Tavaszra hangolva 5. - Új évszak új táska :)

április 12, 2013






Mindjárt kettő is. Van bőven táskám, de egy nőnek táskából sincs elég, ahogy  cipőből sem!!! Igazam van??!:))
Úgy alakult hogy az elmúlt napokban 2 példányra is sikerült szert tenni. Itt a tavasz, ideje lecserélni a sötét, komor válltáskákat és kicsit színesedni!!!!




 A púder színű legfőképp azért vettem, mert nemrég vettem egy hasonló színű tavaszi cipőcskét és hát ugye ahhoz dukál egy hozzáillő táska.... így hát haza jött velem. Strapabíró, masszív anyaga van meglehet hogy egy féltéglát is cipelhetnék benne, akkor sem szakadna le a füle :) Nincs túl sok díszítés rajta, de azért mutatós.
3000ft- kínai

A barnára pedig egy "minden táska 1500ft"-os akció keretében csaptam le.  Valójában égető szükségem nem lett volna rá, de ennek az árnak nem tudtam ellenállni.  Jobb alsó sarokban még szegecsek is vannak, meg egy aranyos masni az elején. Tény, hogy 1500ft-ért nem a legtartósabb és nagyon megpakolni sem érdemes (ami különösen nagy kihívás lesz:) Az eladó kedves volt, mert erre külön felhívta a figyelmet, manapság ez elég ritka (!) Egyébként szegediek előnyben, mert a lelőhely ennek a táskának Szegeden a Nagy Áruház emeletén lévő táskás üzletben van. Hasonló vagy ennél nagyobb darabok is vannak zöld-barna, piros-barna,barna-fehér és még számtalan variációban.

1500ft - szegedi Nagy Á.
 Közben eszembe jutott, hogy talán készíthetnék egy bejegyzést a táskagyűjteményemről. Csak hogy összeszámolhassam mennyi táska lapul akár kihasználatlanul is a szekrény alján :DD

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. A púderszínű táska nagyon tetszik, magamnak is el tudnám képzelni. Én általában a cipőkkel vagyok csak úgy, hogy soha nem elég (vettem is egyből két piros tavaszi cipellőt a héten), táskából nincs sok (legalábbis nincs annyi mint cipőből) :)

    VálaszTörlés

Facebook