Haul│ Rossmann, Müller, Kik, Avon

február 26, 2016


 

Csak néhány aprósággal bővült a fiók szépségápolás kategóriában ebben a hónapban, de úgy döntöttem ezt a keveset is megmutatom mert néhány  közülük bebizonyította azóta  hogy nem volt hiábavaló költeni rájuk:) A fotózás előtt  megmertem voltam esküdni, hogy nem győzőm majd összeszedni a lakás minden pontjáról az újdonságokat de a képek tanúsága szerint februárban  csak egészen szolid ámokfutást engedélyeztem magamnak.





Mindjárt kezdem is a Syoss színmegújító spray-vel amit mint kiderült már az előző beszerzős posztban is mutattam. Februárban kezdtem el használni, ezért kissé bekavarodtam a vásárlását illetően. Nekem tetszik. Könnyű használni - nedves hajon hagyni min. 3 percig hatni - és igaz, hogy nem egy hosszútávú megoldás mert kb. a második hajmosásnál már alig látszott a hatás  viszont ez az egy tubus nálam bőven elég három alkalomra. Így nézve a teljes ára reális érte. │Rossmann 1200,-

A képen nem szerepel de még egy Syoss hajra valót is vásároltam ebben a hónapban - hiába a márka most több újdonsággal is előrukkolt - ez pedig a Syoss Gloss Sensation ammóniamentes hajszínkrémet amit már kifejezetten a tavaszi/nyári tincseimnek szánok csak most volt akciós a Rossmann-ban. A hagyományos Syoss festékektől sprűd és nehezen kezelhető a hajam de az előbbi spray nem ront az állagán ebben a hajszínkrémben pedig reménykedek hogy kíméletes lesz. │ Rossmann  999,-

Lakásdekorálás fronton tavaszra tervezünk nagyobb munkálatokat, de egy újabb értelmetlen(nek tűnő),  anyukám szerint "porfogó" alkalmatosságra - ezúttal HOME kivitelben-  megint sikerült bepalizniuk. Ez is a Kik-ből van, mint a legutóbbi, de esküszöm most már leállok velük mert jóból is megárt a sok...... :D │ Kik   290,-

A táskát Valentin napra kaptam Nortól, annyira jó a színe, szép és nagy. Magamnak se választhattam volna szebbet.





Balea Sensitive dezodor spray Az első pumpás kiszerelésű izzadásgátló amit próbáltam, alkoholmentes és épp aznap  találtam rá akciósan a dm-ben amikor kipattant a fejemből, hogy lecserélem a hagyományos Nivea hajtógázas dezodoromat valami "natúrabbra". Alkoholmentes és valóban elég natúr az illata de egyenlőre teszi a dolgát pedig féltem tőle hogy semmi hatása nem lesz és nem fedi el a szagokat de nem így lett. Igyekszem azért elhasználni míg bejön a melegebb idő mert gyanítom akkor már nem lesz ilyen hatásos. Plusz pont jár azért is mert nem hagy foltot a ruhán amivel egyébként az említett Nivea-val bizony elő-előfordult. │   dm  299,-

Isana körömlakklemosóból egyszerűen nem fogyhatok ki, mindig kell hogy legyen itthon belőle. Ez az utánpótlás, nekem ez a zöld lötyi jobban bevált mint a mandulás társa ráadásul ennyi pénzért ajándék egy ekkora kiszerelés.  │ Rossmann 350,-

Rival de Loop pórustisztító tapasz teafa olajjal gazdagított, amit én csak utólag vettem észre és mivel egyáltalán nem zsíros a bőröm kicsit izgulok, hogy mennyire kompatibilis ez az én bőrömmel. Egyébként évek óta a JimJams változatot használom, de a legutóbbi két RDL termék amit kipróbáltam annyira bevált, hogy gondoltam miért ne próbálnám ki most ezt. │ Rossmann  399,-

S. Oliver Selection natural spray is vettem mert momentán minden parfümöm elfogyott. Kicsit irigylem egyébként azokat a lányokat akiknek 8-9 illat is megtalálható a sminkes asztalukon nekem ilyen sosem volt még. Maximum 4 illat abból 2 mindig ajándékba kapott példány. Nehezen találok reális áron hozzám passzoló illatot, ez a S. Oliver a Müllerben már csak natural spray-ként volt a polcokon de az illata emlékeztet egy évekkel ezelőtti Nike illatomra amiről azonnal a gimis éveim jutottak eszembe. │ Müller 2100,-

Bestview kontaktlencse tok, mert ez kötelező (lenne) minden hónapban: új lencséhez új tok is dukál, ennek ellenére én van hogy csak 3 havonta cserélem. Régen ebay-ről rendeltem, mert azok olyan cukik de azóta kinőttem ebből a cukiságból. Jó nekem a mezei változat is, főleg hogy senki se látja rajtam kívül. │ Rossmann 400,-

Avon Incandessence csillámló testápolót barátnőm hagyta rám, mert ő nem tudott megbarátkozni a csillám-tengerrel a bőrén. Őszintén szólva már kezdem érteni mire gondolt és bár nekem is volt egy csillámos parfümön anno de ez még annál is durvább. Az illata olyan semmilyen, esélyes hogy én is tovább passzolom. 


Random de meg kell osszam veletek - már csak azért is mert 1 hétig akciósan kapható  a Penny-ben - a Glade szeder illatú lég,-és textilfrissítőjét ami maga az álom. Légfrissítőként illóolajokat használok általában vagy az előszobában ezeket a légfrissítő készüléket de ennek annyira jó illata volt már a boltban is hogy muszáj voltam elhozni. És milyen jól tettem, amíg még akciós biztos veszek belőle még,még, még. Gyönyörűen porlaszt, kellemesen édes és egészen tartós kis illat. Négy illatban kapható a Penny-ben, a másik esélyes nálam talán  a pipacsos változat. │ Penny  550,-

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Annyira rossz, hogy itt nincs KiK. nekem is kéne ilyen porfogó :D

    VálaszTörlés

Facebook