Kedvencek│December '15

december 30, 2015

 


 A tavalyihoz hasonlóan most is tervezem az " év felfedezettjei" címmel összeszedni 2015 legnagyobb durranásait de előtte még az év utolsó(előtti) bejelentkezésében - ami mellesleg épp a 400. bejegyezés a blog történetében - december legjavát hoztam el 2015 utolsó bejegyzéseként. Főleg, hogy nem igen lesz köztük átfedés, ez a bejegyzés inkább a leggyakrabban használt termékekről fog szólni egyrészt és csak a fele  lesz közülük olyan ami igazán belopta magát a szívembe ebben a hónapban.



 


Na szóval, lássuk csak! December: Lasssssssssssaaaaaaaan és vontatottan telt, telis-tele zűrös munkahelyi teendőkkel, határidőkkel amit tetézett az itthoni káosz: a "mi legyen az ünnepi menü", "mikor vásároljunk be", "mikor vesszük meg a fát" és hasonlók de erről a nyugisnak éppen nem mondható időszakról a karácsonyos bejegyzésben már írtam. Az évnek ebben az utolsó hónapjában Norral egyébként is keveset vagyunk együtt, az ő munkaideje ilyenkor a karácsonyi szezonban hosszabb mint általában így   jóformán este 8 után találkoztunk kimerülve a tévé előtt aminek rendszerint  este 9-re már félálomban a hálószobába támolygás lett a vége.  Apropó hálószoba! A december kétségkívül legjobb része  -amit már említettem párszor, de nem tudok betelni vele - a hatalmas új ágyunk, talán ezért is feküdtünk szinte minden nap a tyúkokkal mert nem győztünk betelni az szuper ágyikónkkal.

Most hogy kiveséztük hogyan is telt nálunk az év utolsó hónapja folytassuk valami hasznossal!


Batiste XXL Volume száraz sampon│ Talán Odáig kellene lennem tőle, de én inkább csak "használgatom míg ki nem ürül" kapcsolatban vagyok vele. Aki szereti a hajlakk-hatást annak egy csoda lehet, számomra ez a legrosszabb tulajdonsága. Amúgy teszi a dolgát, bár nem olyan tartós a hatása mint a jóöreg Isana-nak de a múlt hónaphoz hasonlóan így is bekerült a kalapba.

L'oreal Elseve Nutri Gloss Crystal szépítő sampon│ Nos, hogy mitől szépítő azt nem tudom de tény, hogy szépséges csillámokkal teli átlátszó, ami ha nem is hasznos legalább szemet gyönyörködtető. Fénytelen, fakó  hajra való, a csillámok mint szürke szamár úgy eltűnnek, az illata kellemes. Nem tartós, de nagyon kellemes és szilikonmentes.

Schwarzkopf essence Ultimat Biotin+ Volume hajspray│Aminek a nevét képtelen vagyok helyesen leírni - ezt meg is kaptam egy szemfüles olvasótól a minap - pedig amúgy szeretem ám! Főképp az illata miatt, hajmosást követő nap a babahajak kordában tartására illetve többnapos hajtincsek felfrissítésére használom leginkább. Most féláron kapható a dm-ben, ha valakit érdekel. A tesztet pedig itt találjátok róla.



Dresdner Essenz csokoládé-vörös áfonya fürdősó│A harmadik illat amit próbálok, a harmadik amiért rajongók. Ráadásul fehér színű, ami plusz pont mert nem szeretek fürdőzés után még kádat pucolni. Én csak a csokoládé megrészegítő édességét érzem ki belőle, az áfonyát sajnos nem de ettől még odáig vagyok érte. Külön bejegyzésben is szerepeltek már ezek a mennyei fürdősók nem is olyan régen.

Levendula illóolaj│ Nem márkás, az eurós boltban kapni alig két darab százasért de én tonna számra veszem ha arra járok. Több illatban próbáltam, de a legmeggyőzőbb a levendula. Barack is van itthon, talán a januári kedvencek közt majd ő is helyett kap, de decemberben levendula került a felmosóba, a mosdókba és az ágyneműre is.

Nivea Sensitive 3in1 micellás arctisztító│ Egyebet mondani róla, ahhoz képest amit már a tesztben is elmondtam nem tudok. Csak még annyit: mázli, hogy dupla kiszerelésben vettem meg féláron így még van egy bontatlan flakon belőle.  Egyenlőre pihentettem, mert most egy L'oreal micellást tesztelgetek, de mindenképp visszatérek rá.

Maybelline ColorTattoo Eternal Gold│Kövezzetek meg, de ezzel a krémes szemhéjpúderrel sosem leszünk öribarik! Most is csak az ünnep miatt kényszerültem elővenni, mert ezen kívül nincs egy épkézláb arany sminkem se. Az állaga nagyon kemény, kezelhetetlenül kemény (de már újkorába is az volt) képtelenség szépen eloszlatni. Az ünnepi sminkekhez ezt használtam, sőt a Szilveszteri mulatságra is ezt fogom bevetni némi barnával és tussal karöltve de úgy érzem ez lesz az utolsó közös fellépésünk....

Maxfactor Lipfinity ajakápoló│Vagy mi a szösz... az ajakrúzs duó fényt kölcsönző ápolója. Időről-időre előkerül, szeretem hogy  intenzív fényűvé tesz minden rúzst ráadásul egészen tartósnak is bizonyul. Képekért utazzatok vissza az időbe és nézzétek meg a januárban készült képeket  itt ! Ja, plusz eszmei értéke is van kérem szépen, hisz Nortól kaptam tavaly ilyentájt.

Avon Cherish miniparfüm│A Nóritól kapott parfümnek bizony már a felén is túljutottam annyira bejön az illata. Szemeztem már vele korábban is a katalógusban és legutóbb a barátnőmön is megéreztem ezt az illatot és rajta is nagyon tetszett. Édesebb mint amit egyébként használok, de egy kis változatosság sosem árt. Rajtam nem túl tartós, így napjában többször is újra kell fújni de ettől még kedvenc.




Nektek mik voltak az év végi kedvenceitek?

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Jó sok kis szépség ^^
    Amúgy én sem vagyok kibékülve a Maybelline ColorTattooval. Nekem az On and On Bronze van meg és szerintem is kemény, lehetetlen szépen eloszlatni - sem az ujjammal, sem az ecsettel - ráadásként délutánra már beül a "szemráncaimba." A lila egy fokkal már jobban teljesít!
    Úgyhogy pár éves használat után sem értem mi ez a nagy hájp miatta, mert nekem nem működik a teljes szemhéjamra, de az alsó pillatőbe nagyon tuti. A kéket oda használom, de azért erre kicsit drága mulatságnak tartom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sophie! Megnyugodtam, hogy nem én vagyok az egyetlen akinél nem teljesít jól ez a termék. Évek óta tervezem, hogy féláron beszerzek még egy - egy a hétköznapokon is használható - árnyalatot hátha csak ezzel az arannyal vannak gondok, de valamiért még Glamour napi kuponnal sincs hozzá "kedvem" :)

      Törlés

Facebook