Haul│ Joy napok, Oriflame, drogéria

november 19, 2016



Októberben sikerült beszerezni mindent amire szükség volt így ez a második kuponos dömping már nem hozott lázba. Az hangulatot most inkább az adta hogy a gyerekkori legjobb barátnőmmel jártuk körbe az üzleteket ami már csak azért is volt különleges mert soha korábban nem csináltunk hasonlót: nem shoppingoltunk együtt soha pedig több mit 15 éves barátság a miénk de ez valahogy kimaradt. 

Négy dolog beszerzése volt a cél ha úgy tetszik "must have" cucc:  egy  S-he lakk, egy f&f nadrág nekem, egy farmer ugyaninnen Nornak és egy hosszú szárú csizma magamnak ami hetek óta úgy tűnt lehetetlen küldetés.
A cím csalóka mert végül úgy döntöttem nemcsak a Joy napi szerzeményeket hanem úgy  all in minden egyéb október-novemberben vásárolt holmit is megmutatok most. Nagy részük már használatban így be is tudok számolni róluk, a többiről is  tudnék  mesélni jót és rosszat is de igyekszem ebben a posztban " érzelemmentesen" csak megmutatni őket és majd a későbbiekben írni róluk.



Kezdem a két "különlegesebb" darabbal az egyik a Colgate Max White fogkrém kifejezetten férfiaknak szánt változata ami számomra egyenlőre érthetetlen ... mit tudhat egy férfiaknak szánt fogkrém?! Kíváncsian várom.  A másik érdekesség - szintén a dm-ből és kupon nélkül - a Teaház marcipános cseresznye ízesítésű szálas tea aminek az illata már dobozon keresztül is mennyei. Idén télen elhatároztam hogy "fejlesztem" a teázási szokásaimat és kipróbálok különlegesebb ízvilágú teákat és kilépek a jól bevált citromos fekete tea ízvilág(om)ból. Ez a tea a tökéletes kezdet lesz szerintem.

Már kuponnal vásárolt termék a vágyott S-he metál csillogású barnás lakkja (135) egészen felkenésig valamiért azt gondoltam ez is gél finish-ű lakk de ez nagyon nem az. A szín egyébként szép őszies és gyakorlatilag a jolly joker Essence gél hatást adó fedőmmel orvosolható a probléma de valamiért így már nem is akkora szerelem ez a lakk. Emellett féláron szereztem még be a híres-hírhedt  Maybelline Lash Sensational Luscious olajos formulájú szempillaspirál  változatát amiről mindenfélét olvasni. Őrült kíváncsi vagyok, nálam hogy szuperál majd. Szintén féláron jött haza a Garnier micellás vízéből is, most fogyott el a zsíros bőrre való változat ami nem volt rossz, de  visszatérek inkább az eredetihez.

F&F kínálat az utóbbi félévben nehezen összeegyeztethető a stílusommal, most is eltartott egy ideig míg találtam egy kicsit tetsző nadrágot. Szerencse hogy nem a családdal mentem, mert ők biztosan nem bírták volna olyan jól strapát :D  Végül csak sikerült egy barna nadrágot és egy zokni csomagot a gyerekosztályról a kosárba tenni.




Müllerben kapható pajoma márkától egy "téli mese" illatos viaszt és egy levendula füstölőre csaptam le Müller szombat alkalmából, utóbbira nagyon rákattantam annak ellenére hogy rajtam kívül nem nagyon van odáig érte senki. Tény, hogy nagyon erős és engem legkevésbé sem emlékeztet levendulára az illata.  A viaszról csak annyit, hogy csalódás. Alig érezni  jóval kisebb mint egy YC tart és méretéhez képest ha utána számolunk még drágábban is jön ki.  Kifogytam a mécsesekből is ezért pótoltam vaníliás illatban a Lidl-ből de gyakorlatilag a nullával egyenlő az illata. 







 Az eredeti elképzelés egy fekete hosszú szárú vastag sarkú csizma volt, ehhez képest sikerült egy éktalpú barna velúr csizmát megvennem.  Amúgy nem is gondoltam volna hogy ilyen nehéz lesz a vádlimra csizmát kapni pedig nincs extra széles  vádlim - legalább is az előző szezonban nem emlékszem ilyen típusú csizma-mizériára - mégis nagyon úgy tűnt hogy bokacsizmával kell beérnem de heteken át tartó kitartó kutatómunkának hála mégsem maradtam csizma nélkül erre a télre:)




Ez már nem Joy nap csak egy szimpla keddi ebédszünet eredménye. A kínai üzletbe a csizma felhozatal miatt mentem be mikor megláttam ezt a fekete szépséget. A formája letisztult, elegáns és olyan szokványos lenne.... ha nem lenne rajta ez a lánc és alul ezek az apró szürke szegecsek. Ugye mondanom se kell, hogy egyből beleszerettem?!


A szokásos drogériás alapdarabokból is fel kellett tankoljak közülük is amit mindenképp be kellett hogy szerezzek az a Dermomed intim lemosó aminek a hiánya ilyen óriási űrt hagy majd bennem. Más márkától még nem próbáltam ilyen terméket  de ezzel annyira elégedett voltam, hogy egy darabig most nincs is kedvem mást tesztelni és újravettem csak most az érzékeny bőrre való kalendula illatban .
Nedves törlőkkel viszont szívesen kísérletezgetem, ezért is választottam most a Pampers sensitive csillagosfelhőcskéslovacskás kendőit, amit hazudnék ha azt mondanám nem a cukker csomagolása miatt vettem elsősorban. Amúgy semmi extra és az illata sem  a legtutibb de épp nagyon kellett. Babás fronton az Johnson's baby kézmosóját is beszereztem amiről csak utóbb derült ki hogy  kézmosó mert csak lekaptam a polcról az akciós címkét látva és már fizettem is. Azt hittem sampon, de semmi gond mert ecsetmosásra szántam amúgy is.  
E havi egyik melléfogásom a Balea Marshmallow tusfürdő amiből  a tubuson keresztül sem sokat érezni de hogy a bőrön se az még cikibb! Az utóbbi időkben mindig sikerül belefutnom a márka leggyengébb tusfürdőibe. Már előzőleg a vattacukros kiadást is ezért hagytam ki de ettől is megkímélhettem volna magam. Szerintem ne próbáljátok ki, akkor már inkább a csokoládés testvérét annak legalább az illata intenzívebb(nek tűnt) az üzletben!




Az Oriflame háza tájáról az elmúlt hetekben több terméket is beszereztem, sajnos amire a legkíváncsibb lettem volna a Discover tusológélek közül a cukros kávés változatról sajnos lemaradtam így végül a Japanese ceremony virágos illatát rendeltem meg. Hát mit is mondjak, alulmúlta az elvárásaimat. Rendeltem még az Oriflame legújabb illatából a Divide Idol egy deo spray-t, ez most ha jól tudom az Oriflame legújabb illata. Meglepő hogy egy spray ennyire jól hozza a hagyományos parfüm kiszerelés illatát és még tartós is. Ha ezt tudom biztosan többet rendelek belőle. Az utolsó egy arctisztító szivacs ami egyébként nem lenne rossz de rájöttem hogy a jól bevált micellás arctisztításon túl lusta vagyok bármilyen macerásabb műveletre a smink eltávolítás során így egyenlőre nem sokszor használtam de amikor igen akkor a zselés állagú Nivea arctisztítómmal alapos munkát végeztek.



Beszereztem én is az új őrületet, az AirWick elektromos viaszmelegítőt és hozzá még pluszba viasztömböt is. Még jó hogy Joy napokon lebeszéltem magam róla, mert ma a Tesco-ban jutányosabb áron sikerült beszerezni mint amennyi kuponnal lett volna. Most épp  "nagyi sütije" illat melegedik mellettem és isteni!



Na ennyit arról hogy röviden, tömören a lényegre szorítkozva megmutatom miket is vettem az elmúlt néhány hétben! Bocsika, de azért remélem volt akinek sikerült végig olvasni a bejegyzést! Kezeket fel annak akinek sikerült! :D


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook