Nyári szerzemények #3. │Újravásárlások

augusztus 23, 2015



Kihasználva az utolsó utáni pillanatot még egy kört futva a hosszú hétvégén  beszereztem  néhány ruhadarabot a leárazásokon. Plusz három szépségápolási terméket is beszereztem így most a nyári szerzemények harmadik, utolsó felvonásával jöttem csoportképpel és némi sztorizgatással. 





Rövid ujjú felső/(Cosmos)   395,-
Háremnadrág/(Cosmos)        795-, 
Pulcsi/(Orsay)                       1300,- 
Csipkés trikó/ (Orsay)           1700,-


 Régóta szemeztem csipkés aljú felsőkkel/topokkal úgyhogy amikor megláttam utolsó darabként ezt a testszínű darabot a méretemben eléggé megörültem. Jól fog majd mutatni például a kék pulcsi alatt amit szintén az Orsay-ben találtam. Pihe-puha anyaga van, rövidebb fazon mint egy átlaga pulcsi, így nem takarja majd a csipkerészt és ha továbbra is ilyen marad az időjárás nem is kell már sokat várni, hogy felavathassam őket.

A háremnadrágokkal vagy mély ülepű nadrágokkal kapcsolatban vegyesek  az érzéseim: van akin jól néz ki, jobban mondva nem néz ki rosszul. Többször próbáltam már de magamon elég idétlenül nézet ki mind. A Cosmos-ban viszont találtam egy olyan fazont ami amellett hogy kényelmes is még vállalható is. Egyenlőre csak szigorúan itthoni használatra szánom, aztán majd látjuk. 
Basic felsőkből sosem elég, én még mindig azt vallom hogy egyszerű alapdarabakkal - mint amilyen a képen látható  barna is - és különleges ékszerekkel stílusos és egyedi ruhatárat alakíthatunk ki. Már bánom, hogy nem vettem több színben is, ennyiért igazán betárazhattam volna belőlük.

 




Palmolive Aroma Sensations so Dynamic / 350,-
CV kíméletes szemfestéklemosó / 300,-
Essence Nail Candies  / 350,-
Essence Big Bright eyes jumbo / 745,- 


A Müllerbe ritkábban jutok el és sajnos ilyenkor sincs időm rendesen körülnézni. Jó esetben beugrik néhány blogposzt vagy videó ahol valaki, valamivel ami csak itt kapható nagyon elégedett volt. Ilyenkor  azokat próbálom felkutatni és szemügyre venni illetve az általam kitapasztalt jóságokat újravenni és már rohanunk is tovább. 
Most még erre sem volt időm: célirányosan az Essence pultról felmarkoltam a Big Bright eyes szemcerkát 01 árnyalatban, egy Nail Candies 6in1 körömlakkot 10 pop some corn! színben. Mindkettőből kifogytam és mivel mindkettővel nagyon-nagyon-nagyon elégedett voltam így nem volt kérdés hogy újravásárolom.
A körömlakk ugyan nem ebben az árnyalatban volt meg, de mivel a termékcsalád egyébként is inkább a cukorka illatáról híres mintsem az árnyalatairól így szinte mindegy is milyen árnyalatban van meg. Kevés csillám, átlagos száradás, egy rétegben alaplakknak, kettőben akár önmagában is szépen fed.

Az előző ugyanilyen árnyalatú  big bright eyes jumbo kicsit több, mint egy évig bírta és minden várakozást felült múlt. Kizárólag szemöldökcsont alá, vagy nagy ritkán a szemzugban használom ezért sokáig kitart és így nézve az ára sem sok érte. Krémes állaga miatt könnyű kezelni, jól lehet rá építeni szinte bármilyen szemfestéket és szépen megnyitja a tekintet.

Palmolive Aroma Sensations tusfürdőkről külön számolok be, itt most csak annyit hogy igencsak feladják a leckét a Yves Rocher Jardins du Mondi tusfürdőinek. Lehet, hogy csak  kezdek rájuk unni, de ez a So Dynamic  verbenával, narancsvirág és mandarin olajjal vagy a So Vibrant változat goji bogyóval potenciális vetélytársai a kedvenc márkámnak.  Csak azt tudom hogy mindet akarom!!! Most akciósak a Müllerben, ha még nem próbáltátok most teszteljétek! (vagy a hamarosan érkező bejegyzésem után :-) 


CV Cadera Vera Face +25 kíméletes szemfestéklemosót csak lekaptam a polcról, megláttam hogy szemfestéklemosó és már rohantam is a kasszához. A márka számomra ismeretlen, és úgy olvasom elég titokzatos márkáról van szó, nem sok mindent lehet róla tudni. Ígyy utóbb a  Krémmániás vélemények miszerint: " minden csak nem kíméletes, csípi a szemet, túlságosan olajos" eléggé megrémisztettek, főleg hogy ebben a hónapban már sikerült belefutni egy botrányosan rossz arctisztítóba (hamarosan róla is lesz szó) 
Túl az első használaton szerencsére egyiket sem tapasztaltam a felsoroltakból és ez már fél siker. Mondjuk nem is olyan hatékony, a szempillaspirál fele többszöri neki futásra sem sikerült eltüntetnie pedig nem vízálló termékről volt szó.

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook