Tag│ ABC

június 25, 2015



Elsőként Nettinél  bukkantam rá a legújabb és egyesek által legértelmetlenebbnek vélt  ABC tag néven elhíresült "kérdéssorra". Számomra nem hogy nem értelmetlen, ellenkezőleg még hasznos is. Azóta már jó néhány blogon szerepelt és ezzel együtt olyan weboldalak (alkalmazás, program, infó és tudás)  birtokába jutottam ami által felmerül a kérdés: hogy élhettem ezek nélkül?!

A tanulság tehát, hogy az ABC tag igenis hasznos, jó móka illetve esetemben intőjel is egyben, hogy ha a C és J  betűkre az alábbi weboldalakat hozza a böngésző akkor az azt jelenti hogy túl sokat dolgozok itthon. Ja, és hogy az Ikea-fanatizmus  úrrá lett rajtam.





A - ATV Egyenes beszéd│Már az elején jól beégek ha elárulom hogy online követem az atv Egyenes beszéd című politikai műsorát. Aberrált mód engem igenis érdekelnek a kül-,és belpolitikai viszályok.
B - Bloglovin    │A napi aktualitásokat itt vagy a Magyarblogok-on követem.
C -  Complex Jogtár│ Munka miatt napi szinten használom a jogtárat (a böngésző szerint túl sokszor is), nem túl izgi történet.
D - Dm kedvencek │ Legutóbbi dm dobozra nagyon szívesen beneveztem volna, de sajnos nem kerültem bele a kalapba de esélyes volt még a Deichmann is  mint legtöbbször megnyitott oldal.
E - EuroJackpot és Ebay │Holtversenyben a két véglet; az oldal ahonnan a nagy lét várom és a Kánaán ahol mindet elverném.
F - Freemail és F&F│ Még egy döntetlen. A levelező egyértelmű, az f&f Home cuccok iránti vonzódásom még az Ikea korszakom előtti időkből származik, mára ez már alábbhagyott.
G - Google│ Of course.
H - HBO│ Fogalmam sincs hogy került az Hbo a képbe, de tényleg. Utolsó emlékem, hogy a Terápia című sorozatot néztük itt évekkel ezelőtt.
I - IKEA │ Beszippantott, magával ragadott és végérvényesen elvesztem benne. Online nem akkora buli álmodozni mint élőben az "Ikea-múzeumban" de így is órákig képes vagyok inspirálódni itt.
J -Jogifórum│ Munkahelyi ártalom, hogy kérdéseimre a választ itt (is) keresgetni szoktam.
K - Krémmánia│ Mint minden beauty bloggernél ha K betű, akkor Krémmánia.
L-Life.hu│Celebsztorik, szépségtippek, Müller Péter bölcseletek miatt heti rendszerességgel böngészek itt.
M - Maiutazas.hu│ Őszi wellness hétvégében gondolkodunk csak még azt nem tudjuk hol. Hetek óta nézegetem milyen úti cél lenne számunkra az ideális, eddig úgy néz ki Pécs lesz a befutó.
N - nCore│Nor itthon a film/sorozat felelős én csak megálmodom mihez lenne kedvem és ő "megszerzi" nekem, általában innen.
O - Oriflame│Meglep hogy az első a sorban, az Avon számomra elérhetőbb de néha bekukkantok a konkurenciához is.
P - PicMonkey│ Ha online képszerkesztő akkor nálam ez a nyerő. Többet is próbáltam de ez az egyik leginkább felhasználóbarát változat.
Q ----
R - Ridikül│ Női sorsok, élethelyzetek egy csipet férfiúi rálátással.
S - Szépséglabor│ Gyakorlatilag a legtöbbször látogatott szépség blog mostanában a böngészőmben. Gyönyörű termékfotók, rövid, tömör mondanivalóval tűzdelve.
T -  TiszaVolán│ Vizsgaidőszakban nem árt tudni hogyan jutok el az egyetemre.
U - ---
V - Velvet│ Agyzsibbasztás felsőfokon, amikor ahhoz támad kedvem.
W - Webfordítás│ Külföldi blogokon szörfölve jól jön egy kis expressz nyelvsuli.
X ----
Y - Yves Rocher│ A legutóbbi bejegyzésben az új YR tusfürdőket mutattam be, de egyébként is gyakran csekkolom a márka újdonságait.
Z-  Zandra's Cafe│ Az új kedvenc blogom.




Aki kitölti, kitöltötte linkelje bátran!




You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook