Kedvencek│ Február '16

február 29, 2016


Sok-sok szívemnek kedves termék lett felvonultatva a mai bejegyzésben. Maga a hónap még mindig  sz*r akárcsak a január volt, de legalább gyorsan eltelt. Mindössze két örömteli pillanatot tudok felidézni belőle: az egyik a hajdúszoboszlói kiruccanás a barátnőkkel, a másik Nor figyelmességei egész hónapban amit azóta sem tudok hová tenni :)
Ezenkívül volt három nap szabi, ami mint ha nem is lett volna kb. annyira várom már a március 15-ei hosszú hétvégét.


Kezdjük a sort a kedvenc magazinommal amire december közepe óta vártam, csak vártam és vártam..... Már elvonási tüneteket is felfedezni véltem magamon annyira hiányzott már a szokásos  hétköznap esti,  kádban lapozgatós rituálém.

A másik nagy kattanásom az eper, amire egyenlőre még jóindulattal sem mondhatóak lédúsnak és finomnak, de belefutottam az elmúlt hetekben néhány "igazi eper" illatú példányba.




Két körömlakk is helyett kapott; egyikőjük egy levelibéka zöld (green green grass) az Anny márkától, a másik pedig az Essence gél hatású fedőlakkja ami akkora meglepetés hogy mindenképp várható róla márciusban poszt. Kicsit savaltam érte majd ezer forintot kiadni, de így utólag bátran mondhatom minden forintot megért. Amellett, hogy valóban gél hatású lesz alatta minden lakk még tartóssá is teszi őket. 

A Rival de Loop arctisztító készülék új tagja még az esti arcápolásomnak de teszi a dolgát és bár elég erősnek érzem még az érzékeny bőrre való kefefejet is mégsem irritálja az arcbőröm. Ami meglep, de azért igyekszem nem túlzásba vinni és csak két vagy három naponta használni.




tetesept "téli mesék" fürdősó egy korábbi bejegyzésben már említésre került, azóta még inkább odáig vagyok érte. Legkevésbé sem  "téli kuckózós" illatra emlékeztet, ha lehet majd kapni nyáron is szerintem én akkor is ugyanilyen lelkesen szórom majd a jeges fürdővizemhez is.

Smink fronton - mivel  hóközepén  egy bájos és makacs kötőhártya-gyulladás illetve a szemhéjamon egy kisebb seb ütötte fel a fejét - most különösen kevés terméket használtam, mert ha már smink akkor én inkább a szememre helyezem a hangsúlyt. Amit szívesen és állandóan használok a hétköznapokon az a legutóbbi Essence kiárusításon beszerzett I♥Nude szemhéjpúder csokis árnyalata ami épp eléggé csillog ahhoz hogy különlegessé tegyen egy nude sminket, és épp eléggé szolid hogy a hivatalban is lehessen viselni.

A másik sminktermék "saját szülemény", ráadásul ősrégi de annyira jól színt sikerült kikeverni két (vagy talán három?) megunt rúzsomból hogy nincs szívem megválni tőle. Egyetlen hátránya, hogy nehéz kikapargatni a tégelyből de amúgy egy álom.


Ékszerek közül ez a fehér-arany statement  variációt viseltem legtöbbször akár farmer-póló párosítással is. És még két nem éppen beauty téma: egy lég,-és textilfrissítő a Glade air& fabrie termékcsaládból, mert ez a szeder illat valami leírhatatlanul finom és gyönyörűen porlaszt így bátran fújom a függönyökre is, nem hagy foltot. 

Utolsóként pedig, - mert ezt a csendéletet leírni nem lehet - az új kedvenc "helyem" a lakásban. Igen, ez itt az éjjeli szekrényem, mert nekem eddig ilyen nem volt és most nagyon élem hogy lett még egy négyzetméternyi kidekorálható hely a lakásban. A képen még nincs is megpakolva,  mert azóta két testápoló, kézkrém, az aktuális körömlak, innivaló, töltő, tablet,ékszer és még ezer más apróság zsúfolódik rajta.




You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook