Üresjárat #20.

április 24, 2016


Több mint egy hónapja volt szó kiürült flakonokról, így a mai esős vasárnap délutánomat ennek szántam. Sok-sok termékkel felesben jó és rosszak egyaránt, többször újravásárolt termékekkel karöltve.  Csak győzzétek olvasni! :)








Yves Rocher Jardins du Monde brazil kávés tusfürdő mert ennél ütősebb reggeli ébresztőt még nem hordott a hátán a Föld!

Dove Oxygen Moisture kondíconáló habár sokkal-sokkal többet vártam tőle végül is tette a dolgát: puhább tapintás és őrülten jó illatú volt tőle a hajam de ennyi. Azóta kiürült a hajpakolás is ami nagy csalódás volt számomra.  Külön-külön használtam a két terméket, ettől a pakolástól se puhább se fényesebb se semmilyenebb nem lett a hajam. Még az illata sem maradt meg benne, nagyon sajnálom. Dove hajápolókból most egy ideig elég volt.

Isana körömlakklemosóból ha jól számolom ez volt a legalább 222. flakon de legalább is a sokadik kiadás. Ennél jobb és olcsóbb lakklemosót még nem találtak fel.

Baba mandarin és citromfű tusfürdőről most csak egy szó jut eszembe: CSALÓDÁS. A részletekről itt olvashattok.

Bionsen golyós dezodorral kapcsolatban vegyesek az érzések: végül is hatékonynak bizonyult a nyár kellős közepén se izzadtam jobban mint egy átlagos deo-tól.  Alumíniummentessége ellenére meglepően jól teljesített azonban  az émelyítően édes illatával a forróság elmúltával se tudtam kibékülni. A megszokottnál hígabb állagát se kedveltem túlzottan így teljes bizonyossággal mondhatom, hogy nem fogom újravásárolni.

Balea Glossy lábkrémet úúúúgy imádtam, de tényleg! Sajnos már eljárt felette az idő így legnagyobb bánatomra kénytelen vagyok megválni tőle. Valamikor a kőkorszakban írtam róla, de már nem kapható így értelmetlen diskurálnunk róla de a róla szóló bejegyzést ha van kedvetek itt találjátok.

Acord nedves törlőkendő a legrosszabb amit valaha vásároltam. Egy szombat délelőtti gyors CBA-s bevásárlás alkalmával került a kosárba mert jó árban volt és 75 darab kendőt tartalmazott de már ezerszer megbántam. Büdös is volt ( már bocsánat, de a "rossz illat" kifejezés ide kevés lenne) alig nedves és az anyaga is olyan vattaszerű vagy én nem is tudom. Végül is konyhapultot, polcok törölgetésére használtam el.

Carmex ajakápolóból azóta már beszereztem az utánpótlást, új kiszerelésben ami sokkal jobban tetszik ennél a stiftes formulánál. Hatásában ugyanaz mind (volt már tégelyes, stiftes és jelenleg a tubusos változat). 

Barack Illatcseppek közül az előző elfogytak bejegyzésben is szerepelt már egy levendulás változat. Ez a barackos még kevésbé tartós mint az, ezért nem lett akkora kedvenc belőle. Most egyébként is Glade illatosítót használok mindenhol a lakásban, ráadásul a beszerző forrásom  is készlethiányos levendulás utánpótlásból így most egy ideig biztosan nem szerepel majd üres flakonos bejegyzésben. 

Garnier Minerals Protection Cotton fresh 5in1 védelem a bőrnek, ruhának, friss pamut illattal a testszag ellen, nedvesség ellen, irritáció ellen, fehér és sárga foltok ellen. Blablabla....a szokásos marketing szöveg, ja és persze parabén,-és alkoholmentes. Amúgy jó cucc, annyira hogy már a harmadik példányt fogyasztom. Nem túl intenzív, friss illata volt és a csomagolásért is odáig vagyok. Hosszantartó ( minimum 6-8 óráig) friss illat és az izzadásgátló hatása is kellően hatékony, nekem a nyári melegben is használt. Ezért is mertem újravenni most a 72 órás, extra hőmérséklet mellett is maximális hatékonyságot ígérő Thermo változatot.

Marcman  15ml parfüm  Lady Million illatát még ősszel, a nagyváradi kiruccanásunk alkalmával vettem ha jól emlékszem egy kimérős illatszerüzletben az Auchan-ban. Az illat kevésbé nyűgözött le mint a kiszerelés. Magyarországon én legalább is még sosem láttam ilyen csomagolású parfümöt: kis helyen elfért és kis kiszerelése ellenére 4.5 hónapig kitartott.

Maybelline the falsies lashes volum express black drama szempillaspirállal kapcsolatban most jövök rá hogy mennyire elégedett is voltam vele.De erre csak most, hogy egy Rimmel példánnyal vagyok kénytelen beérni döbbentem rá. Még se veszem újra, mert már kinéztem egy Loreal spirált amit a Joy napokon megszerzek magamnak. Ha belegondolok az összes eddigi Maybelline spirálom jól teljesített - bár hozzá kell tegyem elégedett vagyok a csupasz szempilláimmal és sokszor nem is használok spirált - mégis ritkán jut eszembe a márka ha utánpótlásról van szó.

Cadeavera Face 25+ kíméletes szemfestéklemosó vízoldható szemfestékekhez 100ml kiszerelés volt, de még ezt a kis mennyiséget se tudtam elhasználni. Kuka lett a sorsa az utolsó pár cseppnek. Nem azért mert olyan borzalmas volt, inkább mert túl régóta állt a polcon és annyi más sminklemosó volt itthon...ez meg az a tipikus felejthető kategória. Müller sajátmárkás termék, az illata nem tetszett ugyan de egy nem túl bonyolult szemsminkkel jól boldogult, kivéve a Maybelline Master Smokey szemceruzát azzal  egyébként is minden sminklemosóm megszenved, ez a CV márkára hatványozottan igaz volt.

Bioderma Atoderm PPhidratáló krém extra száraz, atópiás bőrre hivatalosan ezt pont az én bőrömre fejlesztették ki. Szerettem is. Már amennyire a 8 ml mennyiségből megítélhető egy bőrápoló termék. Valamiért mégis a szívem a LRP márkához húz,  egészen pontosan a Hydraene Legere termálvíz alapú hidratáló krémjéhez.

Uriage Toléderm hidratáló krém még az előzőnél is kisebb mennyiség, ( 3 ml) ennek ellenére 4-5 alkalomra elegendő volt mégse tapasztaltam semmi különöset vele kapcsolatban. Az első Uriage termék amit kipróbáltam viszont a webshop-ban a termálvizük egészen jó áron kapható most és hogy adjak még egy esélyt  ennek a  márkának talán meg is rendelem gyorsan.






Yves Rocher Fraicheur Homme férfi tusfürdőkről még nem esett szó, pedig tudjátok mekkora YR tusfürdő fan vagyok és ezt a fanatizmust immár 1,5 éve Norra is ráragasztottam. A férfiaknak szánt tusfürdők amolyan 2in1 típusúak: sampon és tusfürdő egyben. Én egyébként ebben nem hiszek, de a ház ura más tusfürdőt vagy sampont már nem hajlandó használni. Szánalmasan kevés, ha jól rémlik mindössze 2 állandó  illatból áll a férfi vonal. Aloe vera illetve menta mindkettő nagyon jó. Itt most megsúgom, hogy néha-néha még én is használtam belőle, de erről amúgy itthon mélyen hallgatok :D

Balea Senstive spray deo aloe vera kivonattal nem rossz, nem rossz csak a szórófej botrányos. Tetszik az illata, amit jó néhány órán át érzek is magamon de a utálom hogy nem porlasztja csak "köpi" a terméket a szórófej emiatt végig csorog az oldalamon használat közben. Nyárra bizonyosan kevés lenne, de ősszel/télen talán visszatérek rá. 

Rival de Loop pórustisztító tapaszokról volt már szó, mostanában ugyanis a RDL tapaszait veszem tonna számra főleg mióta ketten is rájárunk. Ez itt épp a negyedik csomag február óta, 3 tapasz van ebben is. Teszi a dolgát mint bármelyik másik. Nagy csodákat azért ne várjatok tőle, nálam legalább is még kamillás gőzölés után se szedet ki többet mint szimplán fürdés után a felpuhult arcbőrömön használva.





BestView kontaktlencse oldatot használom már évek óta, pontosan ugyanazt tudja mint a több ezer forintos. Mostanság jobban szeretem a kis kiszerelésű csomagolást, nem tudom miért árban sokkal gazdaságosabb lenne ha a nagyot venném de mégsem akaródzik.

Szemöldökborotva sokak szerint a legrosszabb ami a szemöldökünkkel tehetünk, számomra viszont egy áldás ha a reggeli rohanás közepette veszek észre egy-két kósza szálat. Valószínű ugyanennyi időt venne igénybe ha egy csipesszel  rontanék a szemöldökömnek de mivel utálok szemöldököt szedni így azt meghagyom a heti nagy tatarozás idejére. Ez a típus a KIK-ben kapható 3 db kiszerelésben, 290,-ft-ért, de az ebelin márka is kijött hasonló termékkel 700,-ft-os áron.

Frotto kamillás nedves törlőkendő még mindig állandó tagja a táskámnak, néha elcsábulok más típusú utazó kiszerelésű törlőkendőkre de ehhez a kamillás változathoz mindig visszatérek. Ennél már csak a sárgadinnyés verziót szeretem jobban, de azt egy ideje nem találom a Lidl-ben.

Ariel Mountain Spring mosókapszulákkal való találkozásomat az Everyday me nevű terméktesztelős oldalnak köszönhetek. 3 db-ot kaptam tesztelésre  és teljesen letaglózott az a hihetetlen frissesség ami belengte a szobát: a száradó ruhák illata. A Mountain Spring a fehér ruhákhoz való folyékony mosószer, de jelentem megvan a színes ruhákhoz való is :)  Sőt, Glamour napok óta már a Persil kapszuláit is tesztelgetem, szóval végérvényesen mosókapszula függő lettem!!!!

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Az YR kávés tusija nálam is nagy kedvenc, az aloe verás férfiváltozat pedig kipróbálásra vár a pasinál, és ezek után én is biztosan kipróbálom majd :-D

    VálaszTörlés

Facebook