10 essentials│ 10 dolog ami hozzám tartozik

február 08, 2015


10 tárgy, dolog, fogalom ami hozzám tartozik, ami jellemez egyszóval ami én vagyok. Több blogon is olvastam ezt a tag-et, az elhatározást a Zandra's Cafe blog ihlette. Jó móka volt összeszedni a legjellemzőbbnek vélt dolgokat, remélem nektek is tetszik majd!





c Bizsuk
 

Az első és legjellemzőbb tárgy(ak) az ékszerek. Hogy fanatikus bizsu gyűjtögető vagyok azt mostanra már mindenki tudja rólam: családtagok,barátok, munkatársak, ismerősök és bizonyára már Ti is:) Lassan kis lakásunk minden szegletében fellelhető valami ami a bizsukhoz kapcsolódik. Az álmom hogy minden csajos holmim egyszer egy külön szobát kap :) 




c Naplóvezetés


 




Gyerekkoromban olyan igazi "Kedves Naplóm!" jellegű naplót vezettem, mára ez a szokásom  határidőnapló méretűre szelídült de még így is sokkal részletesebb mint az átlag ezért mindig könyvméretű példányokat választottam erre a célra. A most divatos kreatív naplókhoz tudnám leginkább hasonlítani de azok nem nekem valóak, nehezen hiszem hogy olyan behatárolt keretek közt lenne kedvem hozzá.



c Kézírás avagy a kézzel írás








Tudom, nem tárgy de akkor is hozzám tartozó, rám nagyon is jellemző dolog az írás. Talán a naplóírási szokásomból ered, hogy még így az sms, email, twitter világában meglehetősen gyakran ragadok tollat, papírt és írok levelet vagy listást a teendőkről. Sőt, vizsgaidőszakban a terjedelmes tananyag ellenére is inkább kézzel írt jegyzeteket készítettem magamnak még ha órákat is vett el az időbeosztásomból. Gimi alatt, a nyári szünetekben volt hogy rövidebb történeteket is írogattam szigorúan csak a saját szórakoztatásomra. Soha senki nem olvasta őket, de még ma is megvannak a régi szekrényem legmélyén. Amúgy én hiszek benne, hogy a mindenkori kézírásunk türközi az aktuális lelkiállapotunkat, legalább is életem során ez már sokszor beigazolódott.




c Blézer-szerelem







A blézer nekem olyan mint a kisfekete. Egy jól szabott darab mindig, minden helyzetben jolly joker. Összesen négy van itthon, egy szürke, egy átlagos fekete pamut, egy sötétzöld szövet és egy nagyon alkalmi fehér, minden alkalomra egy. Farmerrel, ceruzaszoknyával, rövidnacival, körömcipővel vagy tornacsukával, bármivel jól kombinálható kivéve melegítőnadrág. Az nekem már sok(k).


c Tematikus lakásdekorálás





Már szóvá tették, hogy túlságosan sok "a kacat" itthon. Hiába az évek alatt sikerült felhalmozni jó néhány csecsebecsét - anyu szerint porfogót - amikkel igyekszem otthonosabbá tenni a lakásunkat. Mindig valami téma köré rendezve: legyen az karácsony, húsvét, őszi hangulat, vagy az aktuális szín ami éppen megy a nappali függönyhöz :) Érzem ám, ahogy a környezetem lelkesedése egyre inkább alább hagy és egyre nehezebben tolerálja ezt a szenvedélyem szóval idén igyekszem visszafogni magam ezen téren.



c BizsuMánia, avagy a blogírás







Nem hiányozhat a felsorolásból a blog sem, hiszen idén lesz három éve hogy vezetem. A szabadidőm java részét teszi ki és ennek köszönhetem az új hobbimat is: a  fotózást amiről egyre többet könyvet olvasok és inspirálódok a világhálón. A technikai adottságok terén még van mit fejleszteni de addig is próbálom a legjobbat kihozni abból ami van. Az írás kikapcsol, kizökkent a rutinból ugyanakkor  vannak hetek amikor nem jönnek a témák vagy nem látom a befektetett energiám pozitív visszacsatolását és ez kicsit lelohaszt. Ettől függetlenül egyenlőre még élvezem és amíg vannak ötletek, elképzelések addig folytatom.




c Önbizalomnövelő bölcseletek


Mi tagadás  önbizalomból meglehetősen keveset birtoklok pedig manapság annyian vannak akiknek úgy tűnik túl sok is jutott belőle nálam ez mégis  hiánycikk. Amikor a padlón vagyok vagy nem, csak  egy kis buzdításra van szükségem egy nagy dózis a nagy öregektől és már is szebb a világ. Pár mondat, egy kiragadott félmondat átlendít a holtponton és újult erővel vetem bele magam a másnapba.
Leggyakrabban Osho, Popper Péter, Müller Péter, Antony de Melo írásait olvasom de mostanában kezdem Oravecz Nóra légiesebb hangvételű írásaival is megismerkedni.
 Itt van például az idézet amit apukámtól kaptam és ami mindig velem van:


    ...Légy önmagad nem törődve a következményekkel!

  A színlelés vagy a mások tanácsai szerint élt élet elvesztegetett idő."



Osho




c Bronzosítás

 



Ami másoknál a szempillaspirál vagy a rúzs az nálam a bronzosító. Nélkülözhetetlen termék nálam ha sminkről van szó akár önmagában is. A legegyszerűbb, 2 perces sminkből se hagynám ki semmi pénzért az arcom kontúrozását. Nyilván a kerek fejem az oka, hogy nem érzem jól magam ha nem próbálok optikailag keskenyíteni az arcomon.



c Szamócaszörp 




Nem a legegészségesebb és nem is vagyok rá büszke de a szörp a gyengém. A cukros, ragadós szamócaszörp. Mindig van itthon, bár nem minden nap iszok de ha nincs meg a lehetőség hogy ihassak bármikor amikor megkívánom akkor nagyon morcos tudok lenni.




c Rendszerezés




Valószínűleg a horoszkópomból is adódik, hogy talán túlságosan is  rendszerező vagyok, szeretem magam körül a rendet, a logikus és átlátható rendszerezést. A káosz és kupi csak a legrosszabb napjaimon (vagy még akkor sem) jellemez. Annál inkább a kényszeres rendrakás, néha már engem is bosszant  de ez van.



képek forrása: we♥it

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Jó kis TAG volt :) Lehetne több ilyen személyes bejegyzés a blogon. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett!Igyekszem majd több személyesebb poszttal is jelentkezni!!

      Törlés

Facebook