Sóvárgások │Ebay

október 20, 2015


Picit büszke vagyok ám, mert egész nyáron  megálljt  parancsoltam magamnak az ebay-es vásárlásokat illetően, és egészen mostanáig felé sem néztem. Olyan rég, hogy már Paypass jelszó megadása is gondot okozott a minap:) Hónapok óta se sóvárgós, se ebay és valóság bejegyzés pedig nagy népszerűségnek örvend főleg az utóbbi. Most viszont örömmel jelentem, hogy csak miattatok újra belendültem, lelkesen böngészek, hogy visszatérhessenek a hasonló posztok :D Már nemcsak bizsuk vannak a kívánságlistámon,  hanem dekorációk sőt kivételesen ruhák  is.
 Ezekből hoztam mára egy csokorral.






Éppenséggel idén még nem aktuális az esküvői tortánk kiválasztása de annyi jópofa tortadíszt találtam és olyan jó áron, hogy ha eljön az ideje nem kizárt hogy innen szerezzük majd be.
Nem jellemző, hogy míves tortákat sütnék - bár Nor szülinapja hamarosan itt van és ilyenkor igyekszem valami saját gyártású édességgel előrukkolni - de ez a "csipke dekor" olyan jól mutathat,hogy  biztos nagyobb kedvvel állnék neki tortát sütni.
Ecsetgyűjteményem több mint fele ebayről érkező példányokból áll, nagyon elégedett vagyok velük. Amellett hogy jól kihasználható darabok árukhoz képest jó minőségűek és tartósak is. Kép alapján ez a most kinézet darab nagyon hasonlít egy meglevő alapozóecsetemhez ami lassan 2 éve lesz és pontosan olyan mint új korában. Így nézve
Az egyetlen a listából ami nemcsak vágyálom, mert már úton van hozzám ez a nyaklánc. Láttam már másnál valósághűbb képeken így nagyjából tudom mire számíthatok. Én aukción csaptam le rá alig 500ft-ért.
csipkeszalag
Pontosan nem tudom minek és mire tudnám felhasználni ezeket a szalagokat, de a csipke itt is befigyel:) Karácsony közeledtével ajándékcsomagolásokhoz jól jönne.
mintás jelölő
Jegyzettömbökből, jelölőkből sosem elég! Pláne ha mindenfélecukimintás darabokról van szó. Sajnos az eddig rendelt példányok nem ragadnak olyan jól, mint az itthon kapható változatok de hát nem is ezért szeretjük őket.






Olyan régóta keresek gyöngyből vagy ahhoz hasonló nyakláncot, de egyenlőre csak a h&m-ben láttam olyasmiket amik megközelítik a vágyott darabot, persze 4-5 ezer forintért ami még  bizsumániás létemre is irreálisan soknak érzek egyetlen darabért. A céges karácsonyi partira jól jönne egy ehhez hasonló elegáns darab.Ebből a szépségből fehér,fekete,piros és még talán kék színben is láttam.
Művirágokból meglepően szépeket lehet találni a neten, például ez a levendula is egészen élethűnek mutatkozik. Egy szál, nem szál szóval vagy három kellene belőle hogy mutasson is, de a konyhabútorunkhoz jól passzolna:)
Egyszer rendeltem pulcsit ebayről, nagy lett és a visszaküldéssel én bizony nem bajlódom. Így végül továbbadtam rajta, de megfogadtam hogy többet online ruhavásárlásból nem kérek. Ez és a kék ruha viszont annyira jól néz ki és annyira jó áron kapható hogy erősen elgondolkodtam rajtuk.







képek forrása: ebay

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook