Glamour napi szerzemények és bosszúságok

október 21, 2016

Most hogy majdnem minden Glamour napi szerzeményt felavattam, kipróbáltam sőt némelyiket már el is használtam eljött az ideje hogy bemutassam őket. Sikerült ésszerű keretek közt maradnom és minden olyat beszerezni ami fogytán volt vagy háztartásunk alapkelléke ezért féláron érdemes rá nagy mennyiségben lecsapni.  És ha már nagy mennyiség, nem tudom más dm üzletekben is így van e ( másoknál nem olvastam így lehet hogy ez az én városomban lévő üzlet eladóinak jófejségének köszönhető) de nálunk külön dobozban van kihelyezve a Glamour napok idején az összes kuponból szóval  szükségtelen az újságot is megvásárolni mert mindenki kedve szerint annyi kupont markol fel amennyi jól esik. Így történt például hogy a  saját Persil 50%-os kuponom mellett ami 1db termék kedvezményes vásárlására jogosított  a második nap még egyet be tudtam váltani. 
Szerintem ez nagyon jó ötlet mert nekünk vásárlóknak kényelmes megoldás és persze a dm-nek is jó üzlet.

Még mielőtt rátérnék a termékekre az előbbi pozitív élmény mellett azért szeretném megemlíteni a Rossmann üzletben átélt negatív tapasztalatomat is.Történt ugyanis hogy míg délelőtt a kuponos kedvezményt és a végösszegi 10%-os kedvezmény működött együtt és sikerült 60%-os kedvezménnyel megvásárolni a L'oréal arcolajat addig ugyanez a művelet délután már (hozzáteszem másik pénztárosnál) nem működött. Persze kedvesen megérdeklődtem hogy lehetséges ez, de az eladó kedvesen közölte hogy központi utasít szerint járnak el és hogy nem vonhatják össze a kétfajta kedvezményt amit még meg is értenék ha nem vásároltam volna 3 órával korábban ugyanebben a boltban összevont kedvezménnyel. Mindegy, annyiban hagytam és csak az nyugtatott hogy az első körben a nagyobb tételt megvettem így konkrétan egy folyékony szappan és egy wc illatosító volt az amire a +10% kedvezményt nem tudtam felhasználni szóval nem nagy érvágás csak nem értem mi az értelme???
HOsszúra nyúlt bevezető után jöjjenek  Glamour napok őszi zsákmányai: 



Dekor fronton két termék(típus) beszerzése volt mindenképp kipipálandó porjekt; egy szénfekete szemceruza és egy épkézláb  préselt, és semmiképp sem krémes kontúrszín.  A tavasszal berobbant L'oréal  Infallible Sculpt krémfinishe nem váltotta be a hozzáfűzött reményeimet így mindenképp új kontúrtermék után kellett néznem.  Szemceruzából a jól bevált Maybelline márkától választottam most is, árukhoz képest meglehetősen intenzív és elég puhák így a teljes áron sem vészes Linerefine fekete szemceruzát választottam.  Ami nem volt tervben és az a Browsatin  kétvégű szemöldökformázó amivel jól meg is jártam. Kellett nekem impulzív csak úgy levennem valamit a polcról és csak hazaérve derült ki hogy az én példányom ceruza vége "gyárilag" hibás és gyakorlatilag kicsavarhatatlan a szivacsos vége pedig semmitérő, de tényleg.


Az ominózus első körös Rossmann-os bevásárlás alkalmával egyrészt egy régi kíváncsiságomat sikerült csillapítanom és beszereztem a L'oréal Extraordinary Oil Nutri-gold arcolaját ami tónusosabb, élettel telibb bőrt ígér a benne található esszenciális olajok segítségével. Sosem próbáltam még olajat az arcbőrömön és az első néhány alkalom alapján azt hiszem a jövőben se leszek a téma élharcosa. Az arcom most egyébként is problémásabb korszakát éli de ettől az olajtól - ami számomra túlzóan virágillatú - talán még többen is lettek.

Hosszas töprengés után végül a Catrice Prime and Fine kontúrpalettáját választottam mert színben ez tűnt a legideálisabbnak, azóta a napi sminkrutin alapja lett bár a kiemelő színt egyáltalán nem használom belőle még így is megéri az árát. 
Az előző Catrice Camouflage korrektorom a napokban fogyott ki épp itt volt az ideje mert a szavatossági ideje igencsak a végét járta már, így azt is újravettem csak ezúttal a legvilágosabb árnyalatban mert  kifejezetten a szem alatti karikák halványítására szántam.  Végig pásztáztam az Essence új szortimentjét is de semmi nem keltette fel az érdeklődésemet sem a trendkiadásból sem az állandó szortimentből viszont egy színezett ajakápolót szerettem volna annak ellenére hogy a világ legjobb színezett ajakápolója után elég magasak az elvárásaim csak beleugrottam az új Colour&care rúzs megvásárlásába. Nem a legolcsóbb annak ellenére hogy inkább ajakbalzsam mint rúzs viszont az árnyalat egészen pigmentált. Számomra legalább is, aki inkább "egy gyors felkenős, kis színt adó" ajakápolót szeretett volna.




A kontúrpaletta mellé kellett egy új ecset is - mert bár úton felém a Zoeva hasonmás ecsetkészlet - az élet addig sem áll meg és ha van már egy szuper kontúrszínem azt valamivel fel is kellene hordani. Eddig egy pirosítóecsettel oldottam meg de már hónapok óta szemeztem az ebelin ecsetekkel a dm-ben és hát mikor máskor vegye meg az ember lánya a régóta vágyott darabot ha nem a Glamour napokon?! Most akciósak is  így végül befektettem életem első húsvér kontúrozáshoz való ecsetébe és nem bántam meg mert az Zoeva készlet még mindig nem ért ide. Vicces egyébként hogy az sminkrutinom legfontosabb része a kontúrozás mégse volt egyetlen ehhez való ecsetem se.



S-he kupont mindenféleképp felszerettem volna használni méghozzá az új generációs körömlakkra. Közülük választottam a gél hatású lakkok közül egy igazán őszies színt (350)  és egy francia manikűr alapszínt. Előbbi pozitív csalódás mert őszintén szólva szkeptikus vagyok minden S-he stylzone termékkel kapcsolatban, főleg a körömápolás terén elég sok melléfogásom volt az elmúlt években.  Ez a bogyós árnyalat ellenben egész tartós: fedőlakkal az 5. napon csak egy minimális kopik. Kép róla az Insta profilomon, itt találsz.  A francia alaplakk első neki futásra nem nyerte el a tetszésem, túlságosan csíkoz és mivel nem francia manikűrhöz szántam csak szerettem volna egy egészséges rózsaszínes alapszínt a körmeimre egyértelműen csalódás.  Ettől függetlenül a gél lakk nagyon jó, Joy-napokon legalább kettőt még beszerzek belőlük.





Egyértelműen a hajápolás témakörben vásároltam a legtöbbet: alap, hogy ilyenkor szerzem be a hajfestékemet ami ismét csak a Casting Créme Gloss hajfesték. Magával a hajfestékkel nem vagyok maradéktalanul elégedett, árnyalattól függően olykor elég rendesen ereszti a színét viszont a színválaszték ennél a márkánál tetszik leginkább. 
Van ugyan most is kifésülhetőséget könnyítő hajspray itthon de nem árt az utánpótlás így az Elseve Double Elixir balzsamspray-t is megvettem tartalék gyanánt. Ez tipikusan az a termék aminek látványos hatása gyakorlatilag észrevehetetlen én inkább csak a hajfrissítő hatásuk miatt szeretem használni őket. Két hajmosás közt felfrissíti a tincseket és persze esetemben tényleg kevésbé gubancolódik a sörényem.


Sampon utánpótlásnak az Elseve Extraordinary oil tápláló változatát és  hozzá a balzsamtesóját. Az Elseve újdonsága most az Extraordinary Clay nevet viselő agyagos vonalát ami a zsíros hajúaknak ígér megváltást. Eredetileg a száraz sampont terveztem kuponnal megvásárolni de száraz samponból most van itthon bőven, balzsamot viszont indokolatlanul sokat használok így inkább amellett döntöttem.



Az idei Glamour kuponozás  csak 2 Persil  mosógéllel járult hozzá a háztartáshoz és egy  Isana karamellás alma folyékony szappannal ami  illatban már javában a karácsonyi szezont sejteti. Igazából mostanság nálunk inkább a mosókapszulák kerültek előtérbe és abból valahogy az Ariel szimpatikusabb viszont árban (na meg persze kiszerelésben is)  sokkal gazdaságosabb volt most folyékony mosószerre váltanunk. Ettől függetlenül ma is vettem egy doboz Ariel kapszulát mert teljesen ráfüggtem és mert a  Rossmann-ban  most csak 999,- és még egy matricát is adnak hozzá.



You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook