TESZT │ avagy késői vallomás egy 2in1 korrektorról

augusztus 20, 2015



Le se merem írni mikor fotóztam a képeket és mióta használom a mai tesztalanyt. Nagyjából fél év is eltelhetett azóta, hogy hozzájutottam és amióta hű társ a hajnali sminkeléseknél de tudjátok hogy van ez: az emberlányának arra nincs ideje amit a legjobban szeret. Csak ezt hozhatom fel gyenge indokként arra, miért nem volt szó róla. Most pótolom a lemaradást.




Az első termékem a Manhattan márkától egy azóta is nagy becsben tartott Lotus Effect lakk volt. Ezt követte a Long&Swing szempillaspirál és még számtalan körömlakk most pedig ez a 2in1 termék amiről csak itthon derült ki, hogy milyen ultramini kompakt korrektor-púderről van itt szó kérem szépen!
Történt ugyanis, hogy erre a kis csodára  az elanyátlanodott és leselejtezett termékek állványán  találtam rá, a maga cukiságával első látásra lehengerelt. Nyugtázva, hogy érintetlen, -ráadásképp akciós - példányról van szó, azonnal  kosárban landolt és nem bántam meg....nagyon nem (!)





Csomagolást, állagát és tulajdonságait tekintve is kísérteties hasonlóságot mutat a Catrice Camouflage korrektorral. A mutatós és nem mellesleg praktikus csomagolás miatt is  jobban szeretem. Krémes finish,  keményebb de még könnyen kezelhető állag és az is előnyére írható, hogy nem ül bele az apróbb ráncocskákba a szemem alatt.  Plusz előny  ez az említett Camouflage-hoz képest és ha már itt tartunk a felnyitható fedél is sokkal szimpatikusabb és persze igényesebb megoldás. Ennyi idő és napi használat mellett még mindig kifogástalanul záródik.  Az apró tükör éppen csak arra elég, hogy egy fél pillantást vessünk a sminkünkre. Minden szempontból tökéletes kelléke egy neszesszernek.

Sokáig csak a korrektort használtam belőle, de az utóbbi hetek forróságában a púdert is bevetettem reggelente. Nincsenek nagy tapasztalataim púderekkel kapcsolatban. Született száraz bőrű csajként a az arcom nem sűrűn fénylik át napközben így nem igazán van szükség ilyen termékre. Nem is igazán tudom mitől igazán jó egy púder, főleg hogy csak a szem alá felkent korrektor fixálására használtam, az arcom egyéb területére nem vittem a púderből.

Az árnyalat (32 warm honey) kissé sárgás tónusú - tekintve hogy majdhogynem csak szem alá használom - ez talán nem a legszerencsésebb, de  meglepően világos a bőrömen ahhoz képest hogy a tégelyben (és a képen is) mennyire sárgásnak tűnik.
Kizárólag ujjbeggyel  dolgozom vele, ami most hogy bőven elértem a pan alját valamelyest megnehezíti azt hogy jól hozzáférjek a mini tégely tartalmához de még mindig egyszerűbb mint a Catrice magas falú csomagolásán  kihalászni a krémet.  Még egy előny.
A kéz melegétől kenhető, jól eldolgozhatóvá válik,  az ecsethasználat indokolatlanná válik.

A reggeli kóma jeleit kellően elfedi, az árnyalat a szem alá nekem pont jó. Emellett néha napján az orrom körüli pirosságra is szeretek felvinni belőle, mint hajdanán a camouflage-ból is csak ez valahogy tartósabb még fixálás nélkül is.
Pattanások, bőrhibákra nem használom nálam a korrektorok kizárólag bőrpír, piros foltok és a fáradtság jeleinek halványítására szolgálnak és erre ez a termék nekem tökéletesen bevált.

Még egy pozitívum (ha ennyiből nem lenne nyilvánvaló mennyire rajongók ezért a termékért) a übercuki tükör a fedél belsejébe építve. Elalélok, annyira édes! A fedélt felnyitva a korrektort, letekerve pedig a por állagú púderhez és a miniatűr szivacshoz férünk hozzá. Sajnos a porpúder kivitelezése nem a legszerencsésebb, mindenhová jut belőle csak a szivacsra nem (elég). 

Ezelőtt bő fél évvel azt gondoltam kifutó Manhattan termékről lehet szó de így bő hat hónap távlatából kisült hogy mégsem az. A dm polcain most is megtalálható, nagyjából 2000ft körüli áron. Én ennél jóval kedvezőbb áron jutottam hozzá, de most hogy tudom mit is tud valójában, valószínűleg újravásárolom majd  teljes áron is. 


n

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook