Ismerj meg jobban! #2.

február 24, 2016



Ez ma egy  személyes bejegyzés lesz amivel igyekszem megtörni az immár egy hete tartó csendet a blogon.  Néhány "belső infó" rólam, a kattanásaimról,  a rossz tulajdonságaimról, hogy milyennek látom magam és a jövőbeni terveimről. Random összeszedett 12 pont rólam, ha van hozzá(m) kedved! :)





1.  Irtózom a békáktól, pókoktól, rovaroktól. Ha a lakásban  találok egy bármennyire is apró, icipici bogarat is, képes vagyok a fejemre húzott takaróval aludni éjszaka - miután Nor lecsapta,kinyírta, lehúzta, stb.  -  csak hogy biztosan ne másszon/repüljön a számba, fülembe, orromba egy másodpéldány míg én alszom. Láttam egyszer egy dokumentumfilmet arról, hogy életünk folyamán mennyi pókot nyelünk le alvás közben, innen eme fóbiám. Lehet 40 fok forróság, én akkor se tudom álomra hajtani a fejem. Beteges tudom, de ez már így marad!


2.   Utálok szemöldököt szedni és hajat mosni. Utóbbival még nem is lenne gond, ha szárítás  vagy hajvasalás nélkül vállalható lenne a fizimiskám.   Szerencsére nem túl gyorsan zsírosodó hajam van, így  csak 4-5 naponta esedékes de akkor is szívből utálom!            


3. Kívülről fújok minden Szex és New York epizódot. Kérdezz bármit, legalább ötszázszor láttam minden részt nincs olyan, hogy ne tudnék rá válaszolni! :)  Carrie és Miranda személyiségjegyeinek ötvözete vagyok én, mikor melyik de többnyire Miranda lényeglátó, két lábbal a földön álló, kissé pesszimista hozzáállása áll hozzám a  legközelebb.


4.  Allergiás vagyok a macskaszőrre (a dokik szerint a kutyaszőrre is de azt még nem tapasztaltam) de annyira, hogy ha hozzáér a bőrömhöz azonnal felhólyagzik de pár óra elteltével már csak hűlt helye marad. Ennek ellenére mindig is volt macskánk :) Lüsy, aki idén lesz 17 éves (!)


5. Lassan egy éve hogy megvettem a lakást, amit végre a sajátomnak tudhatok teljes mértékben. Sosem felejtem el az érzést, amit a legelső alkalommal éreztem amikor az ingatlanközvetítővel beléptem az ajtón: "ide szívesen hazaérkeznék minden nap"


6. Életem során ezidáig négyszer "kényszerültem" költözni. Először az egyetem miatt albérletbe Szegedre. Majd egy családi tragédia miatt vissza a szülői házba. Aztán egy kis garzonlakásba néhány évre és tavaly nyáron ide ahol most lakunk. És itt hosszútávra tervezek, nagyon hosszúra.


7.   Nagyon szeretek és jól is tudok vezetni. (persze tudom, mindenki ezt gondolja magáról:) Több, mint 10 éve van jogosítványom de még sosem igazoltattak. Mikor barátnőmmel  17 évesen megszereztük a jogosítványunkat fogadást kötöttünk, hogy akit hamarabb megállít a rendőr az bukja a tétet. A fogadás tétje nem publikus, csak az hogy én nyertem.

8.  Szeretek egyedül lenni, talán túlságosan is de magányosnak sosem éreztem magam. Egy lakatlan szigeten néhány hétig biztosan jól ellennék egyedül.... csak gyíkok és rovarok ne legyenek!!


9.  Őszintén hiszem, hogy mindenkinek van egy őrangyala aki fentről vigyázz rá. Van egy idézet is ami megfogalmazza mindazt amit erről gondolok:

      " Az őrangyalod nem azért kísér hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világ felett."



10. A megbeszélt időben én mindig, minden körülmények közt ott vagyok. Inkább várok én akár egy órát is másra, mint hogy rám kelljen akárcsak öt percet is. Egyszerűen tiszteletlenségnek tartom a másikkal szemben, persze bárkivel megeshet hogy önhibáján kívül késik  de a XXI. században már erre is van megoldás.  


11. Tervek a jövőre nézve:♦ eljutni Liverpoolba, ♦ejtőernyőzni, ♦elvégezni egy agykontroll tanfolyamot,♦ autodidakta mód eltanulni a fényképezés művészetét, ♦feljebb jutni a ranglétrán, ♦nyelvet tanulni, ♦nagy motorra jogsit szerezni, ♦4 éve belül gyereket vállalni


12. A 2016 év egyenlőre elég silány, semmi nem úgy alakul ahogy elterveztem. Hetek óta más se tartja bennem a lelket csak ez a három "élvezet" itt lent:
           

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Én is utálom a rovarokat. :D egyedül lenni is szeretek. A hajmosásban is hasonlítunk, én sosem szárítom (ha nem muszáj), kötél fonásba nedvesen betekerem és másnap csodaszép loknijaim lesznek :)

    VálaszTörlés

Facebook