Kedvencek│ Október '16

november 14, 2016







Szeretem az októbert, jobban is mint bármelyik másikat. Biztosan a színes levéltakaró, a blézerek, kis kabátok, óriás sálak és egyéb kiegészítők miatt kedvelem jobban. Ráadásul a  hideg idő beköszöntével  idén az arcápolásomra is igyekeztem jobban odafigyelni és három terméket is rendkívül következetesen (!) használtam egész hónapban.  < Mission Possible>
Említésre méltó tény októberről, hogy elkerült az influenza, a megfázás, a hányós vírus és minden egyéb amivel a környezetem próbált megfertőzni de nem sikerült nekik mert akárcsak az arcápolást, a vitamin utánpótlást is komolyan vettem és szerintem ennek köszönhető hogy felvértezve állta a sarat a szervezetem.
Túl egy dolgos népszavazós vasárnapon,  glamouros vásárolgatáson, egy nagy labor vizsgálaton ami bebizonyította hogy  egészségügyileg most tényleg toppon vagyok és egy blogsablon update-en  is ha  kínkeservesen is de túlesve végül is  egészen  kellemes hónap volt ez az október. Kár, hogy vége! 


 


L'oréal Extraordinary Oil arcápolóval  -és úgy általában az olajokat - fenntartással kezelem: még mindig az él bennem, hogy az olajos állagú terméktől nem lélegzik úgy a bőr, pattanásra hajlamosít és egyébként is nehezen szívódik fel. Mindennek ellenére  - vagy éppen azért hogy ezeket a sztereotípiákat eloszlassam a fejemben - mindenképpen szerettem volna kipróbálni valami ilyesmit, végül erre az esszenciális olajokkal teli változatra esett a választásom. Az illata nagyon vad, engem leginkább valami férfi kölnire emlékeztet. Látványos változást még nem tapasztaltam viszont a fent említett negatív tulajdonságok közül egyet sem tapasztaltam, de nemcsak ezért van itt a helye.

Vichy Termálvízről még mindig nem tudok mit mondani, megmagyarázhatatlan oknál fogva muszáj hogy legyen itthon belőle habár látványos arcápoló hatásairól nem tudok még mindig beszámolni nektek.  Mostanában nemcsak esténként használtam, de reggelente a sminkszivacsot is ezzel nedvesítettem így tényleg csak az éppen hogy nedves szivaccsal tudtam eldolgozni az alapozót.




Dresdner Essenz izomlazító fürdősó boróka és körtike  illatban, ami hivatalosan élénkíti és ellazítja az izmokat, én leginkább utóbbit éreztem. Annyira ellazított egy forró fürdő ezzel a fürdősóval hogy tévé sem kellett az elalváshoz (  nekem általában kell valami háttér zaj az alváshoz.)

Zara Femme  parfüm ebben a hónapban a parfüm volt amit cipeltem magammal a táskában és fújtam napközben ha szükség volt rá. Rajtam egészen tartós kis illat, elég kora délután újrafújni. Még nyárvégén szereztem be akkor éppen hogy kipróbáltam de fűszeres édessége miatt mostanáig talonban tartottam. Kifújáskor karakán, kissé férfias illat ami száradás után nőiessé szelídül. Kellemes de már most alig a felén túl érzem hogy ez a kis üvegnyi éppen elég lesz belőle.


Sminkeszközök közül októberben kettőt is favorizáltam; egyik az újdonsült  ebelin kontúrozó ecsetem ami tökéletes a szintén új kontúrpalettámhoz és  egy régi-régi sminkszivacs amit időszerű lenne már lecserélnem de az utánpótlás sehogy sem akar ideérni...

Maybelline Eyestudio Lasting Drama zselés szemhéjtus és köztem nem a legnagyobb a szerelem és úgy általában a szemhéjtusokkal sem. Nincs mit tenni, ügyetlen vagyok és kész. Képtelen vagyok szimmetrikus vonalat húzni. Októberben viszont annyit gyakoroltam, hogy ha utólag korrigálva is de legalább valamennyire vállalható tust sikerül alkotnom. Mintha állagbéli változást vélnék felfedezni rajta, nagyon sajnálnám ha pont most kellene elbúcsúznunk egymástól.

Essence Lash Princess szempillaspirálnak már második hónapja hogy kizárólagosságot esküdtem: semmi mást nem használok a pilláimra. Különös, hogy míg más spirálok állaga általában javul az idő előre haladtával addig ennél Lash Princess kiadásnál éppen ellenkezőleg. Egyre macerásabb felkenni, csomósodik és egyre többször ragasztja össze a pillákat.

Catrice Prime and Fine kontúrpaletta  Ashy Radiance árnyalatban az új kontúrtermék a gyűjteményem amit az előzőleg említett csudi klassz kis ecsetem segítségével viszek fel az arcomra. Némi kihagyás után - a L'oréal Infallible Sculpt palettával tett kitérő után - visszatértem a por állagú kontúrozókhoz. A valaha volt legjobb kontúrozóm, színben, tartósságban, építhetőségben mindenben. A hightlight színt ebben a palettában se tudom kihasználni de ez mindig így van, ettől eltekintve tökéletes!

Essence  I♥Nude   sweet like chocolate árnyalata  a jolly joker szemhéjpúder volt  ha rohabtan de mégis szerettem volna ha valami szín mégis csak lett volna a  szemhéjamon. Mélyítővonalban leginkább, egy szempillaspirál, kontúr egy ajakápoló és már indultam is.






És nektek hogy telt az október?


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook