Testápolóm a forróságban...

június 12, 2015


Szeretném bemutatni nektek az utóbbi idők legjobban bevált testápolóját ami ráadásképp a napok óta tartó kánikulai meleggel is kompatibilis. Áfonya illatú, utazáshoz is ideális méretű és ha értenék németül egy kukkot is azt mondanám a legkedvesebb csomagolású testápoló amivel csak találkoztam.

Tudni kell rólam, hogy nem igazán áldozok a testápolók oltárán kvázi a pár hónapja bemutatott mogyis testvajon és a mai főszereplőn kívül nincs más termék amivel a hidratálást amúgy külsőleg megoldhatnám. Ellenben születésem óta atópiás dermatitisz nevű bőrbetegség időnként fellángoló tüneteivel vagyok kénytelen létezni  (ami külsőleg hasonló tünetekkel jár mint az ekcéma de hivatalosan  mégsem az, mert míg a AD genetikailag kódolt addig az ekcéma idővel kialakuló bőrbetegség habár a tünetei majd hogy nem azonosak) aminek a legalapvetőbb jellemzője a bőrszárazság.
Égbekiáltó bűnöm, hogy eme tény ellenére szánalmasan kevés időt töltök kenceficék társaságában pláne nyáron mert ha a forróság+krém+bőrfelület összekerül annak szűnni nem akaró viszketés, vöröslő foltok,hámló bőrfelület és sírás lesz a vége.
 

 


Ennyit szomorú sorsomról mert a célom nem az hogy eltántorítsak bárkit is a nyári testápolástól épp ellenkezőleg olyan terméket hoztam mutatóba amivel öröm és boldogság még nekem is akár a kánikulai hidratálás is, ez pedig nem más mint a treacle moon testápolója, a



Sweet blueberry memories


  A Müllerben találtam rá és bár a jellegzetes csomagolása miatt nem volt teljesen ismeretlen a márka de sosem érdekelt annyira hogy akárcsak egy tesztet is elolvassak róla. Két érv szólt amellett hogy haza hozzam; egyrészt mert a kupakot lekapva azonnal érezni lehetett édes, cukorkásan mámorító illatát és mert nem egészen 300ft-ért nem volt képem ott hagyni :)

Egyébként nem olyan émelyítő mint ahogy hangzik bőrre kenve legalább is tompul az illat. Őszintén szólva egyáltalán nem emlékeztet az áfonya illatára maximum gyümölcsös sütire de attól még istenien finom. 
Az állaga elég vizes aminek a tikkasztó melegben én kifejezetten jobban örülök mint ha egy krémes textúrát kellene eloszlatnom. 1-2 percig érezni lehet  ugyan egy kis ragacsosságot de szerencsére gyorsan beszívódik így ez csak pár pillanatig érezhető és utána puhább tapintású lesz a bőr.  
Nem túlzottan hidratál szerencsére most épp tünetmentes vagyok így nincs szükség extra hidratálásra a bőrömnek. 
Amit nagyon szeretek még benne az a pumpás adagoló és az utazóméret, nyomós okai annak hogy rutinszerűen beépült a hétköznapjaimba. Igaz én csak itthon  használom de valamiért még is sokkal kényelmesebb  laptop előtt gépelve (ahogy most is) vagy a konyhába kiszaladva felkapni a flakont és 2-2 pumpányival expressz gyorsasággal túl lendülni a testápoláson. 

60 ml kiszerelés elsőre nem hangzik túl gazdaságosnak, mégis nálam a Joy-napok óta napi szintű használatban van és még csak most hagytam el a flakon közepét. Sajnos nem emlékszem milyen illatban volt még a Müllerben csak azt hogy az áfonyás mellett még egy "ízben" kapható ez a  kis kiszerelésű változat. 500ml testápolói és tusfürdői mellett természetesen amik szintén megtalálhatóak a Müller polcain.


Nyáron testápoló
Szerintetek, igen vagy nem?


Megosztás





You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Sajnos nekem is nagyon száraz a bőröm nyáron is. A Dove uborkás és új extra könnyű testápolókkal eléggé megbarátkoztam, mert azok is pillanatok alatt beszívódnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dove testápolót asszem még nem próbáltam, Dove-tól most egy helyreállító sampont használok és tuti újra is vásárolom. Pár évvel ezelőtt az Eveline Cosmetics érzékeny bőrre való testápolóját használtam, szerettem mert a csúnya hámlásokat a karomon napokon belül eltüntette. Azóta is kapható a Rossmannban csak az én lelkesedésem hagyott alább már ami a testápolókat illeti :D

      Törlés
  2. Bár nem annyira mint régen, de még most is száraz a bőröm, így nekem is kell a testápoló még nyáron is.
    A bőröd nem bántja az illatos testápoló? Az én bőröm is nagyon érzékeny, így csak illatmentes testápolót használok: váltogatom a Babylove Ultra Sensitive Körperlotion-jét és az Avon Intensice Relive body lotion-jét. Ezekkel nagyon szépen karban tudom tartani a bőröm. Nem mondom, néha hiányzik egy finom gyümölcsillat (az áfonyát én is különösen szeretem), de pótolom máshogy, a bőröm nem merem terhelni vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsémre nekem nem szükséges kizárólag illatmentes termékeket használnom, nem allergizáló tényező nálam, ha nincs kellően hidratálva a bőröm akkor meg teljesen mindegy milyen terméket használok. Viszonylag kis mennyiségű krém érintkezik napi szinten a bőrömmel. Mosószerből és öblítőből viszont babáknak valót használok. Gyerekkoromban és gimis éveimben sokkal nehezebben viseltem és kezeltem ezt a betegséget, de mára már fényévekkel jobb a helyzet és csak évente4-5 alkalommal kell gyógyszertári kenőcsökkel kezelni a problémát.
      A babylove Ultra Sensitive krémről jótékony hatásáról már mástól is hallottam, itt lesz az ideje hogy közelebbről is megismerkedjek vele.

      Törlés

Facebook