Inspiráló│Valentin napi manikűr ötletek az utolsó utáni pillanatra

február 13, 2015



Jól látjátok, ez a poszt most elsősorban a későn kapcsolóknak fog szólni mint amilyen én is vagyok. Felhívnám a figyelmet hogy bizony holnap V-day és én még csak most állok neki kitalálni mivel dobjam fel magam erre a jeles napra. Alig hogy túléltem PÉNTEK 13.-át már is itt az újabb kihívás. Még akkor is ha nem terveztünk kiöltözős, gyertyafényes szombat estét azért  outfit-ben vagy valahogy mégis meg kéne mutatni hogy holnapi nap mégis csak más mint a többi, hogy szerelmesebb vagyunk mint az év többi napján :)  Pedig hónapok óta készülők  ám erre a hétre, mondjuk igazából csak  a Szürke ötven árnyalat miatt.
m
A filmet csak vasárnap nézzük - bár az első kritikákat olvasva még kevesebb esélyt látok arra, hogy ne csalódottan jöjjek ki a moziból - de megadva a módját már hetekkel ezelőtt elterveztem hogy szürke-vörös karmokat készítek de ennél tovább nem jutottam az ötletelésben.
A héten viszont annyi minden történt, annyira nem jutott idő magamra hogy jelenleg itt állok ötlet nélkül, megkopott lakkal és próbálom az utolsó pillanatban kitalálni milyen ötletes de mégis egyszerű manit készíthetnék.
Szerelmetes manikűrök után kutatva a világhálón akadt néhány jópofa körmös ötlet amit szerettem volna veletek is megosztani, hátha nincs még túl késő késői ötleteket adni. 






Pink




Sötét






Színes





Visszafogott







Klasszikus vörös






Mr.Grey ihlette


Az én kedvencem a legegyszerűbb és a leggyorsabb változat az utolsó szürke manikűr némi vörössel. Az alapötlet is ez volt és így hogy szorít az idő most már biztos hogy ezt választom. Neki is állok gyorsan...

U.i.: Ne feledjétek a játékot sem, amire holnapig tudtok jelentkezni az eredeti nyereményjátékos bejegyzés alatt!! 
m

képek forrása: we♥it

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook