Haul│ Füstbe ment ruhavásárlás

április 26, 2016

Hétvégén shopping túrát tartottunk amúgy testületileg a kolleginákkal,  amire leginkább a ruhatáram felfrissítése végett mentem de ahogy azt látni fogjátok kicsit máshogy alakultak dolgok és mindössze egyetlen ruhaneműt sikerült levadásznom. 
Nem tudom mi van velem - ennyire ízlésficamos lennék  vagy valóban ennyire ordenáré trend dívik idén - de ez a szentesi kiruccanás volt kb. a ötödik próbálkozásom hogy ruhákat találjak magamnak de alig látok olyanokat amik kicsit is tetszenének olyat meg pláne amiért pénzt is adnék.
Már a Glamour napok alkalmával is futottam felesleges köröket a témában, aztán végül egy f&f farme képében nagy nehezen sikerült legalább egy nadrágot beújítanom de idén tavasszal még az f&f kínálata sem nyűgözött le.



Egyetlen textilként ezt a  türkiz ujjatlan felsőt tudom prezentálni aminek a különlegessé az "ing szerű" alja részben rejlik. Talán. Amíg ilyen hűvös idők lesznek egy rövid állású kék pulcsival álmodtam meg, szerintem jól mutat majd a sötétkék-türkiz kombó.

Yves Rocher nem mostani zsákmány de ha jól emlékszem még nem mutattam és most amúgy is mindenhonnan  az Yves Rocher tavaszi kínálatáról áradoznak, hát én leszek az aki nem fog. Nálam a mangó-koriander hab,-és tusfürdő landolt de ne várjatok tőlem magasztos írásokat róla mert egyenlőre a többség által tapasztalt "csúcs szuper feeling" várat magára. 

Bizsu fronton már könnyebb volt választani, a nagy része ugyan nem erről a hétvégéről való hanem korábbról de mindegy is. F&F-ék kiárusatank néhányat belőlük így nem volt kérdés hogy a régóta vágyott arany statement,  most hogy féláras haza jön velem. Mellé egy aprócska fülbevaló csapodott, ( a kis képek közül a legalsó ) annyira különleges design ezért is tetszett meg pedig az ehhez hasonló csöpp fülikből magamhoz képest kevés van a gyűjteményben. 

Még egy fülbevaló  ez viszont már a szentesi shoppingolásról, szintén az diszkrét fajtából: a dupla szürke. Én csak így hívom. KIK-ből van és  szinte 'ingyé tettem magamévá. Van már egy ilyen típusú zöld fülbevalóm de az olyan óriási a fülemen hogy igencsak bénácskán áll. Ez a szürke valamivel kisebb és remélhetőleg valamivel visszafogottabban fest majd fülemben.

A KIK-ben találtam rá ezekre a cuki mini díszítőszalagokra is, olyan ennivalóan édesek! Van köztük csipkés, gomb-, fehér és pink zebramintás is. Hogy mire használom majd fel őket, arról egyenlőre halvány lila sejtelmem sincs. Egyenlőre itt a monitor előtt díszelegnek és gyönyörködöm bennük. Talán a Lifebook-ban veszem majd hasznukat jelölőként... majd még kitalálom.

Meg még két szépség: egy csoki barna meghatározhatatlan formavilágú és egy sárga virágos. Mindkettő a helyi bizsustól, mert ebédszünetben megint nem tudtam parancsolni magamnak. A sárga fülbevalót már éles bevetésen is láthattátok az Instagram' -on, mit szóltok?


You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Mostanában szerintem is vannak olyan időszakok, amikor egyszerűen nem lehet normális ruhadarabokat találni. Örülök, hogy Te is felhoztad ezt, mert azt hittem én vagyok az egyetlen... Időszakosan előfordul, hogy semmit nem találok semelyik ruhaboltban, ami tetszene. Jó, kicsit felnőttesebb lettem a divat terén, de a legtöbbször alapból nincs akkora kínálat, amiből szívesen vásárolnék vagy variálhatnék.
    mi hétvégén anyukámmal a C&A-ban találtunk 2-3 tök jó felsőt, de kb ennyi hosszú idő óta. Kitartást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg annak örülök, hogy nem vagyok egyedül a ruha-mizériámmal :) Szerintem nincsenek nagy igényeim, csak néhány basic felsőre vágyom - mert az ékszerekkel szeretem inkább feldobni az szettet - egy blézer se lenne rossz és 1-1 farmer meg elegánsabb naci a hétköznapokra. Eddig az f&f-ben úgy ahogy találtam magamra ilyesmiket de az utóbbi pár hónapban változott a kínálat és sajnos nem az én ízlésem irányába :S C&A-ban jó rég nem jártam, legközelebb ha arra járok majd benézek hátha akad ott nekem is valami... :)

      Törlés
  2. Mostanában a Lidl-ben és HandM online boltból szoktam vásárolni, ha meglátok valamit kihagyhatatlan áron. Legutóbb a HandM-ből két farmert rendeltem összesen 6000ft-ért. Le voltak árazva online, de az üzletben meg teljes áron voltak elérhetőek. Érdemes feliratkozni a hírlevélre, mert mindig küldenek kupon kódokat, meg infót a leárazásról. Emellett még a Tescóban szoktam ruhákat venni, de oda ritkábban jutok el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lidl-ből van néhány felsőm, bár valahogy a reklámban a csajokon mindig jobbnak (minőségre, anyagában) tűnnek a tunika szerű felsők :)
      H&M online kínálatából én csak a kiegészítőket szoktam lecsekkolni (látom most is épp akció van) de ruhát online nem is mernék bevállalni, nem tartom valószínűleg hogy eltalálnám a méretemet :D

      Törlés

Facebook