Blog Karácsony 2015 │Ajándékok

december 18, 2015

Idén sem maradt el ( Ilussnak hála) a   BLOG KARÁCSONY nevű kezdeményezés, nem is hagytam ki és az elsők közt jelentkeztem rá 2015-ben! A plusz csavar hogy idén Nóri ( Nora's diaries blog )  ajándékozott meg, akinek tavaly én küldtem egy meglepetés csomagot :) így számomra  még különlegesebb volt ez az ajándékozósdi. Most is úgy alakult, hogy egy olyan blogtársamat igyekeztem meglepni, akinek a blogját korábban nem ismertem. Így azért nehezebbnek éreztem a feladatot, annak ellenére hogy töviről-hegyire átböngésztem Adri (Megvalósítás alatt blog) munkásságát nehezen körvonalazódott mit is ajándékozhatnék neki de hát épp ezért szeretem az ehhez hasonló kezdeményezéseket.



Bevallom mikor megtudtam, hogy Nóritól kapok csomagot reménykedtem, hogy lesz valami saját készítésű is a csomagban -  hiszen tavaly december óta követem a blogját  -  így tudom róla, hogy kreatív vénával megáldott csajszi és sok-sok saját készítésű projektet készített már.  És bejött! Egy kedves útmutató kíséretében  többek közt egy saját készítésű szívecske is érkezett, amit majd a karácsonyfánk díszeként szeretnék felavatni. 
Emellett lapultak még a csomagban  hajba valók, egy fekete Avon szemceruza és a Cherish miniparfüm is amivel hónap óta szemeztem már de Nórinak köszönhetően végre magaménak tudhatom. Édesség is érkezett, nem is kevés de azokat egy stresszes nap után "muszáj" voltam még a fotózás előtt eltüntetni, szóval innen is bocsi hogy azok lemaradtak a képről! 
Nóri gondolt a nyugisabb napjaimra is és belecsempészett néhány teát és mécsest is a meglepetések közé és hát persze bizsumániás lévén a cuki masnis fülbevalónak is örültem. 

Nagyon köszönöm az ajándékokat és  ha ez esetleg számít valamit mostantól biztosan minden karácsonykor eszembe fogsz jutni Nóri, mert a karácsonyfán bérelt helye lesz a tőled kapott dísznek! :) Csak remélni tudom, hogy Adri is örült a neki szánt apróságoknak és hogy sikerült meglepnem.

U.i.: Ilussnak köszönet idén is a szervezésért! 




Jövőre veletek ugyanitt!












>












You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Olyan jó hangulata van a montázsnak :) Imádni való csomagot kaptál! Avonos cuccok forever :D A masnis füli meg nagyon cukor :D Köszönöm, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés

Facebook