Üresjárat #19.

március 04, 2016



"Üresflakon mutogatós" bejegyzés sokadik rész. Most nincs olyan sok termék, csak nyolc de nem volt kedvem tovább gyűjtögetni őket. Egyébként az elmúlt időkben havonta vagy inkább hetente  tudnám hozni ezt a típusú bejegyzést olyan gyorsan fogynak a cuccok....Lehet így is lesz ezután, na majd látom addig is íme a februári termés ezen a téren.






Batiste XXL Volume száraz sampon │ " a dús frizura tupírfésűje" - ha nem tudtátok volna!? Bizony. Ennek ellenére (vagy éppen ezért) én képtelen vagyok megbarátkozni vele. Bővebben a hatásáról nem is olyan rég ebben a bejegyzésben bővebben írtam. A lényeg, hogy maradok inkább az Isana változatnál. Talán, később egy próbát még teszek valamelyik másik társával de egy jó időre a Batiste-ból most elég lesz....

L'oreal Elseve Nutri-Gloss Crystal szépítő sampon│ Normál vagy vékonyszálú,  fénytelen hajra való sampon ami az "egynek elmegy" kategória oszlopos tagja. Az illata tetszett, de hiába a gyöngy és mikrocsillámok nem különösebben láttam fényesebbnek, tündöklőbbnek a frizurámat. Ezt a típust újra nem venném, de az Elseve családhoz időről-időre visszatérek.

Yves Rocher Cherry Bloom tusfürdő│Finom illat, de egy flakonnyi éppen elég volt belőle. Most a zöld tea verzióval próbálkozom de ha engem kérdeztek a Yardins du Monde tusik ár-érték arányban jobbak.


Garnier Pure Active BB krém│ Valaki kérdezte a róla szóló bejegyzés alatt, hogy miért használok olyan terméket ami nem az én bőrömnek való. Nos, a kérdés jogos és bár akkor válaszoltam rá, szerencsére ebben a termékben sem kellett csalódnom amiatt hogy inkább problémás, zsíros bőrűeknek szánták. Kicsit sötét, legalább is annak tűnt minden reggel a kézfejemre nyomva de az arcbőrömhöz szépen illeszkedett, nem volt gond vele. Újra még sem veszem mert a hagyományos - főleg a legelső kiadású garnier bb krémet - jobbnak éreztem fedésben, tartósságban és pirosság eltüntetésében is .





L'oreal Micellás víz normál és vegye bőrre│Az utóbbi két micellás víz amit próbáltam beváltotta az ígéretét, az előzőleg használt Nivea (teszt róla itt) és ez a L'oreal is jól működött az arcomon. Igazából nincsenek nagy elvárásaim, a micellás víztől nem várom el, hogy maradéktalanul lehozza a sminket - főleg a szemsminket. Nem ragadt és frissített és úgy ahogy a sminket is lehozta. Szívesen újravenném, de egyenlőre az  említett Nivea betárazott második flakonját vettem most elő.

Zewa Natural Camomile nedves toalettpapír│ 42 db wc-ben leöblíthető toalettpapír amit én a legkevésbé sem az eredeti felhasználása szerint használtam el, sokkal inkább mint általában a nedves törlőkendőket: utazás közben kéztörlőként, klaviatúra törlésre, stb. Egyébként erre nem a legpraktikusabb, hiszen sokkal nyúlékonyabb anyagból van. Az illata kellemes, puha tapintású ebből kiindulva az eredetileg szánt felhasználásra is biztosan kifogástalan.

Parfümmentes nedves törlőkendő 25 db  │ A Müller sajátja, többször újravettem már pedig ennél sokkal jobb törlőkendők is vannak, de az állatmintás csomagolás mindig elcsábít amikor az üzletben járok. Nekem a visszazárhatóságot könnyítő műanyag fedél se nyűgöz le. Konkrétan lehetetlenség visszazárni normálisan.


Essence XXL gel-look fedőlakk│ Én már ezzel is tökéletesen elégedett voltam: valóban gél hatású lett tőle minden lakkom és valamennyire a tartósságon is segített. DE! Azóta rátaláltam az új kiszerelésű tesójára aki ha lehet még ennél is jobban teljesít. Épp ezért ezt újra már nem venném, de mivel kifutó termék volt így ajánlom figyelmetekbe inkább az újabb kiadását! Kicsit borsos az ára - úgy 1000ft körüli - de szerintem megéri.

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook