Kedvencek│Május '16

június 01, 2016


Itt a nyár! Megmondom a tutit, én még  mindig masszívan ragaszkodom ahhoz, hogy  nem az én évszakom  hiába vagyok nyári gyerek. Nem rajongók érte és ha igazak a  jóslatok idén is hőségriadókkal teli nyári hónapoknak nézünk elébe. Ennek ellenére a május már a készülődés, a nyárra készülődés jegyében telt. Előkerültek a papucsok, neon lakkok, önbarnítók, naptejek és az "erkélyen barnulás" projekt is kezdetét vette miközben bőszen festettük az ablakokat :) 
Így telt a május nálam, mutatom milyen termékekkel! 





 Dove DermaSpa goodness kézkrém egy álom Több, mint valószínű hogy hasonló véleménnyel voltam a Ziaja kecsketejes kézkrémmel kapcsolatban is, de ezt még annál is jobbnak érzem: egy szilikonszerű bevonatot képez a bőrön ami teljesen beszívódik ugyan de extra selymes és puha tapintású lesz tőle a kézfejem.  Az illata engem fahéjas kürtős kalácsra emlékeztet, nagyon kellemes.

 Bomb Cosmetics tusoló szivacs  petitgrain és kamilla kivonattal helyett választhattam volna sokkal intenzívebb - mondjuk vérnarancsos - illatot is  de mindegy. Gyakorlatilag ez egy   glicerin alapú szivacs, tetején "tüskékkel" ami óriási mennyiségű habot képez. Nem sajnálták belőle a krémet az tuti! Bomb Cosmetics webshop-ban elérhető több illatban is, de a dm-ben is megtalálhatjátok 3 illatban, ha jól rémlik most 1200,-ft-os áron.


Biobaza barnulásfokozó testápoló nyár vége óta várta hogy felavassam a márka másik két barnulást elősegítő termékével együtt. Próbáltam a barnulást elősegítő dzsemet és ezt a napozásutáni testápolót. A dzsem elviselhetetlen szúnyogirtó illata, a nehéz eldolgozhatósága és a ragacsossága miatt első blikkre nem lopta be magát a szívembe. Ez a testápoló sem a kellemes illata miatt került a májusi legek közé, inkább csak azért mert minden szolárium illetve napozás után esténként ezzel kentem be magam remélve hogy a "nyári színem" nincs már messze. A megszerzett barnaságot tartja, de hogy fokozná is azt egyenlőre nem tapasztaltam.



Lovely Curly Pump up szempillaspiráltól annak ellenére hogy többet vártam a nagy hype után amit úton-útfélen olvasni róla végül is nem rossz. Az én pilláimat inkább hosszabbnak mutatja mint íveltnek de nincs ezzel gond. Az viszont bosszantó, - főleg a reggeli rohanás közepette - hogy rendszeresen a kisminkelt szemhéjamon landol egy jó adag belőle. Ami viszont fent marad, az egész napon át tart.

Essence I♥Nude szemhéjpúder  sweet like chocolate azt hiszem szerepelt már hasonló bejegyzésben, még szép hiszen ez az egyetlen olyan barna árnyalatom ami tökéletes tulajdonságokkal bír: gyönyörű csokoládé szín egy leheletnyi szatén fénnyel, alap nélkül önmagában is elég tartós és csak késő délutánra kopik meg.  Remélem sosem fogy el!

Catrice szemhéjtust egy magazinhoz csomagolták, magamtól nem vásárolnék ilyesmit. Szemhéjtust, főleg ehhez hasonló filces kivitelt nem használok. Pontosabban egészen mostanáig nem használtam, mert képtelen voltam vele szimmetrikusan dolgozni. Ezzel sem tökéletes de a májusi " beauty challenge" része volt, hogy megtanuljak vállalható tusvonalat húzni. Alakul. 

Isana Lovely Lips ajakbalzsamot a tragikus hirtelenséggel elfogyasztott NYC  APPLELICIOUS ajakbalzsamom utánpótlásaként vásároltam. Egy perc néma csendet mindenképp megérdemel, mert valami frenetikus kis ajakszínező-, és ápoló volt egyben. Ez az Isana még csak meg sem közelíti de annyira megszoktam már hogy napközben (tükör nélkül is akár) egy kis színt adok az ajkaimnak hogy végül is a helye a gyakorta használt termékek közt. 

Guess Seductive parfümöt Glamour napok óta le sem lehet robbantani rólam. Kicsinyke kiszerelése ellenére napi használat mellett is még mindig van benne. Az örök kedvenc még mindig a Christina Aguilera első illata de ez a Guess most felveszi a versenyt vele! Biztosan nem ez lesz az utolsó üveg belőle, mert nagyon tartós a bőrömön. Virágos-gyümölcsös - gourmand illatcsaládba tartozó parfüm, összetevői közt  megtalálható például bergamot, fekete ribizli, körte, jázmin, afrikai narancsvirág,  vanília és kasmír fa. 




Scholl elektromos körömápolótól, hogy őszinte legyek sokkal többet vártam. Örülök is, hogy valami oltári mázlinak köszönhetően "csak" öt darab ezrest fizettem érte. A 2. és 3. lépéssel nincs is gond, valóban egyenletes(ebb) és egészségesen fénylő lesz a körömfelszín de a reszelő fejjel nem boldogulok. A szandál szezon beköszöntével komplett rutint állítottam össze ( kép róluk  Instagramon) köztük ezzel  a körömápolóval is.

FootWorks levendulás 3in1-ben lábpakolás a rutin másik oszlopos tagja. Gyakorlatilag egy lábradír, apró szemcsékkel és finom levendula illattal ami pár perc alatt maszk szerűen megköt. Használata után puhább tapintású a bőr, még a sarok részen is.

Alverde körömápoló krém sárgabarack kivonattal már nagyon fogyóban és ahhoz képest hogy mennyire feleslegesnek gondoltam annak idején, most annyira odáig vagyok ezért a kis krémért. Nyilván mert rosszul használtam korábban. A körömágy mentén felviszek belőle, hagyom pár percig koncentráltan hagyni, aztán elmasszírozom a körömfelszínén. Egy álom vele a körömágybőr eltávolítása ha nem sajnáljuk rá az időt. Én tavaly kiárusítás alkalmával szereztem be de úgy láttam az állandó szortiment része még mindig.


S-he lakkjavító toll mi tagadás, teljes áron kicsit drága olyasmiért, amit gyakorlatilag fültisztító pálcikával és egy lakklemosóval is el tudok végezni. A legutóbbi kuponos napokon, féláron viszont úgy voltam vele hogy egye fene.  Nem rossz, kényelmesebb mint pálcikákkal bíbelődni és az is nagy előnye hogy ferdén vágott, hegyes végének köszönhetően jobban hozzáférhető a körömágy mentén. Ami nem tetszik benne, hogy 3-4 lakkozás után már cserélni kell a fejet rajta ( 3 pótfejjel kapható) mert teljesen felveszi a lakkok színét és veszít a nedvességéből is.  Így nézve féláron még úgy ahogy megéri, de 1200Ft-ért?! Pfff.





Random kedvenc az új cipő. Ezért a fazonért már régóta ácsingóztam csak a színösszeállításban nem voltam biztos. A fehéret a család férfi tagjai  egyhangúlag leszavazták, mondván olyan nyanyás így végül ez a fehér-arany párosítás lett a befutó. Kényelmes, bár most már kissé melegnek érzem de lesz még ősz! 
Bizsufronton a május aranylázban telt: közülük két kedvenc a ebay-ről beszerzett karkötő és a "pecsétgyűrű"

És most először egy zene is bekerült a kedvencek közé: rongyosra hallgattam ezt a számot, egészen pontosan rongyosra néztem a klipet. Tudom, nem új muzsika, de hozzám még csak most jutott el az új barátom, a Spotify-nak hála.




You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook