Április legjei

április 30, 2016


Nem tudom ti hogy vagytok vele de április számomra szörnyen lassan és vontatottan telt. Biztosan azért mert most a munkahelyemen sincs annyi teendő és így még lassabban telnek a hétköznapok. A hétvége persze gyorsan elrohan: egyik hétvégén Glamour napok, másikon anyu szülinapot ünnepeltünk a Kökénydombi Csárdában, azt követő szombaton Szentesen bandáztunk a kolleginákkal, ma pedig -egészen pontosan egy órán belül -  a  gimis barátnőimet várom pizsipartira előtte pedig ha igaz bulizunk egyet  fergeteges retro slágerekre :)  Szóval csak a hétköznapokkal van gond, azok piszok lassan vánszorogtak. 

Játszottunk is itt a blogon, és ha minden a tervek szerint alakul fogunk is újból hamarosan. Ami a kedvenc termékeket illeti elég vegyes a felhozatal: lesz itt Glamour-os szerzemény és a fiók mélyéről előbányászott régiségek.





Áprilisban a leg....

...színesebb címért ketten is versenyeztek: egy tavaszias türkiz NYC lakk és a már igazán nyarat idéző neon pink Lovely lakkom. Ráadásul mindez egy manikűrben, sokaknak ez már túl sok lehet. Őszintén szólva így leírva nekem is az, de higgyétek el a borongós időjárás okozta rossz kedv legjobb ellenszerei.

...nagyobb meglepetés a nemrégiben beszerzett Rimmel Apocalips folyékony rúzs volt amire már nagyon régóta vágytam annak ellenére hogy az utóbbi időben a szájfényeket ( és a szájfényekhez hasonló kiszerelésű) ajakra valókat egyáltalán nem használok. Ennek az applikátora viszont annyira kézre, - akarom mondani - "szájra esik" hogy pikk-pakk megvagyok vele reggelente és a napközben se kell percekig a tükör előtt dekkolnom a precíz felvitelért. 

...nagyobb szerelmem és örökkön örökké az is marad a többször emlegetett NYC Applelicious ajakbalzsam ami egy szépségesen hétköznapi pink árnyalat ( apple blueberry pie)  és mennyei almás illata van. Végre nem felejtettem el haza hozni az irodából és sikerült befotózni. Sajnos már nagyon a végét járja, fogalmam sincs mi lesz velem nélküle. Valóban ápol és hidratál, a legjobban mégis azt szeretem benne hogy tükör nélkül is gond nélkül feltehető.

...krémesebb termék még ha furcsán is hangzik az Astor Artist Kajal szemceruzám ebben a hónapban amit 1 évvel ezelőtt a G-napokon vadásztam le - utóbb kiderült - dupla annyi pénzért mint amit szívem szerint rászántam volna és ezért sokáig rá se tudtam nézni. Ez volt tavaly, mert azóta ez az egyik legjobb, és az egyetlen barna szemceruzám ami ráadásképp krémessége ellenére még tartós is. A szempillatőhöz húzott vékony vonalként tökéletes tusvonalhoz, vastagabb vonalat húzva és elsatírozva hétköznapi füstös szemsminkként is hibátlan.



...exkluzívabb mi más is lehetne mint az újdonsült Guess Seductive parfüm aminek  az üvege egyszerűen szemet gyönyörködtető. Sajnos az illatok jellemzésében béna vagyok, ezért meg sem próbálom körülírni milyen típusú illatról van szó. Virágos-fás a s leírás szerint az összetevők közt bergamott, feketeribizli, körte, narancsvirág, jázmin, írisz, tömjén, vanília és kasmírfa is megtalálható. Egészen tartós és lassan fogy pedig alkalmanként 4-5 fújásnyit biztosan elpermetezek belőle. 

...legkövetkezetesebb egyértelműen az Alverde éjszakai koffein szérumával voltam ebben a hónapban, sőt. Bőszen kenegetem esténként és várom a hatást amit dokumentálhatnék hogy aztán nektek is beszámolhassak róla. 

....több tubussal felvásárolt termék a Ziaja kézkrémek olívás illetve kecsketejes változatai. Mindkettőt szeretem, de ha már választani kell a kecsketejest kicsit jobban. Gazdagabb krém mégis gyorsabban beszívódik. 






....narancsosabb nyilván a Ziaja Narancsolaj krémtusfürdő amit sokáig csak szagolgattam a üzletben majd visszatettem a polcra mert féltem hogy az fanyar narancs illatán kívül nincs más szeretni való benne, de mekkorát tévedtem. Kádfürdőzéshez és gyors zuhanyozásokhoz is szívesen használom mert egyáltalán nem szárít és krémes. Egy élmény vele a fürdőzés, komolyan!

....legtöbbször újravásárolt a Balea Aqua hidratáló szövet-arcmaszk alga kivonattal. Legtöbbször azaz már kétszer újravettem. Legutóbb már nem is láttam a dm-ben a megszokott helyén, remélem nem fogyott el máris a készlet vagy ha igen hamarosan pótolják mert ez az én vasárnapi wellness programon legfőbb hozzávalója. Új termék a Balea kínálatában és csak 299,- ft-os áron kapható. Igaz, hogy ez az első fátyol-, avagy szövetmaszk amit próbáltam de az én bőrömnek nagyon jót tesz, hidratálja és megnyugtatja.

...pirinyóbb az ott, az a picike szappan-maradvány középen. A szebb napokat is látott Csikipink névre hallgató Bomb szappanocskám. Újkorában így nézett ki. Egy ideig nem használtam, mert hát annyi tusfürdőt halmoztam fel és tesztelgettem, hogy szappanozás háttérbe szorult.

...selymesebb tapintást a Gliss Kur Liquid silk olajjal sikerült elérni ebben a hónapban, és nem csak sima de láthatóan egyenesebb is lett általa a hajam. Még akkor is ha hajvasalóra már nem volt időm reggelente.

....praktikusabb terméket egy totális véletlennek köszönhetem, ez pedig nem más mint a Lolliland Mangós kézfertőtlenítője. Én nem tudom mit tudhatnak a Kube2go-k de ez talán még azokkal is felvenné a versenyt. Több illatban kapható a dm-ben és aprócska mérete és 500,-ft-os ára ellenére sokáig kitart így bőven megéri az árát. Gyorsan elillan, nem hagy ragacsos érzetet és hosszú ideig mangó illatú az kezem :)

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Az Alverde szérumát Glamour napokon szereztem be , azóta bőszen használom , nagyon kíváncsi leszek rá .
    A Balea maszkot szintén beszereztem , de sajnos nekem annyira nem vált be , szerintem elég pocsékolós , hiszen 1x használható , és rengeteg terméket tartalmaz , aminek a fele kárba megy , még úgy is , ha használat után áttörlöm vele , egyébként a RDL-nak is van egy ilyen maszkja ma azt szereztem be , arra is nagyon kíváncsi leszek , egy próbát megér.
    A kézfertőtlenítővel pedig szemezek , illetve a kis tartókkal is , annyira édesek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a maszkot 3x is felhasználom: 2x az arcomra, harmadszor pedig a dekoltázsra. Ennek ellenére tényleg nagyon sok "anyag" van benne tényleg,mert ahogy összegyűröm a kidobásra szánt maszkot folyik ki belőle a termék.... Ennyi pénzért 3 alkalomra nekem megéri még így is.

      Itt nálunk még nem láttam RDL maszkot ami nem meglepő, mert hozzánk mindig minden később kerül a Rossmzann-ba.

      A kézfertőtlenít nagyon tudom ajánlani, én még a mojito változattal szemek meg a baglyos tokkal :D

      Törlés

Facebook