Eveline HYDRA Extreme 3D testápoló (TESZT)

április 10, 2013

Végre eljutottam odáig, hogy erről a csudijó hidratáló testápolóról megírjam a hosszú idő óta érlelődő véleményem.
Elől járóban annyit, hogy túlzás nélkül a valaha volt legjobb hidratálóm, hatása már az első hét után érezhető volt. Ráadásul rettentő nagy mennyiség, minden napi használat mellett is még csak most fogok a finish-be érni. (ősz óta használom)


" Hidratáló-kisimító, kiszáradt és vízhiányos bőrre. A krémes formula kisimítja és visszaadja a bőr komfort érzését. Megszűnteti a bőr szárazságát és megújítja a felhámot, biztosítva a bőrnek a hosszan tartó intenzív komfortot. Visszaállítja a megfelelő hidratáltsági szintet még a nagyon kiszáradt bőrnél is. Újjáépíti a vízvesztést védő természetes korlátot."

Külcsín: A pumpás adagolónak hála nem kell belemászni, nagyon praktikus akár irodába is. Az alján járok már  és még "kiadja" a krémet, bár pici negatívum hogy a pumpa mintha kezdené feladni, néha erősebben kell nyomni de ez a legnagyobb hibája.(kíváncsi vagyok mennyi marad az alján)
Egyébként 500ml, nagy kiszerelés ami mint írtam is nekem nagyon sokáig elég volt. Bár ez relatív mert nálam minden testápoló sokáig tart, de csak mert nem használom őket :DD Ezt viszont minden este fürdés után.

Illat/Állag/Hatékonyság:  Végre találtam egy krémet amitől nem csattogok ki. Van egy kis illata, de nem tömény, pont elég. Engem valamelyik régi babáknak való kenőcsre emlékeztet...Viszonylag tartósan megmarad a bőrön ez a kellemes illat.
Állagra semmi különös, átlagos krém. Nem híg, nem túl sűrű. Én viszonylag sokat, legalább 6-7 pumpányit használok egy alkalommal. Este a kar-váll-lábszár vonalon kenegetem, na és persze a kezemet. Sőt, ha nagyon száraznak érzem az arcbőröm, reggelente még a BB krém előtt felviszek ebből is egy nagyon picikét. Nem mindig, mert kell neki 5-10perc hogy tökéletesen beszívódjon és nekem reggelente általában nincs ennyi :)
Tényleg hozza a címkén feltüntettet hatást: vagyis a száraz foltokat meglepően hamar 2-3 nap alatt szépen eltünteti/halványítja. Nekem sajnos sűrűn vannak ilyen foltjaim tusfürdőktől, mosószertől. Ezért is veszem olyan nagy hasznát.
5%-os koncentrációban tartalmaz  urea-t ,ami még inkább segíti hidratálni és puhává tenni a bőrt.
Nem tudom, hogy ennek az urea hatóanyagnak köszönhető e (de gyanítom, mert még nem használtam olyan testápolót amiben lett volna) de fény évekkel hidratáltabbnak érzem a bőröm mikor 1-2 hét kihagyás után újból elkezdem használni.
Krémmánián is elégedettek többnyire vele, olvassátok el hogy meggyőződjetek nem csak nálam nagy kedvenc!!

Ár-Érték: Teljes ára 1490ft és ennyit meg is ér, ha csak a mennyiséget vesszük figyelembe már akkor is, hát még a többi. Szívből ajánlom azoknak vízhiányos, száraz bőrű lányoknak  akik végső elkeseredésükben drága gyógyszertári krémekre kényszerülnek és szeretnének egy olcsóbb mégis hatásos alternatívát.
Újra vásárolnám? Naná, akár a teljes árán is de mivel a héten a Rossmannban akciós (999ft) így a héten az utánpótlásról is gondoskodom.
Egyébként van ezen kívül még vagy 3 fajtája; olívás, uborkás és láttam egy rózsaszín csomagolásút is (?)

 Elért Pontszámok:
Csomagolás: 5/4
Hatékonyság: 5/5*
Ár-érték: 5/5

Ennek a testápolónak köszönhetően a fiók mélyére került a doki által kiírt "zsírozó"  és mosakodó kenőcs. Ez az egy krém kiváltja a bőrszárasságra kapott összes kencémet. Imádom!!!:)

You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Húúú...ennek a posztnak most nagyon örülök mert a napokban szemeztem ezzel a krémmel, de nem mertem megvenni, de ezek után szerintem kipróbálom!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Merem ajánlani, mert nekem tényleg segít a száraz foltok eltüntetésében és a hidratálásba! Remélem te is elégedett leszel vele!

      Törlés
  2. Ez mennyire natúr termék? Miket tartalmaz? Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondanám natúrnak, sajnos van benne kifejezetten "csúnya" összetevő is néhány. A bejegyzésben szereplő linken (krémmánia) megnézheted az összetevőket.

      Törlés
    2. Köszi! :)

      Törlés

Facebook