Ebay valóság #6.

március 02, 2015



Tetszett nektek az ebay valóság néven futó sorozat legutóbbi epizódja. Jött néhány új zsákmány februárban is, így itt az ideje hogy őket is bemutassam Nektek, hátha  kedvet kaptok valamelyikhez. 
Rengeteg minden érkezik az elkövetkezendő hetekben is, szóval még több hasonló bejegyzés várható!

A mostani rendelés elég vegyesre sikerült, akad köztük jó vétel és olyan is amiről  azóta már tudom hogy nem érte meg azt a kedvező árat sem amennyit fizettem.
A többségére aukció keretében sikerült lecsapni ingyen szállítással - itt jegyezném meg, hogy az összes eladó nagyon precíz és szuper gyors volt.



                                  nyomdalemez 320-,ft           sodrott karkötő 350-,ft


Kíváncsi voltam mi ez a nagy őrület a nyomdalemezek iránt de nem akartam ezer forintokat költeni ilyesmire ezért pár száz forintért megrendeltem ezt a virágmintás körömlemezt de egyenlőre nem tudok rájönni miért nem működik nálam. Van itthon essence lemezből is vagy kettő és azok akár más, nem speciális nyomdázós lakkokkal is működnek de ezzel semmi. Egyszerűen nem veszi fel a mintát, nem tudom mi lehet a gond. Beleőrülök, hogy nem tudok rájönni!!!

Ezt a karkötőt még tavaly tavasszal néztem ki fekete-arany színben, többször betettem a kosárba de mindannyiszor elmaradt a vásár. Most viszont aukció keretében sikerült lecsapni rá. Így utólag talán jobb lett volna ha maradok a fekete változatnál mert a képen amúgy a sodrott anyag inkább drapp vagy barna színnek tűnt mint sem aranynak itt viszont full arany az egész.

hajkefe 660-,+ 290ft                                      karóra 1000-,ft

Szintén a nagy hype miatt evett a kíváncsiság ugyan mit tudhat ez a kefe?! Találtam egy ígéretes darabot, így nagyjából 800ft-ért érkezett hozzám ez a kiwizöld darab. Jó vétel volt, ennyiért mindenképp. Nem tudom mennyivel lehet jobb a Tangle Teezer de már ez is hatalmas segítség a kócosodásra hajlamos hajam kifésülésében és olyan kellemesen masszírozza közben a fejbőrömet. A kialakítása lehetne kényelmesebb, nem igazán áll kézre de ez az egyetlen hibája.

Már az előző ebay-es zsákmányok közt is szerepelt egy hasonló óra arany színben. Panaszkodtam is mekkora csalódás volt az első látásra a  csibesárga színe miatt. Végül csak megszerettem és szerettem hordani, kedvences bejegyzésekben is szerepelt de végül búcsút kellett intenünk egymásnak. Szétesett és összetört a számlap üvege. A betört üveg miatt nem volt értelme megjavíttatni,ezért rendeltem meg újra csak most már a rose gold árnyalatot ugyanattól az eladótól. Egyébként szerintem nem az óra hibája hogy szétesett, szerintem az órás bácsi illesztette rosszul össze mikor kivetettem belőle két szemet. 
Mindegy, ebben a színben sokkal szebb: a számlap kicsit kisebb és több a  kő rajta de mégse olyan csilli-villi mint a másik volt. Bátran ajánlom nektek az órát és az eladót is akitől akitől mindkét órát rendeltem mert kettőből kettő szállításnál szuper gyors és precíz volt. (a kép alatt linkeltem Őt érhetitek el)


Eddig minden ecsettel elégedett voltam ami Kínából érkezett, szerintem már csak innen fogom őket beszerezni. Most egy duofibre ecsetre fájt a fogam ami a napokban meg is érkezett. Még csak kétszer használtam folyékony alapozó felvitelére de egyenlőre nem érzem olyan egyenletesnek és egységesnek vele a fedést mint a sokkal tömöttebb (és szintén ebayről jött) ecsetemmel. Ráadásul hullajtja is a szálait használatkor. 



 

A kontaktlencse nem nagy szám, sajnos az alapjáraton se izgi színes tokok helyett csak egy áttetsző fehér lencsetokot küldött az eladó. Fogyóeszköz szóval kibírom  hogy 200ft-ért cserébe most egy unalmas tokkal kell beérnem. Járt hozzá a szokásos csipesz és spatula amiről még mindig nem tudom hogy mi a funkciója :)


Annál inkább tetszik a MK karkötő, imádom! Örülök hogy végül pirosban rendeltem meg így még feltűnőbb jelenség mint a fekete-aranynál amit eredetileg szerettem volna. Nagyon kicsi az átmérője az én vékony csuklómra is éppen hogy jó, szóval ha rendelni szeretnétek vegyétek ezt figyelembe! Biztos hogy idővel enged majd a gumipánt de mivel nem állítható a méret így bosszantó rádöbbenni ha nem megy rá a csuklóra.
 Eltűnt a listámból és nem találok egy eladót se aki pont ezt a gumis karkötőt árulná ezért most csak egy hasonlót tudok nektek linkelni közel azonos áron. (amint megtaláltam frissítem a bejegyzést)



Az utolsó ékszert egy véletlen gombnyomásnak köszönhetem, nem tudtam eldönteni kell e ez nekem és amikor megnéztem mennyivel kellene rálicitálnom véletlen rányomtam a licitre és mivel pár másodperc volt csak hátra így megnyertem. Végül is nem rossz, hétköznapra soknak érzem de biztosan hordani fogom.

You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Lehet, hogy nagyon triviális, de lehúztad a fóliát a nyomdalemezről, ugye? Az szokott az alapprobléma lenni, ha nem veszi fel a nyomdáról a festéket a párna (bár ha próbáltad már az Essence lemezeket, akkor ez valószínűleg nem újdonság)
    A gyengébben muzsikáló lemezeim ha a normál lakkokkal nem is, metál finishű lakkokkal (pl Moyra vagy Avon Metallic effect) akkor is működnek - esetleg érdemes megpróbálni azokkal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így jártam, hogy nem húztam le róluk a kék fóliát. Aztán olvastam valahol, hogy fólia van rajta. Annyira jól fel volt rakva, hogy nem tűnt fel. :D

      Törlés
    2. Én lehúztam ennek ellenére nem akar szuperálni :(

      Pancsi! Végső elkeseredésemben kipróbáltam az essence ezüst nyomdázós lakkját is erre a lemezre eredmény úgy se volt. Én arra gondoltam, hogy a minták nincsenek eléggé "kivésve" vagy nem tudom de akkor legalább ha a mintát nem is, legalább egy kis festéket felvenne a nyomda de nem...
      Úgy sajnálom, pedig a virágminták annyira szépek :(

      Törlés
  2. Vagy próbálkozhatsz egy másik nyomdalemezzel, amit nálam meg is nyerhetsz :) ;)
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/02/koromnyomdazos-kihivas-ertekelese-es.html#more

    VálaszTörlés

Facebook