Kedvencek│Október '15

október 31, 2015


Október nálam legkevésbé a Halloween-ról szól,  nálunk nincs ennek akkora jelentősége. Jobbára én ilyenkor már a karácsonyra gondolok inkább, tervezgetek kinek mit, az üzleteket ilyenkor már a karácsonyi ajándékozás szemszögéből is pásztázom. A halloween-i dekoráció itthon ki is merült 4 (azaz négy) darab  általam rajzolt - és emiatt - igencsak bénára sikerült tarantula és bőregér illusztrációkban az előszoba tükrön. És már ez is több, mint amit terveztem viszont maga a rajzolás, kivágás, ragasztás annyira jól esett hogy azt leírni nem tudom... Kizökkentett kicsit a napi rutinból, a stresszes munkahelyi gondokból az itthoni teendőkből. Jól esett visszamenni kicsit gyerekbe. Valami ilyesmi elven "működnek" gondolom a most oly divatos felnőtt színezők is, és így nézve már értem miért ilyen népszerűek.


Lényeg a lényeg, hogy Halloween-i mókázás helyett essen szó inkább az októberi listáról a  legszívesebben és gyakran használt termékekkel ami még  2014 és 2013 év hasonló időszakához képest is meglehetősen kevés sminkterméket tartalmaz, sőt két termék erejéig még a beauty témától is eltávolodom.






Ooops! Classic illatosított zsebkendő│ Biztosan fura, hogy kedvenc termék közt befigyel egy csomag zsebkendő is de bevállalom. Az ok amiért bekerült az az illata: amellett hogy nagyon finom jázmin illatú hogy a gyerekkoromban vezetett illatos zöld-fehér virágos naplómra emlékeztet. Pont ilyen illata volt annak is♥

blik konyhai törlőkendő│Életem első kifejezetten háztartási célra kifejlesztett törlőkendője, eddig takarításhoz is a babáknak szánt nedves kendőket vetettem be erre a célra. Múlt héten aztán rátaláltam akciósan erre a citromos konyhai törlőre és az első használat után rögvest mentem is a boltba utánpótlásért. Teljes árát biztosan nem adnám érte, de féláron 80 darabos csomag már nem is olyan rossz. Kellően nedves,  fertőtlenítő hatású és közben kellemes citrus illata van. Konyhában a főzőlap, pultok, mosogató és az  üvegasztal tisztításra is tökéletesen bevált. 


Carmex│Egyértelmű hogy a hideg idő beköszöntével szinte azonnal kifújja a számat a szél, kiszárad, kicserepesedik és húzódik. Ilyenkor jön jól a  Carmex amiből jelenleg csak  a stift változat leledzik itthon. Ez sem rossz, de a korábbi tégelyes kivitel valahogy hatásosabbnak tűnt.

Rimmel 60 seconds 813 Round and round the gardenEzt már nem is ragoznám tovább, a rendszeres olvasók már ismerik a véleményem a Rimmel lakkokról. Akik viszont még nem azoknak itt egy összegző és swatch róla.

Catrice Ultimate Shine 170 Play the pump│Ez a rúzs már a tavalyi kedvencek közt is szerepelt, a minőség  és a lelkesedés iránta azóta is töretlen. Az őszi/téli szezon nélkülözhetetlen darabja.

Wilkinson Intuition borotvacsomagot│Érik a bejegyzés a Glamour napokon beszerzett borotváról. Egyenlőre hozza amit vártam, sőt ha lehet még többet is mert a krémezőfej sokkal hosszabb életű, mint amire a Krémmániás vélemények alapján gondoltam. Várom hogy legalább az első fejet elhasználjam, aztán jön róla a bejegyzés.

Essence stay all day folyékony korrektor│Szintén Glamour-zsákmány de erről nem lesz külön szösszenet mert a várthoz képest gyengébben teljesít. Minden reggel használom de valószínűleg kevésbé kialvatlan időszakomban kellett volna kipróbálnom mert jelenlegi mély karikáimat alig-alig képes csak elfedni.
  
La Roche-Posay Hydreane Legere│ Nyár végén kezdtem el használni, akkor több minitermékkel együtt róla is volt szó ebben a bejegyzésben. Akkor még nem sejtettem mekkora áldás lesz ez a hideg idő beköszöntével az én száraz, feszülő és húzódó arcbőrömnek. Az illatát is megszoktam, sőt megszerettem a végére. Sajnos kiürült, de az utolsó cseppet is kisajtoltam belőle és azóta lelkesen keresgélem melyik gyógyszertárban lehetne akcióban hozzájutni. 


 




You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. A Stay All Day nekem is csalódás lett :/ Pedig annyira hype-olták mindenhol, és a karikák még mindig látszanak, a hegeken, pattanásmaradványokon nekem meg oxidálódott, szóval, hm... de jön a Joy-napok :'D

    VálaszTörlés
  2. A LRP krém annyira jó, nagyon meglepődtem rajta én is. :)

    VálaszTörlés

Facebook