TOP 5 nyári lakk

július 30, 2015


A kedvenc lakk márkámról már esett szó a blogon de azok közül egyik se igazán nyárias árnyalat (számomra legalább is)  ezért más lakkok közül vagyok kénytelen válogatni.  A kiválasztás során inkább a színek domináltak mint a tartósság vagy a fedőképesség mert egyik-másik bizony ezen a téren hagy némi kívánni valót maga után. Ettől függetlenül ezek voltak az utóbbi hetek leggyakrabban használt festékei.




Moyra Gel Look No.931 Felicite 12ml │Meg kellett tanulnom használni ezt a lakkot, tavaly nyáron még kínlódtam a krémes és kissé sűrű állaga miatt az egységes finish eléréséért. A túlságosan vékony ecsettel még küzdök, de már fényévekkel jobb vagyok mint korábban. Krémesen fényes, bár nem a legtartósabb lakkjaim egyike. Két rétegben jól fed, 2-3 napig állja a sarat.

OPI Koala Bear-y 15ml│Sosem vágytam drága lakkokra - nem vagyok lakk-fanatikus - mégis izgatottan vártam "mi sül ki" életem első (és valószínűleg utolsó) OPI lakkomból amit tesómtól kaptam.  A szín tényleg mesés,mellesleg ez az egyetlen tulajdonsága amiért bekerülhetett a nyári repertoárba. Alap-,és fedőlakk ellenére botrányos a tartóssága! Este felkenem és már másnap délelőtt kopni kezd (!) Bizony ha ezért még pénzt is adtam volna most tépném a hajam, az biztos!

Essence Show your feet 27 electric blue 8ml│A valaha volt legtartósabb lakkok egyike, több hetet is kibírt a lábujjaimon anélkül hogy kicsit is lepattogzott vagy megkopott volna. Az állaga évek alatt sem változott, könnyen kezelhető és az élénk kék árnyalata miatt a Nr.1 nyári lakkom.



Anny 377 green grass 6ml│Úgy látszik minden "exkluzívnak" titulált lakkot ajándékba kapok pasiktól,  ez is ajándék volt. Levelibéka zöld, durván az de nekem nagyon tetszik.  Az ecsetért kár, nekem az  túl vékony  de az eredmény kárpótol az időigényes felvitelért. A tartóssága  átlagos, 3 napig bírja.









Flormar Jelly Look  03 Coral Red 11ml│Kakukktojásként szerepel mert a színével nagyon szeretnék megbarátkozni és az üvegben jól is néz ki, de a körmeimen valahogy nem az igazi.
Három réteg kell a tökéletes fedéshez, a tartóssága átlagos.


+ ráadás │ Alaplakk használata nagyon fontos első lépés, főleg ha ennyire erőteljes színekről van szó. Jelenlegi kedvenc ha alaplakkról van szó az Essence Nail Candies 6in1 lakkja. Védi a körmöt az elszíneződéstől és használatával akár a lakkrétegek száma is redukálható   Régebben nem tulajdonítottam ekkora jelentőséget az alap-,és fedőlakkoknak de tanultam a hibámból és ha fedőlakkot ki is hagyom, az alapozás bizony  kihagyhatatlan 0. lépése a lakkozás folyamatának. 



Ezek az én nyári színeim ha körmökről van szó, és a tiétek?

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Imádom a nyári színkavalkádot, de az esetek többségében a körmömön valami rózsaszín köt ki :)
    Naná, hogy a fentiek közül is az OPI a kedvencem.
    Bár idén a rózsaszín mellé felkapaszkodott a kék és annak különböző árnyalatai is.

    VálaszTörlés
  2. Hű de szép színe van mindegyiknek,az Essence Candies nekem is meg van és nagyon szeretem, az illatát is:)

    VálaszTörlés
  3. A kék és a pink tetszik legjobban! :)

    VálaszTörlés

Facebook