Márkafókusz│Dresdner Essenz kényesztetés a fürdőkádban

december 29, 2015







Jócskán itt az ideje, hogy írjak a kedvenc fürdősóimról. Na jó, ez így nem teljesen igaz hiszen ezeken kívül nem igazán használtam korábban ilyesmit. Próbáltam egyet a Balea márkától, ha jól emlékszem a tetesept-től és egyet a Douglas kínálatából de olyan mély nyomot egyik sem hagyott bennem. A nyelvtörőnek is tökéletes hangzású Dresdner Essenz fürdősóiból a napokban a harmadik zacskóval használtam el, így azt hiszem épp itt az ideje ennek a bejegyzésnek és hogy az egyik leghűségesebb fürdőszobalakónak kiáltsam ki őket.


KÖZÉRDEKŰ: Eltűnt a blogfejléc, de ne tessék aggódni valami új van születőben.....



Az általam próbált három változat a búzavirág-pamut, csokoládé-vörös áfonya és "téli fürdő"  illatok. Utóbbi winter edition; narancs,fahéj,szegfű,vanília egyveleg. A másik kettő viszont, több társával együtt állandó jelleggel kapható a Müller polcain. Mindegyik más és más spa élményt nyújt. Ha jól emlékszem van gyöngyvirágos, mézes-mandulás, kókusztejes, vízililiom-rizstej kombinációkban és talán még kétfajta. Külföldön ennél jóval több variáns létezik, kis hazánkban szolidabb sajnos a választék. 

Búzavirág-pamut:

Az intenzíven ápoló búzavirág-pamutos fürdőadalékunk, lágy, balzsamos illata búzavirágra emlékeztet. Lágyan körülöleli az érzékeket, mint egy finom selyemgumó és teljesen ellazít. A száraz és érzékeny bőr a pamut kivonatnak és a sheavajnak köszönhetően bársonyosan puha lesz. Értékes avokádóolaj és egy intenzívápoló-komplex érezhetően kényezteti bőrét és megvédi a kiszáradástól.


Amikor legelőször találkoztam ezekkel a  fürdősókkal nem mertem fejest ugrani egy markánsabb illatvilágba és inkább egy szolidabb virágos illatot választottam: ez volt a búzavirág ami így utólag is a legfinomabb mind közül.  A csomagolás szerencsére lehetővé teszi, hogy szabadon szimatolhassuk a tasakokat és ne lutrira vegyük meg és ne csak reménykedjünk az ízlésünknek megfelelő illatban mert a zacskó jobb felső sarkában egy amolyan "illatminta"szerűség sejteti mire is számítsunk. Már csak emiatt is nagy-nagy piros pont a Dresdner Essenz-nek, szerintem ez igencsak vásáslóbarát hozzáállás.


Csokoládé-vörös áfonya: 

A csokoládés-vörös áfonyás fürdőadalékunk csábító illatával jótékony hatással van a testre és az érzékekre, a legjobb eszköz arra, hogy elmeneküljön a szürke hétköznapokból. A gazdag kakaóvaj és az avokádóolaj bőrét intenzíven ápolja és védi a kiszáradástól. AZ antioxidáns hatású vörös áfonyamag-olaj optimalizálja a bőr regenerációs folyamatait és késlelteti a bőr időjárás okozta öregedését.




A tasak 60g mennyiséget tartalmaz ami az útmutató szerint 1 teli kád fürdővízhez elegendő. Nos, nálam mindhárom tasak 3-3 alkalomra volt elegendő igaz nem merültem nyakig a vízben de még így is betöltötte a fürdőszobát.  A legtartósabb illata talán a téli kiadásnak volt de egyébként mindegyik nagyon intenzív szerintem csak az erős fűszerek miatt tűnt úgy, hogy az valamivel tartósabb lenne. 
Az összetevői sem ördögtől valók; mentes a PEG-összetevőktől, alkáli szappantól, SLS és szilikonolajoktól.


 "Téli fürdő":
A csodálatosan illatozó téli fürdő egy fűszeres illatkompozíció narancs, fahéj, szegfűszeg és vanília hozzáadásával lazító és kellemes hatású. Ápolja a bőrt a mandulaolaj, méz és panthenol. Élvezze a kellemesen puha bőr érzését fürdés után.

Mindent összevetve hibátlan, de tényleg csak azt sajnálom hogy itthon nem forgalmazzák még több illatban. Ahogy említettem nálam egészen sokáig kitart, de amikor kiürül akkor se dobom ki a csomagolást hiszen tökéletes illatosítóként funkcionál még hosszú hónapig szekrényben, fiókban, bárhol. 
Bátran ajánlom mert amellett hogy a legkülönfélébb illatkompozíciókban kapható, más-más wellness élményt nyújtanak, intenzív és tartós  és mind emellett még meglepően alacsony áron kaphatóak.  

Egy próbát mindenképp megér, de higgyétek el aki egyszer kipróbálja annak mindig lesz egy tasakkal a fürdőszobájában! :) 



Lelőhely│Müller drogéria
Ár│ 345,-ft

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Én is nagy fürdősó fanatikus vagyok, ismerem a márkát, de még nem próbáltam tőlük semmit, mert valahogy mindig a csokis fürdősójuk jut eszembe azonnal, én pedig mindentől menekülök, ami csokis :D De mostmár ráveszem magam a Müllerben, hogy végigszagolgassam őket, ne csak elsétáljak mellettük a többihez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csokis nagyon csokis, ha nem szereted akkor ez tényleg nem neked való :) Javaslom a búzavirág-pamut illatot, ha szereted a kevésbé karakán virágos illatokat.

      Törlés

Facebook