Venni vagy nem venni? #2.

október 31, 2016


Szép számmal gyűlt össze a következő adagra való üres flakon és csomagolás az elmúlt három hónapban elhasznált termékekből. Bőven lesz közte nyáron használt és elhasznált termék is  és néhány olyan is amit a hideg idő beköszöntével kezdtem el használni. 
Végre kiürült az üres flakonok gyűjtögetésére szánt dobozkám, épp itt volt az ideje mert már   kaotikus állapotok uralták a  szekrény rám eső részét. Amúgy meg úgy tudok örülni ha összegyűlik egy bejegyzésnyi  adag kiürült flakonokból  mert ez kvázi bizonyíték magamnak hogy nemcsak a megvásárolt, utánpótlásnak szánt termékeket tudom halmozni hanem el is fogyasztani a termékeket. 





Isana nedves kozmetikai kendő 25 db Kétféle Isana törlőkendő kapható ez a fehér csomagolású és a rózsaszín - talán Isana Young néven futó - változat. Utóbbinál jobban bevált ez a fehér kiszerelés, nem volt túlzottan illatos ami egyértelműen pozitív tulajdonság nálam. Nem volt rossz és ha nem lennék megszállott nedves kendő gyűjtögető talán még újra is venném. 

Cien sensitive nedves arctörlőkendő szintén 25 darab és szintén a "semmi extra" kategória. Arcra nem szívesen használtam úgy éreztem nem elég nedvesek a kendők ahhoz hogy képes legyen megtisztítani az arcom. Már csak ezért sem venném újra meg persze az előbb említett "mániám" miatt sem.

Ebelin törlőkendő valami borzalmas volt, nagyon nem ajánlom. Már a csomagolás is szörnyű:talán ha vastagabbak lennének a kendők nem szakadna bele a dobozva rendre mindegyik. Az illata is büdös vagy legalábbis nem olyan amit szívesen érintenék a bőrömhöz. Kéztörlőnek még csak-csak  és bár eredetileg azért vettem éppen ezt hogy a dobozt újrahasznosítsam de alig vártam hogy elfogyjon és kidobhassam.  Soha többet.

Essence the gel fedőlakkból már a második üveggel fogyasztom pedig annak idején drágának tartottam egy Essence lakkért ezer forintot adni de minden pénzt megér: szeretem hogy valóban gél hatásúvá varázsolja minden lakkomat és emellett még tartóssá is a gyengébb eresztést is. Már újravettem és még fogom is biztosan.

Vichy termálvízről nem tudom mit lehetne mondani, valószínűleg ha elhagynám se változna semmi én mégis időről időre újraveszem. Esténként van hogy kencék helyett csak termálvizet fújok az arcomra és semmi mást nem kenek rá, de a sminket is szeretem "fixálni" vele. Sőt újabban a sminkszivacsot is ezzel nedvesítem egyszóval sokrétű kis vízzé nőtte ki magát. Feleslegesebb luxus kategória nálam épp ezért csak és kizárólag akciós áron vagyok hajlandó áldozni eme hóbort oltárán :)

Vichy Purete Thermale 3in1 micellás víz 2 mini flakonnal is volt belőle, gondolom jó volt bár már alig emlékszem rá. Nem venném újra, mert ha valami megmagyarázhatatlan oknál fogva a Garnier micellás vizemet lecserélném akkor már inkább a Bioderma micellást vizet vennék helyette.

Alverde krémes pirosítónak mostohasorsra kényszerült nálam. Pirosítóként egy kezem meg tudnám számolni hányszor vettem hasznát. Egyszerűen nem passzolt az árnyalat, inkább ajakszínezőként használgattam de azt se sokszor. A szavatossági időt azt hiszem már bőven túlléptük, így itt az idő hogy megváljak tőle. A krémpirosítók egyébként se kompatibilisek velem, így egészen nyugodt szívvel mondhatom hogy soha többet krémes pirosítók!


 Sensodyne Fluoride fogkrémet végső elkeseredésemben vettem amikor éppen nem volt itthon az azóta már óriási kedvencé avanzsált Himalaya fogkrémből. Megvettem mert akkoriban megmagyarázhatatlan ínyérzékenység ütötte fel a fejét és remélve hogy ez majd gyorsan segít a problémán levettem a polcról az első kifejezetten fogíny problémákra kifejlesztett változatot. Nagy kár volt mert semmit nem használt és még az íze is rossz volt. Nem habzott rendesen - habár a Himalaya sem - és hiányzott az a "friss lehelet" érzés ( megjegyzem az a Himalaya változatnál sincs, de legalább használ) Nem veszem újra, az tuti.



Babydream sampont kizárólag ecsettisztításra használom arra viszont nagyon bevált és már sokadik flakont használom. Legutóbb mégsem vettem újra mert éppen nem volt akcióban így most egy Johnson's változattal próbálkozom. Mindenképpen újra fogom vásárolni sokkal tisztábbnak érzem tőle az ecseteket mint a jelenleg használt babasampontól és az illatáért is.

Dove Colour Care sampon nem volt benne semmi különleges, egyszerűen csak jól esett az átlagosnál krémesebb sampont a hajamra kenni. Színvédő tulajdonságát se tapasztaltam és az illata sem maradt meg sokáig a hajamban. Ezt a típust nem fogom újravenni de a márka más samponjával biztosan fogok még kísérletezni.

Garnier Mineral Protection golyós deo ilyen típusú bejegyzésben szerintem már ötnél is többször szerepelt. Miden illatban, csomagolásban elhasználtam már belőle egy-egy flakont. Nem is tudnék választani közülük, ez a lila csomagolású intenzívebb virágos illat volt. Sokszor még parfüm mellett is éreztem az illatát, de ez engem nem szokott zavarni. Nyáron a dög melegben is tette a dolgát,legutóbb  mégsem ezt vettem újra de biztosan nem ez volt az utolsó belőle

Original Source vanília&málna tusfürdőről és úgy általában a OS tusikról volt már szó külön bejegyzésben is. Édeskés illat ellenére jól esett vele még a 30 fokban is tusolni pedig nyáron én is inkább a citrusok felé húzok.  Nem venném újra ebben az illatban, hiszen annyi más felfedezésre váró illatban kapható még.


BestView kontaktlencse folyadékot nagyon régóta használom és szeretem. Nekem sokkal jobban bevált mint a dm változat. A kis kiszerelés bár nem olyan gazdaságos mint a nagy tesója mégis én jobban szeretem kis kiszerelést megvásárolni mert nálam ezek a  löttyök baromi lassan fogynak és félek hogy kifutok a szavatossági időből. Kevésbé keményedik a lencse és árban is minden más kontaktlencse tisztító folyadéknál olcsóbban kapható.  Míg világ a világ mindig újra fogom vásárolni! :)

Dusch das magnólia deo akciósan került hozzám, nagyon akciósan és őszintén szólva nem is fűztem hozzá nagy reményeket. Müller márka és azokkal én mindig hadilábon állok, ez a termék viszont az üdítő kivétel lett. A finom magnólia virág illatát extra hosszan éreztem magamon, nem ragadtam tőle és semmi foltot nem hagyott a ruhán. Ezek után nem hogy akciósan újravenném de teljes áron is mindenképp.


got2be Power'ful dúsító hajformázó por gyakorlatilag az Isana száraz samponok elődjeként használgattam. Dúsítani aligha dúsított inkább  a zsírosságot leplezte úgy ahogy csak  hát a száraz samponnal ellentétben kemény lett tőle a hajam. Nem betonkemény csak épp annyira hogy az esti kifésülés kellemetlenebb legyen az átlagnál.  Több éve csücsül már a polcon és még mindig van  benne egy kevés de itt az idő megválni tőle. Nem fizetnék érte még egyszer.

Isana száraz sampon(ok), a sokadik. Sötét és világos hajra való flakonokból is elhasználtam már jó néhányat. Nekem valamiért a zöld csomagolású szimpatikusabb ezért most már csak azt veszem. Nem köt bele a hajba, nem ragad és nincs hajlakk-hatása (amitől én irtózok) így nálam ez egyértelműen örök kedvenc és a jövőben is újravásárlós.




Dove go fresh füge és narancsvirág krémtusfürdő a szokásos Dove krémesség és illat. Se fügét se narancsvirágot nem éreztem ki belőle de mindegy is. Ezt a fajtát nem veszem újra, de amúgy más  Dove tusfürdő előbb utóbb még biztosan landolni fog a fürdőszobában.

Balea narancs és menta bőrradírozó tusfürdő B-O-R-Z-A-L-M-A-S. Engem már az állag is zavar nem tudom miért hiszen tusoló gélnek írja és valóban zselé szerű az állaga. Radírozó szemcséket alig találni benne és azok sem radíroznak inkább csak karcolnak, hogy az illatról ne is beszéljek: műnarancs valami keserű borzadállyal. Nem emlékszem mennyiért vettem de egy forintot nem ér annyi bizonyos.


Dove Original deo váltotta a fent említett Garnier-t. Ezt is szerettem, nem hagyott foltot, sokáig éreztem magamon és gátolta a kellemetlen szagok kialakulását. Az illata is jó volt, de épp elég volt ennyi belőle. Visszatérek majd hozzá de most egy "mindenmentes" változattal szemezek az üzletben. 

Gilette Venus Riviera eldobható borotva a leghatékonyabb és pénztárcabarát változat az eldobható borotvák világában. Nekem mindenképp, sokadszor vettem újra és még fogom is. 3 pengés aloe vera krémezőcsíkkal a pengék felett. A markolat kialakítása pont kézre áll, a dönthető fejnek hála könnyedén siklik a hajlatokban és heteken keresztül hatékony.

Elseve Nutri-Gloss tükörfény balzsam  hosszú,élettelen hajra való változat. Az illata fogott meg elsőre és nagyjából annál többet nem is igen tud. Jó persze, egyértelműen könnyebb vele kifésülni a hajam mint nélküle de ez általában igaz az Elseve balzsamokra. Újravettem Glamour napokon belőle több változatban is de ebből a rózsaszínből most egyenlőre elég volt ennyi.

Garnier Minerals Clean Sensation deo spray felüdülés volt a nyáron több flakonnal elhasznált golyós kivitelek után. Hasonlóan jól működött mint azok, de a hideg idő beköszöntével reggelente már nem esett olyan jól ezzel fújkálni magam. Talán nyáron majd újraveszem de most télre visszatérek a krémes állagú izzadásgátlókhoz.

Garnier Ultra Doux szépségrituálé argánolajjal és kaméliaolajjal samponnak az illata fogott meg és csak reméltem hogy az argánolaj jótékony hatásából is csurran-cseppen majd valami. Nem így lett, sőt az illattól ami az elején még tetszett a végére már megcsömörlöttem így alig vártam hogy a végére érjek. Pozitív viszont hogy parabén mentessége ellenére nem lett sprőd és fénytelen a hajam ami mentes sampon esetén ritka mint a fehér holló. Nem venném újra.

Himalaya Sparkly White fogkrém a Sensodyne csúfos bukása után került hozzánk ismét. Korábban is volt már és annak ellenére hogy a kezdetek kezdetén hiányoltam a "friss mentolos" ízélményt végül nagyon is megkedveltem ezt a gyógyfüves édeskés ízt. Az első tubusnál még némi fehérítő hatást is látni véltem, itt a második tubusnál már nem tűnt úgy viszont a fogérzékenységem elmulasztásában egyértelműen segített. Most már mindig kell hogy legyen itthon egy tubussal belőle, újravevős egyértelmű.




Dermomed Intimo  Nyugtató intim mosakodó mimózával a márka abszolút ismeretlen volt számomra mikor a dm-ben rátaláltam. Viszont annyi negatív kritikát olvastam a többi, nagyobb hírű intim lemosók összetevőit illetően hogy úgy döntöttem teszek egy próbát ezzel. Hozzáteszem nem volt még hasonló termékem így nincs mivel összehasonlítsam és nem is tudom pontosan mit kellene tudnia de újra fogom venni mert végül is jó volt használni. Lehet hogy nem pont ebben az illatban, de a következő drogériás vásárlásnál biztosan újravásárolom majd.


 Oriflame Giordani Gold cc krémminta  SPF 35 és talán ennyi is amit jó tulajdonságként elmondhatnék róla. Na jó nem, mert hisz pár egyetlen használatból nem lenne fair messze menő következtetéseket levonni. Mindenesetre a minta alapján nem venném meg a teljes kiszerelést, nekem túl zsíros érzést adott.

Lovely Sculpting kontúrpaletta három színből állt: egy kontúrszín, egy mattító púder és kiemelő szín. Utólag belátom nem volt a legbölcsebb vásárlásom hisz már akkor is tudtam hogy több mint valószínű hogy a kontúrszínen kívül mást nem fogok tudni belőle használni. Így nézve drága paletta volt, viszont a kontúr árnyalatban tökéletesen passzolt a bőrömhöz. Építhető volt, nem porzott túlságosan. Mert 5g termékért cserébe kicsit drágának találom a 1300,- forintot.

 Avon Life parfümmintákról röviden szólva csak annyit hogy egyik sem az én világom és áldom az eszem hogy a Life illatból - az hozzám közelálló illatjegyek ellenére -sem vásároltam meg a teljes kiszerelést. Jobban mondva hogy kivételesen mintát vettem belőle előbb.  Illatjegyei közt megtalálható  citrusok, fehér tea, pirosalma, tündérrózsa (fejjegyek),viola, fehér bazsarózsa, japáncsereszny (szívjegyek). Én még a végeláthatatlan kampányolás előtt szereztem belőle a mintát de azóta az unásig ismételt tv reklámoknak köszönhetően rá se tudok nézni. Bár élőben nem láttam, de engem az üvegcse sem nyűgöz le: kissé giccsesnek és túláradónak találom miközben maga az illat elég egyszerűcske egyáltalán nem a luxus jut róla eszembe. 

Avon Femme Icon mintáról hasonló véleménnyel de ez valamivel "jellegzetesebb" illat. Fejillatként a piros gyümölcsök (málna és szárított eper) dominálnak, szívillata az írisz, rózsa míg alapként a  pézsma és  pacsuli bújik meg benne.




You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook