Schwarzkopf Ultime Biotin+ Volume hajspray

december 12, 2015



Két új termék is a rutin részévé vált a hajápolásomban, a mostani főszereplő már  a legutóbbi kedvencek között is felbukkant, de most egy külön bejegyzésben szeretném közelebbről is bemutatni.




Amit ígér


Ultime-4-Complexet tartalmaz. Gyöngy kivonat, panthenol,kétféle finomított keratin egyedi kombinációja. Vékonyszálú, lelapuló hajra. Az egyedi biotin-komplex formula, a telt, dús hatásért és a jobb fésülhetőségért.

Tapasztalatok


Kezdem a legmeghatározóbb tulajdonságával: az édes, mégsem túlzó parfümillatával ami miatt végül is megvettem. Isteni. Vicces vagy sem elgondolkodtam rajta hogy akár parfümként is hasznát vehetném.Esküszöm teszek egy próbát vele így is. Ami a használatát illeti; jól fel kell rázni és ezt követően nedves vagy száraz hajra fújni. Kezdetben csak a hajvégekre mertem fújni félve attól hogy elnehezíti és zsírosítani fogja a hajam. Nekem már így is bevált hiszen nem a vélt dúsító hatásért vettem, inkább a könnyebb kifésülhetőségben reménykedtem. Nem hiába, mert amellett hogy puha és selymes tapintású - bár hozzá kell tennem, hogy visszatértem a Kallos Placentás hajpakoláshoz így a extra selymes puhaság valószínűleg a két termék együttes hatása - a hajam ráadásul akár 2 napon át illatozik a hajam tőle. 

Hajmosás után nedves hajon, majd minden másnap frissítésképp is használom legfőképp a már említett illatorgia miatt. Hajban sajnos nem tartós az illat, így akár naponta is szükséges újrafújni. Eddig a Gliss Kur Silk Gloss Express regeneráló balzsamspray-t használtam a gubancolódásra igencsak hajlamos sörényem kordában tartására de nyugodtan mondthatom, hogy ez a termék letaszította a trónról a régi kedvencet. 
Az utóbbi néhány hétben már a hajtövekre is bátran merek fújni, nem nehezíti el a hajam.  Nem zsírosodik jobban habár dúsító hatását én egyáltalán nem tapasztaltam. A hajam inkább vastag szálú, szóval lehet emiatt marad el a dúsítás  vagy talán a samponnal együtt használva hatásosabb lenne, de ez engem egyáltalán nem zavar de aki csak emiatt tenne vele próbát annak nem javaslom. 





Árát tekintve a Gliss Kur-nál drágább de talán nem én vagyok az egyedüli  akinek a gyors, gubancmentes reggeli fésülködés megér pár száz forinttal többet. Sokszor akciós,  a héten például a Rossmann-ban láttam 5-600 forintért ami az eredeti közel 2000ft-os árához képest nem rossz. 

Összegezve azoknak ajánlom akiknek száraz végű, gubancolódásra hajlamos fürtjeivel meggyűlik a baja és a csodás Tanglee Teezer ellenére reggelente hosszú perceket tölt a fürdőszobában fésülködéssel bajlódva. Látványos dúsító hatást senki ne várjon tőle, bár vékonyszálú hajúak

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook