Decemberi szerzemények

december 21, 2015







Szerintem a karácsonyi ajándékok előtt még belefér egy gyors haul bejegyzés a decemberi beszerzésekről de ígérem a következő poszt már nálam is karácsony-témában érkezik.
Javarészt hangulatfokozó, a karácsonyi előkészületek nélkülözhetetlen dekorációi és a szokásos drogériás bevásárlásáról hoztam ma egy kis szösszenetet.






 Az utóbbi időben jócskán felhalmoztam itthon  intim törlőkendőkből, bár  legkevésbé használom őket az eredeti felhasználási módjuk szerint. Egyszerű nedves kendőként szolgálnak (kéztörlésre,fertőtlenítésre vagy akár portörlésre) már a legutóbbi szerzemények közt is szerepelt valami ami nem kimondottan a szokásos törlőkendő de én mégis sokkal inkább használom erre. 
Most a Facelle intim törlőkendőre esett a választásom, főképp mert a Rossmann-ban most 1+1 akció volt rá és mint utóbb kiderült olcsósága ellenére a Krémmániás vélemények alapján nagy reményeket fűzök hozzá.  Most egyébként is akciós, de így 300ft-ért jutottam hozzá 2 db-hoz.
És ha már nedves kendők, a Müller saját márkásából is haza hoztam legutóbb. Leginkább a cuki csomagolása miatt, a praktikus visszazárhatóság engem annyira nem nyűgözött le és lehetne nedvesebb is mégis másodszor vettem újra. Hiába, a minőség oltárán néha áldozni kényszerülök a szépségért cserébe. 

A Müllerből való a Treacel Moon  ginger morning minitestápoló ami így utólag talán nem volt a legjobb választás. Az előzőleg használt sweet blueberry memories illathoz képest csalódás, már bánom hogy nem azt vásároltam újra. 

Mindig belefutok valami "szuper akcióba" a dm-ben a samponos részlegen, most például az Elseve Nutri-Gloss Crystal csillámos samponja csábított el a maga 400ft-os akciós árával. Szilikonmentes szóval nagy reményeket nem fűztem hozzá: ha nem lenne két hajápolóm is- az egyikről itt olvashattatok már -  ami puhává és selymessé teszi a hajam bizony most bajba lennék vele. 



A dm-ben lézengtem akkor is amikor erre az ígéretesnek tűnő Manhattan szemhéjpúderre bukkantam a leárazott részlegen pár száz forintért. 
Garnier golyós deo az utolsó pipere a sorban, kénytelen voltam leváltani az Bionsen aluminium mentes deo-t mert tél ide vagy oda az nálam nem használ. Ellenben a Garnier Minerals már a nyáron is jól működött nálam így újravettem csak most a lila változatot.

Mi tagadás nagy hangsúlyt fektetek decemberben hogy elnyerjem a "legillatosabb otthon" címet. Illóolajokból hármat is beszereztem (igaz csak kettőt sikerült lencsevégre kapni): magnólia, őszibarack és levendula illatban. Ezek olcsó, nem túl tartós olajok de a felmosóvízbe és a mosdóba tökéletesek még így is.
Ritkán van olyan tesco-s bevásárlás ami ne egy illatgyertyával végződne vagy valamivel a home részlegről. Decemberben ez a winter berries változat már a második ami hazajön velem. Előtte a mézeskalácsos égett itthon, aminek a mézeskalácshoz nem sok köze volt, sőt igazából semmilyen illata nem volt. Talán majd ez a téli bogyós gyümi illat jobban teljesít.
Még egy illat a denk mit illatosítói közül, fogalmam sincs milyen de az összes közül a legkellemesebb amit az csepp alakú formájával dekorációnak sem utolsó.Eredetileg a mosdóba szántam, de vétek egy ilyen csinos kis üveget a wc-ben rejtegetni.



Kétségtelen a legnagyobb fogás(ok) a hónapban a Jysk-ből valóak: ezekért a szívekért epekedem már hónapok óta, sőt. Most meg 500ft-ért találok rá az óriás szívre és 750ft-ért a minikre. A  kerámia mécsestartó házikót sem volt szívem ott hagyni és azóta használni sem :)

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook