Üresjárat #24.

december 27, 2017

Az év utolsó elfogyott termékekről szóló bejegyzése meglehetősen rövidre sikerült, mert bár másoknál  az ilyen típusú posztokat szeretem legjobban és én magam is szívesen írok a termékekről összegzést, a hetekig kerülgetett üres flakonoktól és dobozoktól a falra tudnék mászni. Így esett legutóbb is amikor kidobtam egy nagy halom dobozt anélkül, hogy befotóztam volna, ezért ebben a bejegyzésben viszonylag kevés termékről lesz szó de az "élmény velük" egészen friss,  mert  az elmúlt napokban használtam el mindegyiket.


Nivea arctisztító kendőiről (25db) sok jót nem tudok írni, egyedül talán az illatát kedveltem. (amúgy is a tipik nivea illat reményében esett a választásom erre a típusra) A kálváriánk a pocsék csomagolással kezdődött, amit egyszerűen képtelenség volt légmentesen visszazárni, így nagyjából a csomag felétől félszáraz kendőkkel próbálkoztam arcot tisztítani. Nyilván nem sokra mentem vele, bár valójában a kezdetek kezdetén se éreztem sok hasznát. Otthoni használtra felesleges, táskába dobós piperének pedig a gyatra csomagolás miatt abszolút használhatatlan volt.

Vichy termálvíz (50 ml) még mindig nagy kedvenc. Most már mondhatni hagyomány, hogy minden tavasszal amikor a márka kijön az utazóméretű csomagjaival akkor feltankolok belőle. Nyáron hűsítőként napközben, ősszel és télen pedig éjszakára használom egymagában. 

Oriflame Gordani Essenza miniparfüm (8 ml) az eddig próbált Oriflame illatok közül a legtartósabb és legkevésbé "egyen illat". Virágos-fás illatkategória, összetevői a bergamott, narancsvirág és toszkán fa. Még ez a mini változat is hetekig kitartott, mert a reggeli felfújást követően akár késő délutánig is éreztem magamon.  Szó mi szó, az ára is borsos de gyakran akciós a katalógusban. Karakteresebb, szerintem  30+ korosztályhoz illő illatkombináció. 

Maybelline the False Push up Angel szempillaspirál a vártnál sokkal jobban teljesített, gondolkodás nélkül kiadnám érte a teljes árát is (mert hogy ezt a példányt még Glamour kuponnal szereztem) Hosszít és ível, ilyet eddig csak egy ősrégi Rimmel spirál tudott. 

Catrice HD Liquid Coverage alapozó  sand beige vagyis egy elég sötét árnyalat mégsem volt sötét vagy sárgás tónusú a bőrömön. A második üveg fogyott ki a napokban, szép természetes vele az összkép, nem emeli ki a száraz foltokat, fedése közepes. Olyan púderesen krémes az állaga és már bánom, hogy nem ezt vettem újra harmadszor is. Csak a pipettás adagolóján változtatnék mert az valamiért nem áll a kezemre. Biztosan nem ez volt az utolsó üveg belőle.

Rival de Loop szemkörnyék frissítő tapaszoktól nagy csodákat nem kell várni, egyértelmű.  6x2 db tapasz található a dobozban ami nedvességhiányos bőrt hivatott hidratálni Hyaluron és E vitaminnal. Szerencsére nem gyakori nálam a sötét karikák vagy a duzzadt szemek de kifejezetten jól estek ezek a hűsítő kis párnácskák néha napján.




Treacle Moon Warm Cinnamon nights fürdősó  elnevezése ellenére szerencsére csak nyomokban tartalmazta a fahéj számomra fújtós illatát. Ettől függetlenül csalódás, a Dresdner Essenz fürdősói sokkal intenzívebb és különlegesebbek. 

Dresdner Essenz csokoládés vörös áfonyás (?) fürdősója tömény (mű)csokoládé, de egyszer-egyszer belefér akkor is ha én inkább a virágos-gyümölcsös fürdőkészítményekért rajongok. Az előbbi TreacleMoon-hoz képest jóval gazdaságosabb is: a tasak tartalmát én min. 3 alkalommal használom el. 

Gilette Venus Tropical 3 pengés eldobható borotváit mindig újravásárolom, mert bár drágábbnak tűnhetnek a többinél, de bármelyik másik márkánál tovább tudom őket használni. Ez még egy nyári kiadás volt színesebb nyéllel mint a normál változat de pontosan ugyanolyan jó. 

Garnier Mineral Pure Active  golyós deo teafa olajjal, a kakukktojás az eddig használt Garnier Mineral deok közül, pedig akik rendszeresen olvassák az elfogytak típusú bejegyzéseimet tudhatják hogy ez a kedvencem. Ez a teafaolajos viszont valami oknál fogva nem vált be annyira, mint a többi illat. Hiába kezdtem el igencsak a hidegebb időben használni, amellett hogy hígabb volt mint az átlag az izzadásgátlásban sem ütötte meg a szintet pedig eskü, hogy nem vagyok izzadós típus. Sőt. Korábban nem találkoztam ezzel a fajtával, szóval ez valami új illat lehet, ráadásul a teafaolaj köztudottan szárító hatása van mégis ez volt az első ami nem sokat segített az izzadásgátlásban.



Elseve Nutri-Gloss Luminizer sampon a  fényes ragyogásért amit legfőképp az illata miatt emeltem le a polcról de persze nem lett volna hátrány ha selymes tapintású, egészségesen fénylő hajzuhatagom lett volna a használata mellett. Semmi extrát nem tudott,egy sampontól nem is várok ilyesmit ezért vagy illat alapján választok vagy kifejezetten száraz fejbőrre való változatot választok. Hajápolási rutinomról hamarosan tervezek is írni, mert sok újdonságot próbáltam mostanában amit mindenképpen szeretnék megosztani veletek. 


Schauma Nature Moments méz és fügekaktusz olajjal erősít és táplál a leírás szerint, gyakorlatilag az előző gondolatmenetem alapján erről sincs mit írni. Ennek még az illata sem tetszett csak fügekaktusz olaj megigézett anno tavasszal mikor a termékcsalád megújult. 

Batiste Original 50 ml száraz sampon jó-jó, de még mindig drágának találom, főleg hogy számomra az Isana változat is megfelel de ha nagyon nem tudnám mire költeni a pénzem akkor is inkább ilyen árkategóriában inkább a got2be hasonló termékét választanám. Újsághoz járt ez a mini változat, magamtól újra biztosan nem fogom venni, mert az utóbbi időben három másik száraz sampont is használok és van közöttük egészen ígéretes is.

Cosmia Collection természetes argánolajjal gazdagított tusfürdőt totál véletlenül, samponnak gondolva tettem be a kosaramba. (amúgy ez nem jellemző rám, de a roskadozó Cosmia állvány előtt állva és az ötödik Cosmia termék után úgy éreztem belefér ennyi spontaneitás) Kellemes és hidratáló tusfürdő, sokkal messzebb nem jutottam az elemzésében 3 használat után.

Cosmia citromos muffin illatú tusfürdője -  nem akarok nagy szavakat használni egy tusfürdő jellemzésekor  DE! - a valaha volt legélethűbb illatú tusfürdő amit próbáltam. Minden alkalommal a számban éreztem a citromhéj reszeléktől enyhén fanyarkás muffin ízét. Emellett nem szárított, nem túl krémes de jól kenhető állaga volt és normál esetben sokáig kitartott volna..... csak én nem bírtam magammal. Képzeljétek el valamelyik YR Jardins du Mond tusfürdőt (mondjuk a brazil kávésat,mert az az én kedvencem), na valami olyasmi ízorgiát képzeljetek el ennek a tusfürdőnek is. A gond csak az, hogy Nagyváradon vásároltam és novemberben magyarországi Auchan áruházban még nem láttam, esetleg valaki közületek?

Original Source vanília és málna tusfürdő és a többi ízvilág körüli lelkesedésem lecsengőben, mert nem különösebben tud többet az olcsóbb változatoknál. Nyáron a mentás változat valóban hűsítő hatású, de ez a vanília-málna még csak nem is volt tartós a bőrömön és hidratáló hatását sem éreztem.

Isana Sós karamell tusfürdőnél már csak az Avon hasonló ízesítésű tusfürdője rosszabb. De tényleg, kétszer próbálkoztam vele mindannyiszor  intenzív hányinger fogott el, úgyhogy gyorsan el is ajándékoztam.  Az Isana kevésbé hányingerkeltő és nem is került csak kétszáz forintomba, de ezzel a limitált téli illattal nálam mellélőttek. Megjegyzem fél flakonnal áll még a szekrényben a cseresznye-édesgyökér változatból is, és meglehet hogy az sem fog elfogyni egyhamar. 

Yves Rocher makadámdió és szezánmag olaj tusfürdőből a második vagy talán harmadikkal fogyott ki, már nem is emlékszem. Szerettem, de nem jobban mint az említett Cosmia muffinos változatát. Édes és krémes, hidratál csak azt sajnálom hogy rajtam nem volt túl tartós.




You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook