Üresjárat #15.

augusztus 13, 2015

Megint sikerült egy jóadag üres flakont prezentálni, pedig  ebben a bejegyzésben bőven akad majd olyan termék amit még nyár elején - a költözés előtt -  sikerült elfogyasztani és lefotózni és már csak halványan dereng valami a hatékonyságáról.



Nivea Stress protect deo│Az utóbbi idők legjobbja, de tényleg. Újsághoz járt és a kis kiszerelés ellenére sokáig kitartott. Most a Borotalco hasonló kiszerelését tesztelem az is ugyanilyen hatásos de az illata ennek fényévekkel jobb!

La Rocher-Posay termálvíz és fiziológiás micellás oldat│Sajnos belezúgtam a márka termálvizébe pedig lemertem volna fogadni hogy az összes termálvízben - legyen az Balea, RdLoop, Vichy vagy LRP - ugyanaz van és hogy vízért  bizony sosem adnék ki ennyit de most mégis úgy érzem újra kell vennem! Testre még mindig a Balea változatot használom de az arcomra reggel és este már csak ezt vagyok hajlandó fújni pedig kézzel fogható pozitív hatásáról nem tudok beszámolni.
A micellás folyadék nem aratott ekkora sikert, sőt talán ez a leggyengébb micellás cucc amivel találkoztam.

Himalaya Herbals Puriflying Neem arctisztító gél│ Másodszor fogyok ki belőle és biztos újra fogom vásárolni. Decemberben már írtam róla bejegyzést, jelentem kánikulában is ugyanolyan hatékonynak bizonyul mint zimankós hidegben :D

Balea szeder&ibolya tusfürdő│YR tusfürdő-fan vagyok, de emellett szívesen próbálom ki a Balea limitált kiadású tusfürdőit is. Az nyári illatok közül egyedül ez tűnt jónak de utóbb kiderült hogy ez is melléfogás volt részemről. Ami a flakonon keresztül kellemes és frissítőnek tűnt az használat közben jellegtelen szederszerűségre  szelídült. Alkalmanként sokat kellett belőle használni, hogy legalább addig kitartson az illat amíg kilépek a fürdőszobából. 

Schwarzkopf Color Mask hajfesték 750 sötétszőke│Az első Color Mask festékem, a színt sajnos nem sikerült eltalálni. Főleg hogy előbb vettem meg és csak utána fedeztem fel a Casting Sunkiss Jelly formabontó hajvilágosító kreációját ami mellesleg csúcsszuper!!! A festék felvitellel és a tartósságával nincs gond csak a rosszul megválasztott árnyalat miatt nem tudom értékelni ezen tulajdonságait.



Balea Summer Garden borotvagél│
Gélhez képest nagyon nehéz volt vele bánni, pedig általában azért választok gél formulát mert jobban megtapad a bőrön és kezelhetőbb a hab állagnál. Az illata kellemes mangós, de ennyi nekem nem elég.

Balea Sunny Peach tusfürdő│Amellett hogy hihetetlen nehéz volt kinyerni a tubusból a terméket még az illata is brutálisan mű volt. Azt hiszem már nem kapható, hála az égnek!

Yves Rocher makadámdió és zöld citrom tusfürdők│Kell még valakinek bemutatni a YR tusfürdőket? Szerintem nem. Annyit fűznék csak hozzá, hogy a márka nyári kuponfüzetében (kérjétek az eladótól!) most 2 fizet 3 vihet akcióban juthattok hozzá. Én már fel is tankoltam belőlük. A legforróbb napokon igazi megváltás például a zöld citromos változat vagy a grapfruit. Kényeztetős habfürdőzésekhez pedig a krémes makadámdió. 
 
Home Spa bergamot-citrom-kamkvat és narancs kivonatot tartalmazó tengeri fürdősó│  A négy összetevőből ami az illatért felelős kettőről még csak nem is hallottam, így nem is tudom mennyiben járul hozzá a bergamot és a kamkvat a kellemes illathoz ami a fürdőszobát lengte be használat közben, de finom volt. Annyira azért nem hogy újravegyem mert 1500ft-ot sokallok érte, főleg hogy a home spa feeling se jött át használat közben.


Dressdner Essenz búzavirág illatú fürdősó│Ezt mindenkinek ki kell próbálni, de tényleg! Kihagyhatatlan, az ára is kedvező és egy csomag jó néhány alkalomra elegendő. Nem kérdés, hogy pótolom és más illatban is beszerzek belőle a Müllerben.



Johnson's baby sampon│Újra és újra teszek egy próbát a Johnson's termékekkel pedig mindig csalódás a vége. Ezt itt csak ecsetre mosásra használtam de még az illata sem volt olyan intenzív és tartós mint a babylove vagy babydream samponoké.

Yves Rocher Plaisirs Nature citrom-bazsalikom tusfürdő│Nem volt akkora durranás számomra mint a  szintén limitált zöldalma-csillagánizs kombó. Tény, hogy a bazsalikom frissítőbb hatású de én inkább az édesebb almásra szavazok. Bővebbet róla ebben a bejegyzésben.

Garnier Essentials sminklemosó│Gyors megoldásnak kellett, akciós volt, leemeltem a polcról. Korábban is használtam, végül is nem irritált, 80%-ban eltávolította a sminket de fura réteget hagyott az arcomon ami miatt muszáj volt más terméket is használnom.




Casting Sunkiss Jelly 02 árnyalat│Hetek óta tervezem hogy írok róla külön bejegyzést, annyira megérdemelné ez a cucc! Előjáróban annyit azért elmondanék, hogy esetemben festett hajon (értsd: alig 2 hónapos festést követően) is működött ez a világosító krém. Biztosan újravásárolom, bár lehet hogy csak jövő nyáron.

Dove hair therapy sampon szétvált hajvégek ellen│Még van egy csöppnyi az alján, de azt meghagyom őszre. Akciósan jutottam hozzá de a teljes árát is kifizetném érte: jól habzik, jellegzetes Dove-illata  hosszantart és egyáltalán nem zsírosít.

Schauma sampon Keratin Strong helyreállító sampon│Egy újsághoz kapott balzsam miatt vettem meg a sampont mennyei illata miatt de semmi extrát nem nyújtott. Sőt, talán még zsírosította is a tincseimet.

Kallos Chocolate hajmaszk│ Nagy áttörést jelentett a hajápolási rutinomban annak idején a Kallos Placentás hajpakolása, egészségesen fényes és könnyen kezelhető volt tőle a hajam. Azóta időről-időre tesztelés alá veszem a márka többi hajmaszkját, de mindegyik jócskán alulteljesít a placentával szemben, ami undin hangzik de a hatás feledteti velem :)  Ez itt például kifejezetten szálkásította és durva tapintásúvá tette hosszútávon a hajamat de mire rájöttem hogy ez a bűnös már bőven a felénél jártam. Őszintén szólva kellett a tégely, így a maradék a kukában landolt. Egy időre most leálltam a Kallos termékek tesztelésével. 


Ezek közül próbáltátok valamelyik terméket?

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook