Újoncok a kád széléről

február 12, 2016





Kisebb kihagyás után  ma végre újult erővel jelentkezem és eléggé bő lére is eresztem a mondandóm :)  Hasonlóan a januárhoz egyenlőre ez a hónap sem zökkenőmentes és ha ez még nem lenne önmagában is elég, úgy érzem a tavaszi fáradtság is belopta magát a mindennapjaimba; munkából hazaérve csak egy forró fürdőre és közben magazin lapozgatásra na meg nettó 9 óra alvásra vágyom  és ez sajnos nyomot hagy a blogon is. Nem ígérem, hogy mától minden másképp lesz és 2 naponta frissítem a blogot, de igyekszem behozni a lemaradást.

----- 

(Újra)kezdésként összegyűjtöttem azokat a test,-haj,-és szépségápolási termékeket a fürdőszobából amik elég frissek ahhoz újdonságként szó essen róluk a blogon,  viszont elég régóta használatban vannak ahhoz, hogy a tapasztalásokról beszámolhassak Nektek.






tetesept téli mese fürdősó (60g)│ Egy újabb Mülleres ámokfutásom eredménye de nem bántam meg, nagyon nem! A kedvenc fürdősóim ugyan még mindig a Dresdner Essenz termékei de ez a "téli mese" fantázianevű fürdőkészítmény - ami mellesleg kissé bizarr rózsaszínre színezi a fürdővizet - felveszi a versenyt velük. Engem leginkább az említett kedvenc téli kiadás jut róla eszembe: gyümölcsös, a gőzölgő  forralt borra emlékeztető illatélmény.

Kneipp vanília-makadándió-méz fürdősó│ Az előbbihez képest ez viszont hatalmas csalódás volt. Se vaníliát se makadámdiót nem érzek benne, csak valami fullasztó kellemetlen illatot amit nem tudok hova tenni. Borzalmas, pedig az összeboruló plüssmackók a csomagoláson elhitették velem, hogy ez lesz az az illat ami egy hosszú és mozgalmas munkanap után majd jól ellazít és megnyugtat. Nem így lett. Még több, mint a fele megvan (mert hogy egyenlőre csak egyszer volt kedvem vele fürdeni)  de gyanítom még jó sokáig meg is marad. Egyébként pirosra színezi a vizet ami még az előző pinkhez képest is bizarrabb. Az előző fürdővíz hívogató, ennél meg leginkább a "na jó, ha már nagy kád vizet engedtem" érzés fogott el. Ha rám hallgattok ezt kihagyjátok!

Yves Rocher Cherry Bloom cseresznyevirág tusfürdő│Nem egy átütő illat, inkább egy diszkrét bokréta-illatként tudnám leírni. A márka általam kedvelt grapfruit és brazil kávé tusfürdőihez képest legalább is. Elég híg ahhoz, hogy jól eloszlatható legyen, ezt szeretem benne. Sajnos nem túl tartós a bőrömön, pár órával fürdés után már semmit sem érezni belőle de annyira nem is bánom. A virág illatú testápolók,tusfürdők engem sosem hoznak lázba.

Bomb Cosmetics  Csikipink szappan│ A januári Sweetland Shop rendelésem egyike volt ez a szappan ami nagyjából negyedik hete oszlopos tagja a fürdőkád pereme mentén sorakozó fürdőtermékeimnek. Engem is meglep, de nem szárít pedig több helyen is olvastam hogy szappan mivoltukhoz hűen  bizony a  szépséges Bomb szappanoknak is megvan ez a rossz tulajdonsága. Majdnem minden nap használom - leggyakrabban felváltva a fenti cseresznyés tusfürdővel - és semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Ez biztosan a benne levő  ylang-ylangnak és kamillának köszönhető. Plusz pont, hogy a kiinduláshoz képest a mérete alig változott, remélhetőleg sokáig itt gubbaszt majd a kád szélén.


 Acord nedves törlőkendő│ A legrosszabb nedves törlők egyike amivel valaha dolgom volt, ezért nagyon valószínű hogy a fürdőszobából hamarosan átkerül a konyhába pult és polctörlőnek vagy én nem is tudom. PH 5.5 ami tök jó, csak épp az illatát képtelen vagyok elviselni az orrom közelében és ami ennyire "irritál" már a szagával azt nem szívesen engedem a bőrömhöz se. 102 db van benne ami szintén szuper, mert sok a lakásban a portalanításra váró polc :D

Dove Advanced Oxygen Moisture hajbalzsam│ Egyenlőre a három lépéses Oxygen Moisture szettből csak a hajbalzsamot használom de nekem már így önmagában is nagyon bejön. Sőt, igazából együtt a három terméket ( sampon,balzsam és szuflé) nem is tervezem  bevetni, szerintem az már túl sok a jóból. Puha és selymes tapintású tőle a hajam, nem nehezíti el a hajszálakat és nem is kell a megszokott heti kettőnél többször hajat mosnom. Teszek majd egy próbát a sampon-balzsam kombóval de a szuflét  úgy tervezem ínségesebb napokra félreteszem.







Rival de Loop elektromos arckefe és Clean&Care sminklemosó balzsam száraz és érzékeny bőrre│Facebook-on már mutattam a múlt heti zsákmányt, a régóta vágyott arctisztító készüléket. Nos, a lelkesedés iránta azóta is töretlen. Egyenlőre csak az érzékeny bőrre való kefét használom 2 naponta a márka száraz bőrre való uborka és ginko kivonatot tartalmazó mindenmentes sminklemosó balzsamjával karöltve. A vártnál ugyan erősebb, úgymond "karcosabb" még a érzékeny bőrre való kefefej is mégsem érzem, hogy irritálna vagy túl sok lenne csupán meglepett, hogy ennyire erőteljes. Tetszik a tároló és úgy általában a design bár a többséggel együtt a formatervezés számomra is furcsa.  Használat után simábbnak és puhábbnak érzem a bőröm. A mitesszerek számának csökkenésében egyenlőre nem látok változást, de remélhetőleg hosszabb távon majd itt is lesz változás. Ami pozitív még, hogy sokkal de sokkal hangosabbra számítottam de egy elektromos fogkefe zajszintjével vetekszik. Nem vízálló ugyan, de én mégis a kádban használom mert eddig is fürdőzés közben oldottam meg a sminklemosást. Jó kis termék, érdemes lehet lecsapni rá a mostani Rossmann-os 25+10%-os akcióban, pláne hogy 2+2 kefefej és még elem is jár hozzá.


L'oreal Micellás víz normál és vegyes bőrre│Elhasználom kategória az utolsónak maradt micellás víz. Egy termékkapcsolásnak köszönhetően került hozzám kvázi ingyen, így azt mondom nem nagy kár érte de ennél sokkal jobban kedveltem a Nivea hasonló termékét vagy akár még Garnier változatot is. Nem hagy filmszerű réteget a bőrön de azt se éreztem, hogy maradéktalanul eltávolítana egy natúr szemsminket. Mostanában még csak szempillaspirált se használok, így még könnyebb dolga lenne így leginkább egy krémes arctisztító után használom vagy a reggelente egy hideg vizes arcmosás előtt.

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook