New In │Tavaszváró

február 18, 2015






Én már érzem a tavaszt, nem mint ha 5 foknál melegebb  lett volna ma odakint de a nappalok mint ha már hosszabbak lennének. Hideg de napsütésesek a nappalok emiatt magamhoz képest idén korán kapcsoltam át tavaszváró üzemmódba. Ez valamennyire meglátszik a leárazásokon beszerzett termékeken is hogy  az aktuális dekorációról - amivel a képeket igyekeztem feldobni - ne is beszéljek.





Rimmel 60 seconds körömlakk  /873/ Nem volt még Rimmel lakkom de mindig is érdekeltek főleg a Rita Ora kiadások pasztell árnyalatai. Az utolsó ilyet sikerült elhozni eme pasztell zöld lakk képében.  Reménykedem hogy két réteg elég lesz a fedéshez és hogy tényleg gyorsan száradó lakkról van szó.

S-he  stylzone körömlakk /314/ Ismét egy zöld, de ez  már egy ütős zöldeskék szín, ettől a márkától se volt még lakkom csak a lakkszárító spray amivel végül is elégedett voltam.

Essence nail candies 6in1 ápoló körömlakk  /05 sugar pie/  Igaz négy réteg kell ahhoz hogy olyan rózsaszín nude árnyalatot kapjak mint a kedvenc francia manikűr alaplakkom de az első próbalakkozás ígéretesnek bizonyult.

Essence the Lash curler dúsító és göndörítő szempillaspirál külleme elcsábított. A fifikás kupak keltette fel a figyelmemet, persze itthon kisült hogy semmi funkciója.

Essence nail art 3D körömékszer szett vásárlását kicsit elsiettem.  Nagy reményeket nem fűzök hozzá, nálam a strasszkövek is addig maradnak a körmömön amíg elkészítem őket. Még azt se tudom mivel fogom őket felragasztani, még az is lehet hogy elajándékozom.

 

A törzsvásárlói kártyáim nyújtotta lehetőségek legtöbbjét soha, de soha nem használom ki, még a dm beauty pontjaimat is csak a tavaszi dm-dobozhoz használom csak el. Ehhez képest a Yves Rocher törzsvásárlói kedvezményeit muszáj vagyok kihasználni annyira kihagyhatatlan ajánlatokkal bombáznak hónapról hónapra. 

Az aktuális ajánlat például hogy 380ft feletti vásárláshoz jár egy 400ml hab-, és tusfürdő és mert az új ajakápolók közül mindenképp kiakartam próbálni a makadámdióst a márka tusfürdőiért meg egyébként is odáig vagyok ezt az akciót nekem találták ki. És mert szép lassan a  család összes nőtagját rábeszéltem már a törzsvásárlói kártyára így rögtön két tusit is magaménak tudhatok. Magamnak olívást választottam és mellé megkaptam még a vadszedres változatot is.

 

Essence Longlasting rúzs  60 wear berries! árnyalatban vettem meg, sok jót olvastam ezekről a rúzsokról, krémesnek és pigmentáltnak tűnik. A mindennapi smink rutinomban az utóbbi időkben nagyobb hangsúlyt fektetek az ajkakra mint eddig. A szememre a Lovely nude paletta színeit használom és hogy ne legyen olyan unalmas élénk rúzsokkal és szájfényekkel dobom fel. Ez a szín nem tűnik túl harsánynak, szerintem jó lesz.



A Rossmann  és a dm is kiárusít jó néhány  Johnson's baby  terméket, ezt  az 500 ml-s kifésülhetőséget könnyítő sampont választottam egynek. Eddig babasamponból kizárólag saját márkás termékeket használtam itt volt az idő hogy kipróbáljak a hagyományos babás márkák közül is de úgy tűnik semmivel se jobbak a saját márkásoknál. 
Isana száraz sampon nemrégiben új köntöst kapott, az összetevőlista  szerencsére változatlan remélem a hatás is ugyanaz maradt. Még nem próbáltam nagyon remélem hogy valóban csak külsőleg változott, csalódott lennék ha a legjobb száraz samponomból nem kaphatnék többet.




Johnson's baby habzó sampont csak a pumpás kiszerelés miatt választottam mondván milyen praktikus lesz majd a jól megszokott babydream samponomat beletöltve ecsetet tisztítani majd. Ezt is ecsetmosásra használom de a habzó formula nem olyan jó erre a célra.  Az illata finom, kicsit a barackra emlékeztető illat de az ecseteken egyáltalán nem érzem nem úgy a saját márkások.

Balea Summer Garden borotvagél mangó illattal érzékeny bőrre Jó illata van és ennél többet nem is tudok róla mondani így első blikkre. De az már biztos hogy még egyszer újra nem venném még akciósan se.

Himalaya Herbals Purflying Nim arctisztító gél nagyon is tudatos vásárlás eredménye, az egyik legjobb arctisztító amivel az elmúlt években dolgom volt. Ezt az is bizonyítja, hogy másodszor vettem újra ami velem jó néhány éve nem esett meg. Nagyon tudom ajánlani, nekem a szívem csücske ez a gél. Ha érdekel Titeket bővebben, a tesztet itt találjátok.


You Might Also Like

10 hozzászólás

  1. Igazán jó termékekre ruháztál be :)
    S tényleg már a képeidnek olyan kellemes tavasz szine van :D
    Annyira szépek azok a nárciszok is :)

    VálaszTörlés
  2. A lakkoknak nagyon tetszik a színe,még valahogy a zöldé is, pedig nem igazán vagyok oda érte. :D Jó dolgokat vásároltál.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöld lakk élőben nagyon szép de a tartóssága botrányos :S

      Törlés
  3. Nagyon jó a képek hangulata! :) Én is nagy tavaszváró hangulatban vagyok már :D
    Az Isana száraz samponban én nem vettem észre semmiféle változást, szerencsére!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma kipróbáltam a száraz sampont, szerencsére tényleg semmi változás. Ugyanolyan szuper mint eddig volt:)

      Törlés
  4. De szép az Essence rúzs meg a Rimmel lakk is, a tusfürdőkért meg fáj a szívem, mert én nem kaptam most képeslapot :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hogy lehet?Én azt hittem mindig küldenek törzsvásárlói lapot. Ez a legjobb dolog amit postaládában találhatok :)

      Törlés
  5. A spirálról Misstango2 beszélt az egyik videójában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hallottam még róla, de most utána nézek. Köszi!:)

      Törlés

Facebook