mert akkoriban több félét is teszteltem.  Még mindig az egyik legjobbnak tartom. Ez a második tubus amit elhasználok egy ideig viszont most leállok vele és minden egyéb bb krémmel. Jelenleg inkább alapozót használok.

Mexx Women parfüm

Semmi extra kategória. Ajándék volt. 1 év alatt elhasználtam és ennyi. Már az illatára sem emlékszem annyira jelentéktelen illat volt számomra.

Yves Rocher Moments parfümminta

 Olyan "nyanyás virágos" illat, már bocs! A törzsvásárlói ajándékok egyike volt, a táskámban tartottam vész esetére. Köszönöm de nem kérek belőle!

Kallos Keratin hajpakolás 

Úgy volt írok róla és úgy általában a keratinos hajápolós projektemről amit ősszel kezdtem de nem lett belőle semmi. A bejegyzésből és a projektből sem pedig bőszen használtam ezt és a Pantene hajolajat de semmi változást nem tapasztaltam a hajam állapotán ami egyébként töredezésre igencsak hajlamos. A Kallos hajpakolások közül a kedvenc még mindig a placentás attól legalább fényes és selymes a hajam, ez a Keratinos viszont semmit nem tett a hajammal. Az illata sokkal finomabb mint a placentás változaté de ennyi. Inkább annál maradok.



Holnapra meglepetéssel készülők, figyeljétek a blogot!! :)







You Might Also Like

9 hozzászólás

  1. Az yves Rocher pezsgő fürdőtablettából a kókuszosat nagyon ajánlom. Ezt a naracssárgát nem próbáltam még, de a többit igen. A málnás tetszett még, mert olyan illata volt, mint a málnaszörpnek. A többi az semmi extra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs ez milyen illat volt, próbáltam utána járni de a honlapon csak körte-karamell fürdőtabi van fent. Ezek szerint ebből is ki tudtam választani az egyetlen rosszat, tipikus! :)

      Törlés
  2. Ez a Lovely Color Mania nude körömlakk nekem is megvolt, imádtam, azóta is hiányolom.
    Száraz samponból nekem is csak az isana vált be (most próbáltam az Aldist, de nagyon nem jó)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már nem is merek próbálkozni mással akkora melléfogás volt ez a Balea. A Balea Trend it up! (azt hiszem ez a neve) kollekciónak is van ilyen terméke, arról jókat olvastam..nem tudom, talán majd teszek egy próbát. Ok, akkor az Aldi száraz samponját is felírom a "ne vedd meg" listámra,köszi! :)

      Törlés
  3. Fura, hogy neked engedi a Casting Creme Gloss a színt, nekem is a chilis csokival van festve és a második mosás után meg is szűnik, ráadásul sokáig szép is marad :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Nem tudom mi lehet a gond, ilyet még nem tapasztaltam más festékekkel. Ezek szerint csak az én hajammal nem kompatibilis ez a festék :D
      Az első festés után nagyon hamar (2hét elteltével) kénytelen voltam újrafesteni mert már nem volt olyan szép mint a linkelt képen. Most kutatok hasonló árnyalat után de elég reménytelen a helyzet...

      Törlés
  4. Szia,
    A Kallosról mi a véleményed, ami az első képen volt?

    VálaszTörlés
  5. Hopsz, lemaradt!:) Szemfüles vagy, köszi hogy szóltál!
    A Kallos hajkiegyenesítő spray mellényúlás volt, igazából még el se fogyott de már több mint 1 éve hozzá se nyúltam ezért itt az ideje hogy megváljak tőle.

    VálaszTörlés

Facebook