Nyárindító kedvencek

július 03, 2016








Június utolsó néhány napjai nehezen teltek: nehezen viseltem az irodai 28 fokot és a hónapok óta tartó stresszhelyzetet a melóban aminek hónap végén meg is lett sajnos eredménye így néhány nap pihenőre kényszerültem.
A nagy melegben a dekorkozmetikumok száma mindössze három termékre redukálódott, ebből kettő bekerült a kedvencek közé is.
inkább az arc,- illetve a lábápolásra igyekeztem nagyobb hangsúlyt fektetni. Előbbiről külön blogposztot is tervezek hiszen az elmúlt két hónapban jelentősen megváltozott az arcápolási rutinom  és vele együtt a bőröm állapota is.








A sminkem elkészítéséhez még a szokottnál is kevesebb terméket használtam az elmúlt hónapban, amiből az egyik nem is lehetne más mint egy kontúrozó termék, a L'oreal Infallible Sculpt kontúrpaletta.  Még nem találtam meg a hozzá passzoló ecsetet ami megkönnyítené a felvitelt épp ezért reggelente egyszerűen az ujjaim segítségével viszem fel és az alapozáshoz használt ecsetemmel dolgozom el. Elértem a pan alját, szóval a technikám nagy valószínűséggel már nem változik. 
A kontúr mellett a színes ajkakra helyeztem a hangsúlyt ebben a tikkasztó melegben gyűjteményem legújabb darabját, a Freedom korall árnyalatú rúzsát használtam kicsit tompítva az alapszínét mert az nekem túlontúl narancssárga.

És ha már színek meg kell említenem  "a nagybetűs lakkot"  a Rimmel  tavalyi Rita Ora kollekciójából való Glastonberry nevet viselő lakkját ami a szezon leggyakrabban felkent lakkja volt már tavaly is. És tartós is, a lábaimon harmadik hete viselem és még csak meg sem koptak ráadásul a lábamon még fedőlakkot se viselek. Annyira vibráló narancsos piros árnyalat, hogy már újra is vásároltam pedig emlékeim szerint  én ilyet  még sosem tettem(!)

Ahogy említettem is, június  a lábápolás hónapja volt nálam. Több elektromos kütyüt is beszereztem az elmúlt hetekben hogy a magassarkú cipőktől kialakult bőrkeményedésektől megszabaduljak és az otthoni pedikűrözést is tökélyre fejlesszem. Előbbihez a Rossmann Fuss Wohl márkájú bőrgyaluját használom harmadik hete  az Oriflame Feet up lábkrémmel karöltve tökéletesen pihe-puha lábikókat eredményez. Félelmetes mennyi "legyalult bőr" marad a használata után  és hogy a krémtől milyen bársonyosan puha lesz a talpam. 

Arcápolás terén ahogy említettem a bevezetőben is hogy több újdonsággal is bővült a repertoárom, de itt most csak homlokomon megjelenő apró pattik leghatásosabb ellenszerét mutatom meg, a La Roche-Posay Effaclar Duo+ krémet. Aknéra hajlamos bőrre való termékcsalád, az akné után maradó foltok ellen. Én viszont nem a foltok eltüntetésénél, sokkal inkább a konkrét pattanások eltüntetésénél vettem hasznát. Annyira látványos a hatás, hogy be is szereztem mellé a Effaclar  habzó artisztító gélt is, biztos ami tuti! 

Júniusban a Vichy utazócsomagjára is szert tettem amiből leginkább a a termálvíz spray nyerte el a tetszésem. Mivel kétféle utazócsomagra is beruháztam - hiába, imádom ezeket a nyári utazó kiszereléseket - így még van egy bontatlan flakonnal belőle de hosszú még a nyár, így biztosan beszerzek még hasonló termálvizes spray-ből.  Hogy Vichy vagy LRP az mindegy is, nem tapasztaltam semmilyen különbséget.
 



Isana fronton két újdonság is szemet szúrt a múlt hónapban: az egyik a Hello Spring! tusológél őszibaracklével ami egyszerűen f-e-n-o-m-e-n-á-l-i-s. Olcsó, jól tisztít, mint ha őszibaracklében fürdőznék. A Rossmann kaparós sorsjegyével nyertem, a kasszánál hosszú sor árt én meg csak rohantam lekapni egyet a polcról és hát megnyerő csomagolásnak hála rátaláltam erre a finomságra.

A másik meglepő felfedezésem a rebarbarás folyékony szappan ami hasonlóan édes illatával és élénk narancssárga színével az elmúlt idők legjobb szappanja. Nem szárít, tartós az illata, olcsósága ellenére jól tisztít, ár-érték arányban verhetetlen és hát mennyei az illata.



Random kedvencek ezúttal a házimunka körüli teendőkhöz használtak közül kerültek ki. Egyrészt a Denk mit márka tavaszi limitált kiadású tisztító kendői amiből összecsomagolásban most két csomaggal is landolt itthon, plusz egy praktikus tárolót is beszereztem pár száz forintért. Eddig a citromos illatú konyhai kendőkért rajongtam, mostantól ezért a virágos illatúért. Láttam még a dm-ben dupla kiszerelésben....szerintem még veszek belőle néhány dobozzal.

Tesztelésre érkezett egy tasaknyi a Lenor Unstoppables illatgyönyeiből amikből őszintén nem sokat vártam. 3in1-ben  kapszulás mosószereket használok, a ruháknak a gyöngyök előtt is  intenzívebb volt az illata mint  mikor "csak" a mosógép adagolójába öntöttem öblítőt.  Felesleges vegyszernek gondolom de az kétségtelen hogy nagyon finom illata lesz a ruháknak tőle és elég egy félmarék ( 15-20 szem) belőle. Nem érzem tartósabbnak csak plusz teendőnek a gyöngyök dobálgatását a dobba.

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook