Üresjárat #16.

szeptember 27, 2015



Ebben a "flakonos"  bejegyzésben  idén  beszerzett és őrült hamar elhasznált, illetve tavaly nyárról bespájzolt termékek kiürült csomagolását hoztam el. Kettő (vagy inkább három) kivételtől eltekintve mindegyik be  váltotta a hozzáfűzött reményeket, így többségét szívesen ajánlom bármelyikőtöknek!
És hogy mikről is van szó? 

TESTÁPOLÁS





Palmolive Aroma Sensations so Vibrant  és Dynamic tusfürdő│  A so Vibrant illat goji bogyó, hibiszkusz és gyömbér olajjal gazdagított illatorgia, míg a Dynamic mandarin olajjal verbenaval és narancsvirág semmihez sem fogható illatával kényeztet.
 A so vibrant volt a próbaüzem, habfürdőként és tusoláshoz is egyaránt használtam. Kihasználva a 350ft-os akciót még azon a héten beszereztem a so dynamic változatban is és azóta még egyben. Előbbi pezsdítő, élénkítő hatással volt rám utóbbi viszont - a termékleíráshoz képest - inkább a vasárnapi relaxálós késő délutáni pancsoláskor esett különösen jól. Mindenképp próbáljátok ki legalább egy illatban az Aroma Sensations termékcsaládot, szerintem kihagyhatatlan!


YR Jardins du Monde tusfürdő malajziai csillaggyümölcs│Mióta rátaláltam az előbbi Palmolive tusfürdőkre jócskán megcsappant az érdeklődésem a YR tusik iránt. Hiába, úgy tűnik kezd unalmassá válni a márka.... A malajziai csillaggyümölcs 2015 nyarának limitált kiadása volt, de bennem sajnos nem hagyott mély benyomást ez a illat. Jellegtelen gyümölcs illata egy kicsit sem fog hiányozni.


Playboy play it wild tusfürdő│ A bevezetőben említett csalódások egyike ez a tusfürdő volt, jobban mondva nem is csalódás mert nem vártam tőle túl sokat. Teszt is készült róla, a véleményem változatlan.

HAJÁPOLÁS




Garnier Fructis Grapfruit tonic  normál, fakó hajra való sampon│Réges-rég róla is írtam már, azóta legalább 2x újravásároltam. Évek óta ez a "nyári samponom", ilyenkor ugyanis az átlagosnál gyorsabban zsírosodik a hajam (már ha nem ezt használom). Preventív jelleggel,  nyári must have számomra. 


Head&Shoulders citrus fresh│Szintén kötelező elem a hajápolási rituálémban, ha nagy a baj és lustaságom eredményeként alkalomadtán korpásodással küzdők. Lustaság alatt azt értem, hogy a hideg idő beköszöntével sem vagyok hajlandó rávenni magam olykor a hajszárításra esténként, mert macera és mert (be)szárítás után is szénakazal az egész akkor meg minek bajlódjak vele?! A hideg levegő megteszi hatását és szükségessé válik a világ leghatásosabb "korpaölője", ami ultra gyorsan megszünteti a bajt. Persze nem tanulok a hibámból; újra és újra elkövetem ugyanezt. Ezért nélkülözhetetlen itthon, de csakis  citrus fresh változat.

 
Avon Advance Techniques hajvégápoló│Jó volt, jó volt de most hogy egy üveggel elhasználtam belőle  úgy érzem indokolatlan a hype ami köré épült. Engem még az illata se fogott meg annyira, mint mondjuk a Pantene Keratinos hajvégápolómé. Azzal sokkal puhábbak a hajvégeim és az illata is sokkal kellemesebb és tartósabb. Hiányozni nem fog, esetleg az argán olajos változattal teszek még később egy próbát de ebből a zöld kupakosból ennyi elég volt.


ARCÁPOLÁS/SMINK







JimJams pórustisztító tapaszok│Már nem számolom hanyadik ilyen bejegyzésben szerepel, de már újra is vettem, again. Az első doboz tapasztalatairól már olvashattatok korábban. Sajnos mostanában kevésbé érzem hatékonynak mint akkor, abban a bejegyzésben de drogériás viszonylatban még így is ez a legjobb opció. 


Helia-D micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő 24db│A dm doboz mint életem első szépségdoboza elég nagy csalódás volt, még ennél  a  micellás sminklemosókendőnél is nagyobb de erről már volt szó a blogon akkor. Hozzám már eleve egy hibás példány érkezett: nem tudom alapjáraton mennyire  nedvesek ezek a kendők, mindenesetre az enyémek épphogy, ezért sminkeltávolításra abszolút használhatatlanok voltak. Frissítőkendőként használtam el, de persze meglehet hogy kellően átitatott kendőkkel jobban működik ez az egész.
 

Astor Seductions Codes szemöldökformázó gél│Már nem emlékszem hogyan került hozzám, de sokszor segített kordában tartani a kósza szemöldököm. Már nem kapható de hasonló Catrice és Essence termék is kapható már a boltokban.


Manhattan Weak up korrektor fáradt szemre 8ml│Tavaly már volt róla szó, fényvisszaverő pigmentjeinek hála kevésbé néztek zombinak reggelente. Úgy tudom már ez a korrektor sem kapható,  mióta a Rimmel Match Perfection 2in1 korrektora az előző G-napokon hozzám került nagyon keveset használtam be is száradt, ezért válnak el útjaink...


Essence Big bright eyes szemceruza és highlighter│Csuda találmány ez a kis cerka, csak ne fogyna olyan rohamos gyorsasággal! Kiemel és  megnyitja a tekintet, gyorsan kopik ugyan, de ettől még imádni való!

 Borotalco Original deo│Nem épp ebbe a kategóriába tartozik de egyedüli deo-ként a sorban itt írnék róla röviden. Mini kiszerelés ide vagy oda, nálam bő 2 hónapra elegendő volt ez a kiszerelés. Úgy volt, hogy újravásárlás lesz belőle, de télire nem érzem szükségét. Jövő nyárra biztosan beszerzem, mert valóban szuper hatékony izzadásgátló!

KÖRÖMÁPOLÁS






Essence Nail Candies körömlakk 05 sugar pie, honey bunch│ Újravásároltam igaz más árnyalatban de a Candies kollekció amúgy is inkább az cukorka illatával robbant be mint a változatos színeivel. Alaplakként használtam el vagy 2-3 rétegben akár önmagában is szívesen viseltem, apró csillámokkal volt tele a visszafogott fajtából. 

Essence Studio Nails ultra strong nail hardener│A formaldehidnél (metanal) csábítóbb összetevőt is el bírnék képzelni egy körömerősítőben, bevallom első hallásra megrémisztett annak idején de annyian áradoztak róla és a körmeim annyira könnyen töredeztek és lemezesedtek hogy utolsó reménysugárként gondoltam teszek vele egy próbát. Jelentem használt, csak sajnos idővel megszokta a körmöm és a rendszeres használat hetek múltán már nem tűnt olyan hatékonynak. Kúraszerűen használtam el, nagyjából egy 1 év alatt. Nem kizárt, hogy újravásárolom bár az Eveline SOS körömerősítő lakkja ugyanezt nyújtja és az ára is hasonló.

Isana körömlakk lemosó mandulaillattal│ Kell még erről a lemosóról beszélni? :) Teszi a dolgát és még olcsó is.

Essence Studi Nails 2in1 körömágybőr eltávolító zselé│Évekig állt a körmös dobozban érintetlenül, tavasszal kiszanáltam a kiszáradt lakkokat akkor került szemem elé ez a zselé. Kellemes csalódás volt, áztatás és minden egyéb előkészítés nélkül 98%-ban eltávolította a körömágybőrt. Néhány perc hatóidő után felpuhította a bőrt  egy rózsafapálcával vagy spatulával gyerekjáték volt az eltávolítása. Szuper, kár hogy már nem kapható.

BarFuß lábfürdősó limitált kiadású tengersó és mandarin olaj│  A legnagyobb csalódást ez a lábfürdősó okozta. Igaz az utasítástól eltérően én jéghideg vízben próbáltam feloldani - nyilván 40 fokban nem akaródzott forró lábfürdőt venni - de ennél nagyobb gond volt az illata. Leírhatatlanul kellemetlen, torkot kaparóan mentolos és valami más illat ami biztosan nem madarin(!) Förtelem, de tényleg. Végül wc illatosító lett belőle, de még annak is rossz.

 


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook