Nyári szerzemények #2.│Pár százas nyári ajánlatok

július 26, 2015

 


Az utóbbi pár hétben több kihagyhatatlannak (tűnő) nyári leárazásba is sikerült belefutnom, így ma ezekről hoztam egy kis összefoglalót. 
Kezdve mindjárt egy kakukktojással, mert az arany-ezüst tetkókat, a nyakláncot és a fülbevalót a egy nyereményjátékán nyertem.




f&f

A megfelelő melltartó megtalálása évről évre egyre nehezebb feladat pedig nem gondolom, hogy olyan különleges igényeim lennének. Több hónapos keresgélés után végre találtam egy olyan fazont (balcony bra ) ami végre nem vág be sehol,nem szorít és aminek puha az anyaga, megfelelően (össze)tartja amit kell és olyan kényelmes viselet, hogy szinte fel sem tűnik hogy rajtam van. Mióta kerestem már, istenem!! 
Hol máshol találtam volna rá, mint az f&f-ben, aminek a kínálatából  mostanában a legkedveltebb ruháim kerülnek ki. Ráadásul mindjárt kettőt is! 
Eredetileg testszínű vagy fekete melltartót szerettem volna, de mikor az ember lánya nagy nehezen megtalálja az igényeinek megfelelőt - ráadásul nagyon jó áron - olyan apróságokon, mint a szín vagy a mintázat már nem foglalkozik.                                                                                     3300,-



Van annak már lassan fél éve is hogy nem vettem magamnak táskát, úgy hogy amikor júniusban egy esküvő alkalmával Pesten jártam és megláttam ezt az egyszerű de nagyszerű tatyit valamelyik aluljáróban a M3-as vonalon (bocsi, nem vagyok járatos a fővárosban) tudtam hogy nem hagyhatom ott és hogy teljesen indokolt megvenni magamnak :D                                                       4000,-

Pénztárcát évek óta nem vettem magamnak mert őszintén szólva drágának találtam azokat amiben legalább annyi fakk és zseb leledzett ahol legalább a kártyáim fele és az egyéb vackok elférnének. Erre a piros darabra egy újpesti ázsia áruházban bukkantam, a piros nem az én színem de nemrég azt hallottam hogy a piros pénztárca mágnesként vonzza a sok pénzt ami így a lakásfelújítás után igencsak ránk férne.... szóval egy próbát megér alapon ennél maradtam.                    1700-,

A cipő abszolút impulzív vásárlás volt; a Cosmos nevű üzletben a pénztárnál árulták őket 799-,-ért ami egy olyan magassarkúért amilyenre régóta vágytam nagyszerű ár. Még nem  avattam fel csak próbaköröket mentem benne a lakásban, úgy kényelmesnek tűnik aztán majd látjuk.  A színe és a sarok magasság is ideális, az meg csak hab a tortán hogy passzol az új táskámmal :)




Szerencsémre a LRP utazócsomag berobbanásakor voltunk Pesten, így volt rá esély hogy én is beszerezhetem magamnak és így is lett. A csomagban található termálvíz azóta a mániám, éjjel-nappal ezt fújkálom az arcomra holott a drogériák saját márkás olcsó változatait előszeretettel használtam, eddig. Egy darab ezresért már önmagában ez a kis kiszerelésű termálvíz is megérte, nekem legalább is mindenképp.                                                                               999-,


Javában tartanak a six és I am állvánnyal rendelkező üzletekben a bizsu leárazások, én még akkor vettem ezt egyszerű aranyleveles nyakba valót a c&a-ban amikor még a legolcsóbb láncok is 800ft volt, de azóta már biztos olcsóbban is beszerezhetőek.                                          800-,


Újabb f&f zsákmány, ismét egy kihagyhatatlan ajánlat tőlük, a 290ft-os ékszerállványuk ahonnan ezt a narancs statement típusú nyakékre sikerült utolsó darabként lecsapni. Szintén ugyanennyiért egy fülbevaló, lehetne ennél jobb?!

Ti mit találtatok a leárazásokon?

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Én próbálom magam távol tartani magam a vásárlástól, de amiatt a táska miatt nagyon sárgulok! Pont ilyesmit keresek, de sehol nem találok az igényeimnek megfelelőt. :(
    Az ékszerek is gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  2. De cuki az a nyaklánc :)

    VálaszTörlés
  3. Hű mennyi jó dolog, én is inkább kerülöm a leárazásokat mert képes vagyok mindent megvenni:D az ékszerek nagyon szépek

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörű táska és cipő. Pont tegnap voltam táska üzletben...de októberig nem veszek nagy belepakolósat ( elég, ha egyetem alatt leszakad a vállam) :D

    VálaszTörlés

Facebook