Haul│Essence, Inecto, Syoss

január 29, 2016



Aki  még nem tudná, javában zajlik az Essence termékek kiárusítása, szóval ma ezekről lesz szó és még más egyéb drogériás érdekességről köztük az új kedvenc fedőlakkomról.






A legnagyobb felfedezésem mind közül az all about matt! korrektor aminek a 02-es árnyalata van leárazva de a szín éppen megfelel. Még az is lehet, hogy beszerzek belőle még egyet, mert  hasonlóan hatékony mint  a legutóbbi Rimmel korrektorom csak sokkal olcsóbb és nem ecsetelős változat. Óvatosan kell bánni vele,mert ha nem vagyok elővigyázatosak egyszerre hatalmas mennyiség ömlik ki a csőrén de ez a legnagyobb hibája.

Nem volt kérdés, hogy a Longlasting rúzsok közül is beszerzek, mert a legutóbbi szortimentfrissítéskor vásárolt sötét rózsaszín árnyalat belőle állandó tartozéka a neszesszeremnek. Krémes, féltartós, egyáltalán nem szárít és illatos. Ahogy ez a mostani piros rúzs is, bár így utólag a színválasztást   jobban átgondolhattam volna.

A szempillaspirált őszintén szólva még ki se nyitottam - és nagyon remélem, hogy előttem más sem - szóval ez az egyetlen a sorban ami csak úgy bekerült a kosárba.

A korrektor mellett a szemhéjpúder is szerelem, sőt az már az üzletben is az volt és az alatt a pár nap alatt amióta használom csak még nagyobb a LOVE. Lehetne tartósabb, bár alappal még nem próbáltam. 

Teljes áron futottam bele és az is biztos, hogy közel 1000,- ft-ot sem adtam még lakkért de ennek a fedőlakknak az elődjével elégedett voltam amíg használhatatlanra sűrűsödött. Ez  az új viszont még annál is jobb: az első éles tesztelés  tapasztalatai alapján mindenképp. Ma pontosan 6 napja a körmömön és még csak most kezd itt-ott kopni a körömvégeken. Emellett fényes finish-t és igazi gél lakk hatást nyújt. Nagyon kellemetlen az illata, brutális de hosszan tartó zselés körmökért mindent!

Karácsonyra Inecto Naturals csomagot ajándékoztam, azóta akarok én is kipróbálni valamit a márkától. A héten rátaláltam a Pure termékcsalád kókuszos kézkrémre ami gyorsan beszívódik ugyan, de  az illata szerintem a legkevésbé sem kókuszra hajaz. Egyenlőre nem nyűgözött le, de még nem mondok le róla. 

Syoss színmegújító hajszínezőre nagyon kíváncsi vagyok, a festésem még elég friss így pár hetet még várnom kell a kipróbálásig de beszámolok majd róla.

Random de imádni való ezt a Teddy macis, hópelyhes, rénszarvasos mintázatú dobozos zsepit. Feldobja kicsit az irodai egyhangúságát, öröm ránézni.




Essence all about matt korrektor 20 matt nude
Essence I love nude szemhéjpúder 04 sweet like chocolate
Essence I like long lashes! szempillaspirál
Essence longlasting lipstick 14
Essence gél hatású fedőlakk
Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező
Inecto Pure Coconut  hidratáló kézkrém
Soft&Sicher dobozos papírzsepi










You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook