New in │Pénztárcakímélő januári vásárlások

január 21, 2015




Eredetileg ez csak az "aprócska haul" névre hallgató bejegyzéssorozat következő része lett volna, de ahogy húztam a közzététel idejét egyre több és több megmutatni való gyűlt össze így végül egy januári szerzeményes iromány született belőle. Lesz köztük amit a leárazásokon szereztem és olyan is amit ajándékba kaptam: rengeteg minden mert nagyon jó árakon sikerült kifognom jó pár dolgot, ha érdekel Titeket valamelyikről bővebb infó, tapasztalat vagy bármi egyéb írjátok meg és én amint tudok érkezem róluk bejegyzéssel.

Ritkultak a bejegyzések ami leginkább a mostanság nem létező FÉNYviszonyoknak köszönhető mert persze előre gyártott posztokkal nem szokásom készülni. Kárpótlásképp (is) és mert közeleg a Valentin nap jövő héten készülők egy kis meglepetéssel nektek... már ha sikerül addig befotóznom :)






 Elsőként itt a könyv,  A sötét ötven árnyalata aminek már az első részét is ajándékba kaptam karácsonyra és most a másodikkal is megajándékoztak. Az elsőt  két ünnep közt persze azonnal elolvastam  mert hát  aki  szintén rajongó az tudja hogy letehetetlen olvasmányról van szó így voltam ezzel én is. Idő híján sajnos az olvasás az alvás rovására megy de próbálom visszafogni magamat és a második kötetet csak hétvégenként olvasni  hogy "tovább tartson" . A cél hogy a filmváltozat   február 12-ei premierjéig  kiolvasom a harmadik részt is. Habár szinte biztos hogy a könyv felülmúlhatatlan  mert ugye ez majd minden könyves adaptációval így szokott lenni?! Az is biztos hogy a filmbéli Mr. Grey karaktere meg sem közelíti majd az én fejemben elképzelt Christian-t. Azért kíváncsi vagyok, szó szerint számolom a napokat ...

Gucci Premiére EDT (75ml) persze nem eredeti (vagy kitudja?) mert nincsenek méregdrága parfümökre szánt tízezrek a zsebemben. A  Premiere nevével és a mögé felépített marketing ellenére szerintem abszolút nem hivalkodó vagy feltűnő, még csak karakteresnek se mondanám. Olyan hétköznapi ami egy Gucci címkével fémjelzett illatnál azért  aligha számíthat bóknak. Annyiért sikerült hozzájutni amennyit még nem sajnálok kiadni  egy féltartós, 75 ml kiszereléséért. 
A márka egyébként a parfüm változat után nem sokkal eredetileg is kihozta edt változatban ezt az illatot ( vagyis nem arról van szó, hogy a fake változat "újított" az arányokon) valamivel alacsonyabb árfekvésben. Lényeg a lényeg, kellemes hétköznapi illat egy csipetnyi klasszikus vonallal meghintve.  4000,-



Hétköznapokon tiltólistás az ilyen -szerintem  egyébként nem túl elvetemült - kiegészítő, mert a hivatalban igen furcsán néznének rám az ügyfelek de egy rockosabb erezd el a hajam hétvégére jó lehet. New Yorker-ből való, sajnos nem túl masszív darab amit a boltban is gyanítottam de ekkor találkoztam először ilyen kétoldalú fülcsivel és haza kellett hozzam.   350,-


A Catrice Photo Finish alapozó tesztjével nem tudtam várni, így akit érdekel az ebben a bejegyzésben olvashat róla. Egyébként a kiárusítás első napján csaptam le rá amikor is a  02-es árnyalatból még bőven volt az állványon , azóta mindennap használom. Alapvetően jó termék de nem tudom annyira értékelne mint a jelenlegi kedvenc Rimmel Stay Matte habállagút pedig tényleg nem rossz. Leszámítva hogy bódítóan erős illata van amit én az arcomon nem nagyon tolerálok.   699,-





Sajnos vagy nem, a mostanában egyre népszerűbb olajos arcápolókat nem igazán kedvelem. Valamiért még mindig az él bennem hogy ha olajalapú valami akkor az eltömít a pórusokat, nehézkes és egyáltalán, zsíros érzetet ad. Ennek ellenére beszereztem a Rival de Loop aloe vera és ásványi anyagokat tartalmazó szérumot. Elképzelésem szerint ez a mennyiség 2-3 alkalomra is elegendőnek kellene lennie dehogy a tárolását hogy fogom megoldani azt még rejtély.  199,-




Schauma terméket még sosem próbáltam, aztán akciósan rátaláltam erre a  Cotton Fresh nevezetű zsíros hajra való  samponra ami aloe verával és gyapjúval karöltve veszi fel a harcot a zsírosodással. Jó néhány sampon várja a sorát, egyszer majd eljön ennek is az ideje.  350,-

A JimJams pórustisztító tapaszához egyszer már volt szerencsém ( csak a csomagolás változott némiképp) és volt is szó róla itt. Azóta se találtam ár-érték arányban jobbat, a csomagban 3db van. Természetesen nem 100%-os az eredmény de gyors megoldásnak teljesen megfelel.  399,-





Catrice Highlighter magazinhoz járt, megvettek kilóra mert újságot ebben a hónapban nem szándékoztam venni. Sok jót olvastam róla és mivel egyáltalán nincs efféle holmim ezért elcsábultam és magamévá tettem. 




Max Factor Lipfinity szájfényszett ( 070 Spicy) - amit mellesleg baromi drágán árulnak - ajándékba kaptam. A dobozban egy színes bázis és egy brutálisan tartós fényt kölcsönző termék lapul. Sajnos a szín nem az én világom, túlságosan sötét emiatt csak magát a szájfényt tudom használni az viszont minden pénzt megér.

 Lovely Blush me kollekcióból betáraztam: egy pirosító és egy bronzosítót is hazahoztam, sőt nektek is hoztam belőle jó pár dolgot de erről bővebben majd jövő héten. Mindkettőt használom és szeretem, főleg a bronzosítót és a pirosítóba épített highlight színt kedveltem meg nagyon.



A magasfényű (Nr.13) és a Top Jewels glitteres (Nr.4) lakkokat is a Lovely-nak köszönhetem ahogy a napokban tesztelt újságpapír technikával készült manikűrhöz való kis szettet is. Közeleg a Valentin nap és vele együtt a fent említett mozipremier is, én pedig eldöntöttem hogy stílusosan szürke-piros körmökkel érkezem majd a vetítésre de a piros lakkom fogyóban volt ezért be kellett szerezni az utánpótlást.  kb. 400,-/299,-


Syoss Revive színmegújító balzsamot már megbántam, azt hittem jó vásárt csinálok a maga 350 ft-os árával de nem így lett. Háromszor futottam neki és mindannyiszor elnehezítette és már másnap zsírosabbnak látszott tőle a hajam.  350,-


Garnier Essentials szemfesték lemosó is a nagyon kedvező ára miatt vettem meg, korábban próbáltam már. Nem emlékszem rá mennyire volt hatásos, de ha rossz lett volna arra emlékeznék. Akit érdekel még a héten csapjon le rá, mert most féláron kapni.     499,-


Nivea  double effect golyós deo is volt már nekem, szeretem az illatát ha a golyós változatokat annyira nem is. A mostani stiftes kivitelt mintha "megunta" volna a bőröm muszáj voltam váltani.  425,-

Ecsetmosásra sőt olykor hajmosásra is  Babydream babasampont használok mert amellett hogy ez a legolcsóbb, drogériás választék közül ennek van a "legbabásabb" illata. Az ecsetek kellően puhák tőle és egészen sokáig tartják is az illatot.  399,-


Oriflame Apple&Cinnamon  kézkrém megkésett karácsonyi ajándék volt de nem nyerte el a tetszésem. Nagyon mű, túl híg, vízbázisú és egyáltalán nem érzem hogy hidratálna vagy ápolna. Nem tudom mi lesz a sorsa...



A legutóbbi szegedi kiruccanásnál kihagyhatatlan volt a Yves Rocher üzlet. Hiába a törzsvásárlói kedvezményekkel és ajándékokkal engem 'megvettek kilóra'  és ahogy egyre több termékükkel ismerkedem meg úgy még jobban szimpatizálok a márkával. Alapjáraton nem vadászok a bio/natúr és hasonló hangzatos címkéjű termékekre de a márka valahogy mindig elcsábít valamivel, legfőképp a tusfürdőivel de ezzel nem vagyok egyedül. Ezúttal a  makadámdiós tusfürdőre eset a választásom, egyébként is kiakartam próbálna de így hogy a brazil kávésból egy darab se volt nem volt más választásom.      590,-

A másik YR szerzemény a  Tisztító és bőrápoló arclemosó 3 tisztító teával a fáradtság jelei ellen. Ez egy zselé állagú arctisztító, az illata kicsit meglepett de a kezdeti 'sokk' után most már napi szinten használatban van. Ha jól emlékszem kifutótermékként találtam rá és Krémmánián se találok erről a termékről semmit csak a termékcsalád tonikjáról és micellás vízéről.   999,-






És a legjobbat a végére hagytam, a Remington kúpvasat amire ebédszünetben találtam rá a Rossmann leárazott részlegén a karácsonyi dekorációk között. Milyen kincseket találni egy lopott 20 perces szünetben, gyerekek!? :) Eddig hajegyenesítővel göndörítettem több kevesebb sikerrel a hajam ami nagyjából addig tartott míg kiértem a lépcsőházból de ezzel a szerkentyűvel minimum másnapig bírják a loknik a hajamban és a legjobb az egészben hogy az ára:  999,- (!!)




Miről olvasnátok bővebben? 
Nektek mi volt a legjobb vétel a januári leárazásokról?

You Might Also Like

10 hozzászólás

  1. A Szürke ötven árnyalatát imádtam. Alig várom a filmet. Terveztem is újra olvasni. Az Oriflame kézkrém nekem se vált be, pedig a katalógusban annyira jó illata volt. :(
    Nagyon jó dolgokat vettél. A kúpvas miatt meg irigy vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A katalógusban én is felfigyeltem rá mert jó illatnak tűnt, de a most használt Himalaya kézkrémem annyira jó, hogy nem terveztem újat venni. Szegényke nem nagy eresztés és még az illata se jó...

      Törlés
  2. Hű mennyi szuper dolog! :)
    Én nagyon visszafogtam magam: MoYou lemezek érkeztek, egy tavalyi nyomdaszett és az Avon rendelésem. Semmi mást nem vettem (eddig, de nem is nagyon tervezek költekezni ebben a hónapban)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Januárban ruha vásárlás volt tervbe véve, mondván most biztos sok leárazott felsőt,blúzt lehet majd kapni. Hát nem!! Valahogy minden ruhanemű amibe belefutottam vagy nyári felsők vagy nem az én stílusom. Ezért inkább szépségápolásra költöttem, hogy valamit azért kapja.. :))

      Törlés
  3. A Garnier szemfestéklemosó hol található meg ilyen szuper áron? :) én régen ezt használtam és imádtam! Aztán jöttek a micellás vizek.
    Huu a kúpvas miatt nagyon irigy vagyok :D ilyen áron kifogni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, csak a lényeg maradt le:) A Rossmann-ban találtam hét elején ilyen akciósan. A kúpvassal tényleg mázlim van, nagyon jól szuperál! :)

      Törlés
  4. A highlighter, a pirosító és a bronzosító nagyon érdekelne! :) Leárazásokon pedig eddig csak ajakcerkákat vettem, de a szombatot végre vásárlásra szánom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy megírtad miről olvasnál! Legközelebbi tesztelős bejegyzés a Lovely pirosító/bronzosítóról lesz szó várhatóan jövő hét vége felé. Kellemes vásárolgatást a hétvégére!!!! :D

      Törlés
  5. Jó dolgokat szereztél be. :) Itt sajnos nem volt ilyen leárazott kúpvas, de túlélem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked Remington Therapy hajkefék jutottak, az se rossz!! :D Olvastam a bejegyzést róluk :)

      Törlés

Facebook