Első benyomás │Yves Rocher arclemosótonik 3 tisztító teával

február 27, 2015


A bejegyzés főszereplője egy különleges állagú arclemosó az új kedvenc márkámtól. Egész pontosan egy mélytisztító arclemosótonik ami 3 tealevél jótékony hatásával igyekszik fiatalossá és ragyogóvá varázsolni az arc bőrét meglepő zselé formában. 
Január óta használom, nagyjából 3-4 naponta az esti sminklemosást követően. Lehet, hogy nagyobb hasznát venném ha reggeli arclemosóként teszteltem volna de jelenleg használt reggeli arcápolóm annyira betonbiztos hogy nem akaródzott felborítani a rendet. 


Összetevők/Csomagolás
Egy egész termékcsalád épült a fehér-,zöld-,és madagaszkári tealevél illetve a borsmenta-,kamillavíz kombinációra ugyanis a tonik mellett kapható még micellás víz és bőrradírozó hab is ami az említett teaféléket tartalmazza. 
200ml kiszerelésű műanyag flakonban egy jól záródó zöld kupakkal a tetején kapható.


Amit ígér
"Mélytisztító arclemosó, mely fiatalos ragyogást kölcsönöz bőrének. Eltünteti a fáradtság látható jeleit, felüdíti bőrét mely tiszta, élettel teli és ápolt lesz."
 



Használata
Áttetsző gél állaga miatt szerencsésebb vattakorong segítségével eloszlatni a bőrön. Híg állagú termékről van ugyan is szó, talán túlságosan is híg emiatt kézzel nem túl egyszerű dolgozni vele. A leírás sem utal rá és én is arra jutottam hogy nedves bőr helyett sokkal hatásosabb száraz bőrre kenni és csak ez után leöblíteni ha muszáj. Az én száraz bőrömön nem tapasztaltam hogy zsírosítana de Krémmánián olvasni hogy bizony zsírosodásra hajlamos bőrre nem biztos hogy jó választás.

Kifejezetten arcápolóként kezdtem el használni nem pedig sminklemosásra habár sminklemosásban is meglepően jó. Én inkább csak sminkmaradványokat bízok rá, a teljes sminket meghagyom a micellás vizemnek.  Már használat közben is nagyon kellemes, hűs érzést nyújt emellett ápoló hatását is érzeni. Kifejezetten a fáradtság jelei ellen  - nem lévén karikák a szemem alatt vagy fakó bőr - nem tudom mennyire hatásos de a frissítő, élénkítő hatást meg tudom erősíteni. Próbára tettem már önmagában is, mindenfajta
Az illatát különösen szeretem, csak úgy mint a kézápolóban ebben is érzek némi barackmag illatot ami nem tudom honnan jön de mindegy is. Finom illat és kész. A tea és a kamilla  markáns de nem túlzó egyvelegét érezni. Nem csíp, nem irritál és a szemet sem csípi így kifejezetten szemre is ajánlott.

Egyetlen negatívuma azért mégis csak akad; az a vékony filmréteg amit nem képes rendesen beszívni a bőr és a ragacsos érzés amit hagy. Engem speciel ennél a terméknél egyáltalán nem zavar pedig a Garnier micellás vizet kifejezetten utáltam ezen tulajdonságáért.  A probléma könnyen orvosolható ha nem hagyjuk fenn és leöblítjük teljesen megszűnik ez a kellemetlen érzés, engem ez ennél a terméknél valami  megmagyarázhatatlan okból kifolyólag  nem zavar.








Mit gondoltok erről a termékről?








You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook