Nyári szerzemények #1. │Yves Rocher, O.P.I, Avon, Müller

június 17, 2015

Gőzerővel tapossuk a nyarat, részemről legalább is már kezdetét vette  a nyári "must have" darabok beszerzése. Így ezennel  idén is útnak eresztem a "nyári szerzemények" első epizódját ahol főleg a test-,és hajápolási termékek kerülnek előtérbe.



Remélve, hogy a májusban szerzett (szoli)barnaságot megtarthatom megvettem a Sundance márka önbarnító spray-t. Mostanában annyi jót hallok az önbarnító krémekről gondoltam a spray még praktikusabb is, hát tévedtem! Egyszer már használtam és a korábbi önbarnító kendőkhöz képest így első neki futásnak hatalmas csalódás és pénzkidobás.   kb.799-,

Hetekkel ezelőtt aándékba kaptam a Phyoto   hajhabot és életem első O.P.I lakkját koala berry árnyalatban. A hajhab azóta is a fürdőszobapolcon várja hogy utánaolvassak milyen termékről is van szó pontosan mert a francián kívül egyéb nyelvű termékleírást nem találtam rajta. A lakk viszont már többször is volt rajtam és bár nem vagyok elájulva a tartósságától (árához képest) az élénk kicsit neon pink árnyalatot tesóm nagyon is eltalálta.    

Naná, hogy ha tusfürdő hiány merül fel akkor az Yves Rocher Jardins du Monde tusfürdőin kívül más szóba se jöhet  így utánpótlásként a hűsítő grapfruitra esett a választásom ami már tavaly nyáron is sikert aratott. 
Mellé választottam még egy kókuszos testápolót ami egyáltalán nem nyári de mivel a termékcsalád olívás tusfürdője bevált ezért mindenképp kiakartam próbálni a testápoló vonalat is. Hogy mennyire vált be arra majd ősszel visszatérünk.          590-,

Avon Advance Techniques hajvégápoló szérumról is csak jót olvasni mindenhol. Eddig a Pantene Keratinos hajolaját használtam de elfogyott. Most jött el az ideje hogy én is megtapasztaljam mit tud a sokak által dicsért hajápoló.     799-,

Planet Spa Perfectly Puriflying holt-tengeri radírozó arcmaszk is egy a sok Avon cucc közül amik régóta érdekelnek. Korábbi Clearskin 3in1 arctisztító-,radírozó-,és maszkhoz képest első neki futásra ez sokkal gyengébbnek és hatástalanabbnak tűnik de várjuk ki a végét.    899-,

Mire ez a bejegyzés elkészült már el is fogyott a babylove nedves törlőkendő, nem meglepő hisz annyi felhasználási módja van hogy gyakorlatilag egy 15 db csomag néhány nap alatt elfogy. Sokszor újravásároltam már pedig babasamponból és minden babás termékből jobban szeretem a Rossmann sajátjait de törlőkendőből ez vált be.  199-,

Fürdősóból ezúttal a Balea narancsos változatára csaptam le egy kihagyhatatlan leárazásnak köszönhetően. Nem szép dolog egy Drezdner essenz-hez hasonlítani de megteszem mert azt használtam előtte és hát nyomába se ér. Az illata úgy ahogy narancsos de olyan koszosra/szürkére színezi a fürdővizet, hogy ha nem tudnám hogy előttem még nem fürdött benne senki bizony azt gondolnám hogy már többen is megmártóztak benne :D    170-,



Végre végre hozzám került egy tubussal a Himalaya Herbals Neem maszkja is a Müllerből. Az árát még mindig sokkalom érte és bevallom önszántamból el se hoztam volna teljes áron de már csak a blokkot csekkolva jöttem rá, hogy nem ez maszk volt akciós. Pedig azt gondoltam mekkora üzletet csinálok ha 1000ft-ért sikerül elhoznom.    1490-,

A Müller saját márkaként nemrégiben behozta a BodySoul márkát, termékei közül engem leginkább az ecsetei érdekeltek.  Így sikerült szert tennem egy hivatalosan "rúzsecset" néven forgalmazott púderecsetre. Eredetileg kontúrozáshoz szerettem volna  de gyakorlatilag épp ellenkezőleg, highlighter felvitelére használom leginkább.         kb.600-,




Ne feledjétek a blog újdonsült Facebook profilját, nyomjatok egy "like"-ot ha a legfrissebb történésekről szeretnétek értesülni! :-)

You Might Also Like

10 hozzászólás

  1. Ezer éve nem vettem YR tusit... muszáj lesz vennem egyet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp! :) Szerintem nem is drágák és igazán tartós illatuk van ráadásul kevés is elég belőle alkalmanként. Ajánlom figyelmedbe a nyári limitált kiadású alma-csillagánizs és citrom-bazsalikom tusikat bár ezek nem Jardins du Monde termékcsalád de minőségben ugyanaz.

      Törlés
  2. Szerintem a HH arcpakolás megéri az árát. :)
    Az OPI lakk gyönyörű! Remélem lesz vele mani. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már befotóztam, hamarosan érkeznek a képek :)

      Törlés
  3. Azzal a HH pakolással mióta szemezek már én is, de én is sokallom az árát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És annyira nem is hatásos, legalább is a linklelt ClearSkin így utólag sokkal jobbnak gondolom de azért még nem írom le teljesen a Planet Spa-t sem.

      Törlés
  4. Imádom a HH maszkot, de én is nagyon húztam a számat, amikor megláttam, hogy mennyibe kerül:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy próbáltam már biztosan tudom, hogy nem éri meg az árát. Ez volt a tanulópénz, de legalább tovább adhatom az infót hogy ha lehet kerüljétek!! :S

      Törlés
  5. Akkor most előszedem valamelyik friss nyári YR tusit, ami a sorára vár... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én már feléltem minden aranytartalékom ezért visszatértem a nyár slágeréhez (legalább is nálam) a grapfruit változathoz. Új, limitált kiadású nyári YR tusik és testpermetek is kaphatóak múlt hét óta citrom-bazsalikom és alma-csillagánizs illatban. Azóta már vettem azokból is egy-egy mini kiszerelést, az almás lesz az új szerelmem....

      Törlés

Facebook