Egyveleg a kád mellől

július 10, 2016

A fürdőszoba néhány új lakójáról számolok ma be: hajápolókról és tusfürdőkről amiknek többségét valamilyen 'külső ingernek" átadva magam,  sok-sok pozitív vélemény hatására szereztem be. Zömében 2-3 hete használt termékek, de ennél több szerintem nem is kell hogy egy tusfürdőt vagy egy sampont "kiismerjek" és beszámoljak róluk. 
Közös metszet az  felsorakoztatott termékekben, hogy a végső elhatározást,  abban hogy megvásárolom őket az illatuk alapján hoztam. Nyomós indok, de így van.
Lássuk őket sorjában!


Ziaja kakaóvajas tusfürdő

 Kakaóvajat, D-panthenolt  és gyengéd növényi eredetű hatóanyagokat tartalmaz. Gyengéden lágyítja és láthatóan puhává teszi a bőrt. Intenzíven hidratál.
 
Nyilvánvalóan be kellett szerezni a fanyar narancsolajos változat mellé még több illatban remélve hogy a többi is olyan különleges lesz mint az. Szóval ez az egyetlen olyan termék amiről nem kellett győzködni.   Hosszas hezitálás után végül a kakaóvajassal és egy barackossal bővült a tusfürdő repertoár (és azóta még vagy öt másik tusfürdővel)  Őszintén, ezt nem is én hanem Nor választotta nekem. Az én nyári "ízvilágomnak" már a flakonban is émelyítőnek és nem éppen frissítő hatásúnak tűnt, és végül így is lett.  Apropó flakon! A kiszerelés és a formavilág okés, de a kupakkal szenvedek minden alkalommal.Nem szárít, sőt talán még hidratál is, puha tőle a bőr ebben nincs hiba. Krémesen lágy, jól habzik viszont jóval nagyobb mennyiséget érzek szükségesnek belőle mint a narancsosból. Csalódottságom oka mégsem ez, hanem az  műkakaó illat és hogy a narancsolajoshoz képest alig húsz percig érzem magamon az illatát. Mivel rengeteg fogy belőle egy-egy tusoláskor ezért a felénél úgy döntöttem inkább elteszem hidegebb időkre. Egy relaxálós, esős, hideg őszi estén egy forró kádfürdőzés alkalmával talán más arcát mutatja majd.



Nivea Care Shower Silk mousse tusfürdő hab

A Nivea tusfürdő habjainak hetekkel ezelőtti berobbanásakor is szemeztem vele az üzletben, akkor még nem árasztotta el az internetet és nem tudtam melyik a Creme Soft ( világos flakon) vagy a Creme Care (sötét flakon) válasszam így végül maradt a polcon. Pár héttel később a sötét, a többség szerint klasszik nivea illatú változatra esett a választásom mert az újdonság iránti kíváncsiságom csak nem hagyott nyugodni. Ha már az illatnál tartunk, nos... a vélemények alapján sokkal-sokkal niveásabban reménykedtem.  Még csak kétszer használtam ugyan, de a tetszetős tulajdonságairól azért így is be tudok számolni nektek. Szeretem, hogy olyan masszív kemény habot képez ami nem válik köddé amint hozzá érek, hanem könnyedén szétoszlik és csak úgy siklik a bőrön. Pihe-puha, selymes tapintású bőr marad utána és az illata is hosszantartó de nem különösebben hidratáló hatású. A formula nem ragadott egyértelműen magával. Hiányzik az az érzés, amit csak egy híg állagú termék tud nyújtani; hogy érezzem minden apró hajlatba jut belőle. Furán hangzik elismerem, nem tudom megmagyarázni  de a hab állagtól kevésbé érzem megtisztulva a bőröm mint a hagyományos tusfürdőkkel. Szóval a "Woow érzés " nálam elmarad, nem rossz de amint lecseng az "újdonság ereje" és mindenki elhasznált egy flakonnal nem lesz késztetés egy következő flakon megvásárlásához. Nem tudom hány alkalomra lesz elég a flakon, mindenesetre majd ezer forint elég drága egy tusfürdőért  szóval bízom benne hogy legalább sokáig kitart.



Eveline Pure Control tisztító tonik

 Pattanásokra és az utáni foltokra. A tonik kombinálja a szalicil savat és a nyugtató d-panthenolt. Szabályozza a faggyúkiválasztást és tökéletesen leküzdi a pattanásokat és a gyulladásos pattanás utáni foltokat. A tonik hatásosan felszámolja a mitesszereket, megakadályozza újak megjelenését, a bőrt frissen és matton tartja.
Leszögezném full alkoholos termék, persze tonikról lévén szó ami száraz bőrűeknek kifejezetten kerülendő összetevő. Nem is az enyém, csak ott hevert a fürdőszobapolcon és a tikkasztó hőségtől kifényesedett arcomat megpillantva a tükörben gondoltam teszek egy próbát vele és azóta a reggeli rutin kihagyhatatlan lépése lett. Kizárólag alkohol illat, semmi más. Hatásában még sem szárít annyira mint ahogy a korábban használt tonikok például a Clean&Clear. Legnagyobb érdeme, hogy rendszere használat mellett látványosan kisebbek lettek az orcám körüli pórusok. Régóta kerestem azt a terméket ami orvosolja ezt a problémámat és most úgy tűnik rátaláltam. Az első micellás vizem anno az Eveline márkától került ki és azt is nagyon szerettem, lehet nem ártana újra felfedezni magamnak a márkát.


Dove Nutritive Solutions Colour Care sampon
 

A legutóbbi Dove Oxygen Moisture  termékcsaláddal befürödtem rendesen, ennek ellenére bevállaltam még egy hajra valót a márkától. A Solutions család samponja emlékeim szerint nagyon puhává és könnyen kifésülhetővé tette a hajam és szerencsére bebizonyosodott hogy jól emlékeztem. Ennél a terméknél különösen - de hogy említettem az összes többinél is - fontos szempont volt a kiválasztásnál az illat. A Dove illatot még a Nivea klasszikusnál is jobban kedvelem és szerencsére a samponoknál még tovább érezhetjük ezt.  A Colour Care károsodástól védett hajért kifejlesztett, festett hajra való formula bár én színvédő hatásról nem tudok beszámolni. Nem vettem észre, hogy élénkítette volna a hajszín. És bár sokkal inkább hiszem hogy a haj állagáért leginkább a balzsam felelős mégis ennél a terméknél kifejezetten érzem hogy a  selymesen sima tapintású és könnyebben kifésülhetővé vált hajamért ez (is) felelős. 

L'oreal Elseve Extraordinary oil tápláló hajpakolás


Tápláló hajpakolás.
  • Ultra tápláló, könnyű állagú.
  • Gazdag állaga élettel tölti fel a száraz hajat.
  • A hajat végtelenül lággyá és fényessé teszi anélkül,hogy elnehezítené.

Egy jó sampon mellé dukál egy jó hajpakolás is, amit úgy tűnik meg is találtam egy  száraz hajra való,  6 virág olajával  gazdagított tápláló hajpakolásban.  Az illata édeskés de nem tudnám megmondani pontosan milyen, kiérzek belőle valami férfias illatot is. Fura. Még csak kétszer volt használatban ráadásul mindkét alkalommal a leírástól eltérően, száraz hajon hagytam kifejteni jótékony hatását legalább 20 percig. Könnyű állag, tápláló pakolás és annak ellenére hogy sampon majd egy hajvégápoló olaj is követi a sorban mégis érzem a hajamon az illatát.





 Balea hidratáló hajpakoló tej

 Megvédi a hajat a kiszáradástól, valamint a száraz és sérült hajat fényesebbé varázsolja.

Az Elseve hajpakolás előtt vásároltam a Balea kiöblítést nem igénylő hajpakolását bár az én olvasatomban  az "öblítésmentes" és a  "hajpakolás" szavak összeegyeztethetetlenek de mindegy. Már nem emlékszem kinél olvastam róla magasztaló véleményt csak arra, hogy e miatt vettem meg. Nekem sajnos nem vált be sem illatban, se hatásában nem aratott nagy sikert. Gyakorlatilag semmilyen hatással nincs a hajamra ami tekintve hogy szilikonmentes termékről van szó akár még pozitív tulajdonság is lehet. A szilikonmentes hajápolóktól ugyanis rendszerint sprőddé, nehezen kezelhetővé válik a hajam. Ennél szerencsére nem tapasztaltam ilyet, de jót se és az Elseve tápláló hajpakolás után már nem is szándékozom kísérletezgetni vele szóval valószínűleg a elajándékozásra kerül.


Ezek közül a termékek közül próbáltátok valamelyiket?

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook