Kedvencek│Június '15

július 01, 2015



Egy kicsit megújult a blog hónap végére: új fejléc, kicsit más oldalsáv és a blog facebook profilja is megszületett  de sajnos úgy tűnik feleslegesen mert nem nagyon gyarapszik a létszám és nincs kivel beszélgessek online :( A hónap egyébként elég produktív és kimerítő volt hisz ahhoz hogy július közepén átköltözhessünk az új lakásba bizony minden hétvégénket és hétköznap esténket festéssel, parkettázással és szereléssel töltöttük. Taccsra is vágott rendesen, múlt hétvégét őrjítő fejfájással és émelygéssel töltöttem amihez hét elején egy klassz jobb oldali fülfájás és bal oldali szemvörösség társult. Szóval gatya vagyok rendesen, ezért is született június hónapban a valaha legkevesebb bejegyzés pedig annyi új szerzeményt szeretnék megmutatni de csak befotózni van időm őket, írni róluk már semmennyi. És így nézve a július sem lesz lazulós hónap, ráadásul a munkahelyen is csupa új feladattal kell megbirkóznom de annak hogy jól végzem a munkám legalább volt egy kis jutalma :) Júniusban inkább a testápoláson volt a hangsúly és kevésbé a sminkelésen és hajas témában is két újdonságot szereztem be amik teljes joggal szerepelnek a mai bejegyzésben.










Maybelline Eyestudio Lasting Drama gel eyeliner 02 brownA tökéletes ceruzával húzott tusvonaltól még elég távol állok. Hihetetlen de a tubusba zárt változattal meglepően jól boldogulok. Tartós a végtelenségig, a csomagolás masszív és már most ezerféle újrahasznosítását elképzeltem ha egyszer majd kifogyna ami egyenlőre elképzelhetetlen számomra.

Catrice Pure Shine Colour Lip balm 070 I don't red itA tavalyi leárazáson szereztem még, néha-néha elővettem ugyan de valamiért mégsem lett a kedvencem a kissé narancsos tónusa miatt. Az árnyalat még most sem áll közel hozzám, de a könnyed, vizes állaga nagyon kellemes viselet. Egyáltalán nem tartós viszont mennyei süti illata van és szép fénye, ráadásul tükör nélkül is használható ami nem elhanyagolható szempont.


Rimmel London Match Perfection 2in1 korrektor│ Szem alatti karikákra használom és arra nekem tökéletes. A róla szóló bejegyzésben a részleteket is elolvashatjátok.





Sweet  blueberry memories testápolóErről a testápolóról is született bejegyzés, a véleményem változatlan és még mindig kitart ez a kis flakon.

Dressdner Essenz búzavirág illatú fürdősóA legtisztább és mégis karakán illat. A fürdővizet tengerkékre színezi, már ránézni is üdítő látvány hát még szagolni. Sajnos kifogytam belőle de ha legközelebb Müllerben járok biztosan újravásárolom. A csokis változat is csábított de ha ez ennyire intenzív akkor a csokis valószínűleg túl sok lenne nyárra. Az ára nagyon kedvező, főleg úgy hogy egy tasak 4 használatra elég volt.


Rimmel Salon Pro  körömlakk 713 britpop│Ősrégi darab, a Rita Ora kollekció óriási sikere után - nálam legalább is abszolút sikert arattak az új árnyalatok -   kíváncsiságból vettem elő hogy vajon a régi Rimmel lakkok is ilyen jól teljesítenek. Jelentem igen.  Most már hivatalosan is bejelentem nektek, hogy a legeslegjobb körömlakkok a Rimmel lakkok ♥ Mondom ezt úgy, hogy pár hete már O.P.I és Flormar lakktulajdonos is vagyok. 






Loreal Casting Sunkiss Jelly hajvilágosító krém 02Kételkedve fogadtam ezt a hajvilágosítós őrületet  annak ellenére hogy nekem volt a legnagyobb szükségem egy ilyen találmányra. Nyáron szeretek én is világosítani egy-két árnyalatot de az elképzelt tökéletes világos barna árnyalatot még nem alkották meg.  
Csak leemeltem a polcról egy dobozzal fogalmam sem volt hogy 3 árnylatban is kapható, így teljesen random mód a 02-es árnyalat került hozzám, de így utólag ennél tökéletesebb árnyalatot nem is választhattam volna direktbe se. Festett hajon elviekben nem működhet tökéletesen nálam viszont nagyon is jól teljesített. Mindössze egy tubussal használtam belőle először csak néhány tincsen de hamar rájöttem hogy annak semmi értelme. Így másnap a tubus háromnegyedét kentem fel a teljes hajhosszra, napon hagytam megszáradni és néhány óra elteltével tényleg látványosan kivilágosította a tincseket. Ennek ma épp egy hónapja és a hajam nem lett sem szárazabb sem töredezett. Nálam a 5 csillagos termék lett.

Avon Advance Techniques hajvégápoló szérumHajvégápolók hatásairól elég nehéz bármit is írnom. Nálam fontos szempont hogy puhává tegye a hajvégeket és hogy jó és tartós illata legyen. Meleg levegős hajformázást nyáron egyáltalán nem használok ezért csak töredezettség ellen nem is kellene használnom. Jókat olvastam róla, de őszintén szólva egy a sok a hajolaj közül.

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Én is pozitívan csalódtam a Sunkiss Jellyben, egyáltalán nem hittem, hogy működni fog, de mégis. :)

    VálaszTörlés

Facebook