Himalya Herbals│ Neem arcpakolás és radír I. rész

október 25, 2015




Nem mehetek el szó nélkül én sem a Himalaya Herbals Neem maszkja mellett mert ez a termék  nálam is csoda számba megy, annak ellenére is hogy nem kifejezetten az én bőrtípusomra találták ki. Előre szólok, hogy a nyugalom megzavarására alkalmas kép is szerepel a bejegyzés végén avagy használat közben is látható eme csodamaszk szóval kéretik ennek tudatában tovább görgetni! 
Eredetileg 2in1 terméktesztnek szántam ezt a bejegyzést a márka arcradírjával együtt, de végül jobbnak láttam két részletben közzétenni így a Neem arcradírról legközelebb lesz szó.  







Röviden a márkáról



 A Himalaya logo a megjelenésével is kifejezi a termékcsalád identitását. A levelek, melyek a H betűben szerepelnek, kifejezi, hogy cégünk a gyógynövényekkel való gyógyításra helyezi a hangsúlyt. A kékeszöld szín a természethez való közelséget jelképezi, míg a narancs szín emlékezetünkbe idézi a melegséget, a lelkesedést és elkötelezett gondoskodásunkat.
A Himalaya termékcsalád nagyban hasonlít ahhoz e hegylánchoz, melyről a nevét kapta. Évszázadokon át a Himalája hegység az inspiráció és az olyan ember szimbóluma volt, aki a természet titkait kutatja. A tisztaságot és a kiemelkedő eszményképeket testesíti meg. Az a tény, hogy termékeink a Himalaya hegység lábánál termő növényeket tartalmaznak, márkanevünket megerősíti.  │  forrás




Purifying neem arcpakolás normál és zsíros bőrre


 Mélytisztító arcpakolás, mely segít szabályozni a faggyútermelést és kitisztítani az eltömődött  pórusokat. Használatával megelőzhető a pattanások kialakulása.


Kétségtelen, hogy nem én és a hozzám hasonlóan száraz, vízhiányra hajlamos arcbőrrel megáldott lányok a célközönsége a termékcsaládnak mégis hosszú hónapok ( számszerűleg 4,5) heti egyszeri használata mellett bátran kijelenthetem, hogy pórusok tisztítására és összehúzásra nálam bevált!

Ugyan az INCI állhatna szimpatikusabb összetevőkből is,  olajfelszívó, mélytisztító tulajdonságáról híres - és az összetevőlista második helyén szereplő -  de a kaolinnak köszönhetően a végeredmény érzetre és látványra is tisztább és kisebb pórusok látszatát kelti.  
Pattanásaim elvétve, rosszabb napjaimon fordulnak csak elő így a neem növény és kurkuma pattanás megelőző  hatásáról nem tudok beszámolni. A kovaföld  bőrpuhító hatását ellenben nagyon is érzem használat után néhány óráig.

Nem a legegyszerűbben lemosható pakolás,  ragaszkodó zöld masszáról van ugyanis szó. És ha már itt tartunk az illata is egészen egyedi: engem  nem zavar az erőteljes iszapos, mocsaras  illata amiből kiérződik némi gyógynövény is.
10-15 percig hagyom, hogy teljesen megszáradjon; az elején enyhe égő érzés érezhető nálam is - amitől az első használatkor be is paráztam rendesen - de szerencsére pár pillanat alatt elmúlik és nem marad utána se bőrpír se más bőrirritáció szóval ezt csak a dolgos hatóanyagok kooperációjának tudom be!

Koncentráltan az orr-homlok-orcák hármasra szeretem felvinni  a legvastagabb rétegben és mert az én bőrömön zsírosodás jelei csak igazán nagy melegben mutatkoznak így a másoknál száradás után   felszínre kiülő zsírréteg nálam kevésbé látványos. 
A lemosása nem tartozik a  legegyszerűbb feladatok közé, ha az ember egy csontszáraz maszkot szeretne eltávolítani, már csak ezért is heti egyszer (hajmosás előtt) használom. Egészen ragaszkodó pakolás ami a hajtöveken is szívesen időzik. Kezdetben kézzel (órákig) mostam le magamról, azóta inkább szivaccsal de maradéktalan eltávolítására  csak egy alapos vízsugár képes:)

Amiért én szeretem az valóban szennyeződésmentes, tiszta arcbőr érzés, az már csak hab a tortán, hogy néhány órán keresztül selymesen puha tapintású lesz a bőröm. Emellett mintha a pórusok méretét is csökkentené és egy sokkal egyenletesebb, simább arcbőr látszatát nyújtja.

Drogériákban 1500ft-os áron beszerezhető 75 ml-s tubusos kiszerelésű termékről van szó, ami első hallásra nekem kicsit drágának tűnt, de heti egyszeri  (vastag rétegű )használat mellett 4,5 hónap elteltével én még csak most haladtam túl a tubus felén. Így nézve már nem is olyan rossz ár érte, pláne a hatását tekintve.

Korábbi HH tesztek:
Himalaya Herbals Neem arclemosó





 Használtok HH terméket?



You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. Arcápolásra csak HH és Yves Rocher terméket használok, és mióta ezek a termékek alkotják az arcápolásom alappilléreit, sokkal szebb a bőröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Yves Rocher arcra való termékeit még nem próbáltam - lecövekeltem a tusfürdőinél és egy-két hajápolónál - mert felületes tájékozódásom miatt nem igazán találom a márka kínálatában a nekem való termékit.
      A Himalaya-tól viszont ez a harmadik arcra való termék amivel maradéktalanul elégedett vagyok, az első a linkelt a zselés arctisztító volt.

      Törlés
  2. Végre elfogy lassan az Avon holt-tengeri iszappakolásom, mert alig várom megvegyem ezt. Nekem is száraz/normál a bőrtípusom, ami néha picit zsírosodik manapság (ki érti ezt?). Sajnálom a pénz rá egyszerre kiadni, de remélem beválik.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanígy voltam vele én is, de annyira kíváncsi voltam mit tud hogy végül a Müllerben egy 25%-os akció keretében megvettem és nem bántam meg, nagyon nem!! Szerencsére sűrűn látom akcióban Rossmannban is (ráadásul ha jól láttam itt alapból olcsóbb is, mint Dm-ben,Müllerben) szóval biztos hogy ha valaha is kifogy újravásárlom!

      Törlés
    2. Itt Romániában sajnos se Müllet se Rossmann nincs.:(( Dm-ben és gyógyszertárban tudom csak beszerezni.

      Törlés

Facebook