Sóvárgások │ Túl hosszú hétvége

május 26, 2015


A hosszú hétvége arra (is) jó, hogy eltöprengjünk mi az amire valójában nincs égető szükségünk de azért mégis csak megérdemelnék mert: elsőre sikerült egy nehéz vizsga vagy mert a főnök elismerően nyilatkozott a munkánkról. Egyszóval mert fáradtságos munkánknak meg lett az eredménye és ezért bizony kijár a jutalom. Így voltam ezzel tegnap én is: a mini szabi amit múlt szerda óta áldozok fel nagylelkűen, hogy az első vizsgahéten túl lendüljek két vizsgán és a pünkösdi hétvége is kihozta belőlem a "mert megérdemlem" érzést amit most ebben a bejegyzésben próbálok kiírni magamból. 

Nevezetesen megint összegyűlt egy sóvárgós-lista azokkal a termékekkel amiket nagyon szeretnék viszontlátni itthon is. A Gucci parfümöt és a Mango táskát teljes kétségbeesésemben hogy még mindig nincs eredménye a második vizsgámnak válogattam csak be, és esküszöm a táskát meg is veszem magamnak ha a legrettegettebb vizsgám elsőre sikerül. Előbbi viszont évek óta - mióta a Douglas-ban egy vásárlás mellé mintát kaptam belőle - vágyálmom de borsos ára miatt gyanús hogy még sokáig az is marad...









Mango táska


Néha felnézek a Mango honlapjára és rácsodálkozom mennyire az én ízlésemnek terveznek a Mango háza táján, legalább is táskafronton mindenképp. Több induló közül végül ez a hobo stílusú lett a befutó amit jól meg tudnék pakolni a felesleges holmijaimmal, pedig mindig elhatározom hogy a következő táskám visszafogott és kis méretű lesz. Egyébként ez árban nem is vészes, szóval még az is lehet hogy életemben először online rendelek táskát. De tetszik még ez , ez és ezt is elfogadnám.


ebeline púderecset
Az új, tavaszi kiadású ebeline ecsetek nem igazán hoztak lázba. Hiába a babarózsaszín nem az én színem és nincs is a kollekcióban igazán nagyfejű púderecset. Van viszont egy ígéretes darab az állandó szortiment részeként amit már régóta kerülgetek de a csomagoláson keresztül az ecsetszálai nagyon hasonlítanak egy régi Essence ecsetemére ami használhatatlan.


flora by gucci illat
 Jó pár éve lehetett amikor ez az illat teljesen magával ragadott. Azóta a Müllerben járva mindig megszaglászom és ábrándozok róla hogy egyszer majd az enyém lesz egy egész üveggel.



himalaya herbals neem 
Az interneten szörfölve annyi jót olvasok erről a maszkokról de a boltban mindig eltántorodom attól hogy megvegyem. Mondjuk pont most adtam le egy Planet Spa holt-tengeri hámlasztó rendelést ahhoz lehet hogy jól jönne egy regeneráló, hidratáló arcpakolás is.

maszkmaybelline the nudes paletta
A JOY-napokon jött velem szembe élőben is a Maybelline innovációja, a 12 színű álompalettám. Nude mivolta ellenére annyira intenzív árnyalatnak látszik mind, hogy ha lett volna rá kedvezmény 'biz elhoztam volna ha semmit mást nem is vettem volna. Nálunk a Rossmann-ban nincs Maybelline állvány és a Müllerben sem láttam. Remélem a közel jövőben lesz valami akció mert nekem kell ez a paletta. 

ebeline szemöldökborotva
A KIK-ben (ami amúgy a kedvenc üzletem ha dekorációról van szó) lehetett kapni három darabos csomagolásban ezeket a szemöldökborotvaként árult nyeles pengéket. A kósza szálak expressz eltüntetésében verhetetlen de hetek óta hűlt helye. A dm-ben megtaláltam ugyan a hasonmását de akkor is rosszul esik és nem értem miért kell mindent ami jó és olcsó is levenni a polcokról?!

sundance önbarnító spray
Önbarnító testápolót és kendőkkel már kísérletezgettem, a végeredmény meglepően vállalható lett de azért tennék egy próbát  spray változattal is. Az eredmény, ha 2-3 nap kihagyással ismételtem egyáltalán nem volt sárgás vagy foltos persze a megfelelő előkészületek nagyon fontosak a kielégítő végeredményhez. Szerintem fújós kivitelben könnyebb és precízebb lehet a felhordás, de lehet hogy tévedek.


essence gél hatású körömlakk 
(indian summer)
Égre földre keresem az indian summer árnyalatot ami képeken egy erősebb barack árnyalatra hasonlít de mégse az a halovány változat ami az én bőrszínemet sápasztja. Nemrég beszereztem ugyan az első Flormal lakkom (coral red) korallnak hitt árnyalatban de engem leginkább egy fakó narancssárgára emlékeztet a körmeimen így még mindig nincs egy valamire való barack vagy korall körömlakkom se.






You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Hűűű, azok a táskák! Ezer éve nem nézelődtem a Mangóban, de most megint tudatosul bennem milyen jó kis kiegészítőik vannak. :) A Himalaya maszk nekem egyáltalán nem jött be sajnos, nagyon nagy csalódás volt, főleg, hogy senkinél nem olvastam rosszat róla. :(

    VálaszTörlés
  2. A The Gel kollekcióban már én is kinéztem pár lakkot, és igen én is barack meg babarózsaszín lakkot keresek már egy ideje. :)

    VálaszTörlés

Facebook