"3 in1-ben" kihívás

április 13, 2013

Elíz, a Divat, szépség és a többi... blog írója hét elején kitalált egy  klassz  körmös kihívást, aminek a lényege hogy totál látatlanban húzunk - vagy valakit megkérünk, hogy húzzon helyettünk - 3 körömlakkot válogatás nélkül és azzal készítünk manikűrt!!! Újrahúzás nincs!  Abból a 3 színből kell alkotni, amit "kaptál".  Ezen kívül persze volt még néhány szabály, mint például hogy alap,-és fedőlakkok nem számítanak bele a 3 lakkba vagy hogy körömnyomda és egyéb segédeszközök  használhatóak. Tilos  viszont strasszok és egyéb díszítők felhasználása. (a részletes szabályokról itt olvashattok, ha ti is belevágnátok a kihívásba)
A játék lényege nem az, hogy résztvevők közül ki tud látványosabb manikűrt készíteni. (legalább is remélem, mert én e téren elég ügyetlen vagyok:D Sokkal inkább, hogy a véletlen párosításoknak köszönhetően új színösszeállításokat próbáljunk ki. Nyissunk kicsit az újra, cseréljük le a megszokottat. Legalább is számomra ezt jelenti ez a kihívás, ami  nem mellesleg nekem az első kihívás is egyben!!!:)

Az én 3 színem kihúzását páromra bíztam, mert bevallom nem voltam biztos hogy ha magamnak kell húzni nem lesek bele vagy irányítom más felé a kezem...:D Megkértem nyissa ki a komódot és gyorsan, hezitálás és válogatás nélkül húzzon három lakkocskát. Ők lettek a kihívás résztvevői:

Essence cherry blossom girl 03

essence nail art körömnyomdához való ezüst lakk

Manhattan 65K
 Végül is nem rossz színek a bordó-narancspiros párosításban még láttam is fantáziát, de az ezüst nem illik bele a képbe, annyira nem tavaszias. De megoldottam: szerencsére mivel nyomdázós lakk (és a szabályzat engedi is) így kézenfekvő volt, hogy akkor előveszem az ezer éve porosodó nyomdámat.


 Először csak a gyűrűsujjamon használtam az ezüst színt,de aztán mindre húztam ezüst vonalat amit így utólag belátom nem kellett volna :(

szebb képeket nem tudtam készíteni, mert az ezüst szín "befénylik":((

Egy alaplakkon és a nyomdán kívül egyebet nem használtam az elkészítéshez. Csupán 1 rétegben vittem fel a lakkokat és bár nem egy nagy ördöngösség a végeredmény - már ami a színösszeállítást illeti - az nagyon is tetszik. Ez a Manhattan lakk volt amit a dm-es csomagban kaptam, másodszorra van a körmömön és így, egy másik élénk színnel jobban tetszik mint előtte.

Tetszett ez a kis móka, kicsit eltérni a megszokottól nekem, aki a harmónia és a  "milyen szín milyen színnel passzol"  téma megszállottja vagyok.
Ha van kedvetek csatlakozzatok a kihíváshoz és linkeljétek kommentben az elkészült munkákat!

 Elíz munkája: http://divatesatobbi.blogspot.hu/2013/04/3-az-1-ben-kihivas.html




You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Szerintem jó színeket húzott a párod, nekem tetszik ezüsttel kombinálva ez a kettő! :) És egyáltalán nem baj, hogy mindre húztál ezüst csíkot, nekem tetszik a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó dolgot hoztál ki a random lakkokból :)

    VálaszTörlés

Facebook