Körömlakkok 2017 tavaszán

május 12, 2017

A bejegyzés apropója, hogy két csodaszép kék körömlakkal bővült a gyűjteményem, mindkét szín vibráló, tavaszi árnylat. Innen jött az ötlet, hogy akkor már miért is ne mutatnám meg minden olyan lakkomat amit a melegebb idő beköszöntével szívesen viseltem/viselek?! Heten vannak, mint a gonoszok de a többségük elég jó adottságokkal rendelkezik. Minden színt fedőlakkal - az eddigi legjobbal; az Essence The Gel Nail  lakkjával -  fixáltam. Vagyis annak ellenére, hogy néhány lakk gél finish-ű a képeken látható gél hatás inkább az említett fedőlakknak köszönhető, mintsem a lakkoknak önmagukban. A lakk tartóssága - szintén eme csodás fedőlakknak köszönhetően - nálam minimum 3 nap,  de van hogy több is ( mosogatás és egyéb háziasszonyi teendők dacára).

Elsőként mindjárt egy kakukktojással kezdem, hiszen a Lovely tavaly nyári  lime színű lakkja már javában a nyárra hajaz. Ettől függetlenül én simán felkentem már hetekkel ezelőtt is tompítva egy nude árnyalattal vagy egy olajzölddel kombinálva. Két rétegben már egészen jól fed, a tökéletes fedéshez három réteg szükséges. Kevésbé krémes, kicsit "vizesebb" állagú. 

Sokaknak a Moyra Felicite napsárga árnyalata is csak a nyaralás alatt jöhet szóba, én ezt is bátran felkenem  a gyűrűsujjaimra egy tavasz csalogató manikűrhöz. Kicsit sűrűbb és sokkal krémesebb az előzőnél, ehhez  valószínűleg az is közrejátszik hogy ha jól számolom már több mint három éve a kollekció része. Két rétegben is viselhető, tartóssága emlékeim szerint ( még azelőtti időkből amikor nem használtam fedőlakkot) meglepően gyengén muzsikált úgy emlékszem két napot alig bírta. Az ecsetet utálom a kezdetek óta, nekem túl vékony. Órákig húzogathatom mire befestem vele egy körmöm. Elviekben gél hatású a végeredmény, de maradjunk a fél-gél hatásban!

Ami viszont nem csak ígéri hanem valóban gél hatást is kölcsönöz a körmeimnek az a megújult S-he Stylezone gel-like' n ultra stay körömlakk világos bordó árnyalata. Igazi bogyó szín. A gél hatás és a szín mesés, de a tartóssága lehetne jobb is. A harmadik nap végén, még fedőlakk alatt is képes "felgyűrődni". Két rétegben tökéletesen fed, az ecset széles és picit tömött.





Teltebb és krémesebb állagú a Max Factor Glossfinity fukszia árnyalata amiben miniatűr mikrocsillámok bújnak meg fokozva a szatén csillogást. Alig észrevehető a körmökön és az üvegben egyaránt, de ott vannak. Szép telt színe van és önmagában is egészen tartós. Az ecset lapított és kellően széles. Egyetlen rétegben viselem.

Magamtól biztosan nem emelem le a polcról a Rimmel  Rita Ora kollekciójából való halovány lila árnyalatát. Nem az én színem, legalább is azt gondoltam. Újsághoz járt és a kezdeti ellenszenv után egészen megszerettem. Teljes manikűrként továbbra is elképzelhetetlen számomra de a S-he lakk bogyó színével karöltve egészen jól mutat.  Három réteg szükségeltetik a teljes fedőképesség eléréséhez, az eredmény pedig félmatt vagy nem is tudom. Semmiképp sem fényes vagy zselés hatású a végeredmény. Az ecset itt is lapított és széles, talán túl széles is az én aprócska körmeimhez. Tartóssága, mint minden Rimmel lakknak a körmeimen szuper! Hiba nélkül akár öt napot is kibír. A Rimmel lakkok óriási kedvencek nálam, erről nem egyszer be is számoltam már nektek például itt.

Végezetül a két újonnan beszerzett kékség: a L'oreal Color Riche azúrkék és mentazöld árnyalatai. Ők az első lakkjaim a márkától amiket akciósan szereztem be, mert bevallom őszintén gyönyörű ez a két szín de mindössze 5ml kiszerelés és eredeti áron több mint ezer forint ami egy lakkért szerintem horror. A tartósságuk nagyjából 4 nap, az ecsetük lekerekített és kellően széles. A világos árnyalatból is elegendő  a két réteg.


Lovely Summer beauties│ Nr.3. 
Moyra │Nr. 931 Felicite
Rimmel Rita Ora│ Go wild-er-ness
Max Factor Glossfinity│ 119 forever glam 
S-he stylzone gel-like'n ultra stay│ 350
Loreal Color Riche│ 611 sky fits heaven
Loreal Color Riche│ 602 perle de jade



You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook