Üresjárat #2.

április 15, 2013



Nemrég panaszkodtam milyen lassan fogynak nálam a dolgok, erre nem kiürül szinte egy időben kézkrém, sampon,balzsam és még jó néhány flakon??!:)
Ez tök jó, csak épp semmivel nem lett több hely a fürdőszobapolcon, mert majd mindennek beszereztem már az utánpótlását:) 


 Garnier BB krém (light)
 Az én bőröm száraz/vízhiányos ez a fajta bb krém pedig alapvetően vegyes és zsíros bőrre való, mégse éreztem hogy tovább szárította a bőröm. Ideális volt a színben és állagban is.  Mégse vettem újra, mert hajt a kíváncsiság így most az Eveline bb krémjét használom. (teszt hamarosan)

Johnson's baby nedves törlőkendő:
Semmi különös, ezek a törlőkendők nekem mind egyformák. Nem találkoztam még olyannal amit agyon tudnék dicsérni.Ezek itt kellően nedvesek és leginkább a lepergett szemfestéket töröltem le vele a szemem alól vagy a kézfejemről. Mintha kevésbé lett volna hatásos az esti sminklemosáskor, mint elődei. A legrosszabb emlékem mégis a Neogranormon törlőkendőjéhez fűződik.

Kamill soft & dry kézkrém
Ezt a kézkrémet már vagy ezer éve vettem néhány száz forintért. Kellemes illata volt és viszonylag gyorsan be is szívódott. Nem szokásom napközben krémezni a kezem, sőt szinte soha:) Ezért is bírta több, mint 1 évig. Ha égető szükségem lenne kézkrémre biztosan ezt veném újra, mert például az Eveline kézkrém (a kecsketejes verzió) szörnyű volt.

Eucerin dezodor
Ahhoz képest, hogy mekkora márka és hogy ez a pár ml kiszerelés milyen nevetségesen drága volt semmi hasznát nem vettem.((2300ft) Teljes elkeseredettségemben - és a bőrgyógyász ajánlására - vettem meg amikor nagyon csúnya kiütések jelentek meg a hónaljamon. Már javában ősz  volt mikor elkezdtem használni (azaz nem voltak már 30 fokos melegek) mégis úgy izzadtam tőle, hogy csak na!: Igazából még nem fogyott ki teljesen, de ha rajtam múlik soha nem is fog...

Balea csokis-fügés tusfürdő
Nagyon gyorsan elfogyott. Használtam habfürdőnek és dörzsölgettem is magam vele rendesen ezért szinte 2 hét alatt ki is ürült. Tényleg finom csoki illata van a flakonban, de tusolást követően magamon nem igazán éreztem. Újra nem veszem, mert egy flakonnyi épp elég is volt, inkább végig megyek a többi illaton. Most épp a brazil mangóson a sor.


 Greenline tusfürdő gyapot kivonattal
Erről a tusfürdőről pár héttel ezelőtt azt hiszem elhamarkodottan áradoztam. Igaz, ez már a második flakon ettől a márkától és bár az első, aloe verás változattal meg voltam elégedve. Ez a második már elég nagy melléfogásnak bizonyult. Túl híg, túl jellegtelen. Az árán kívül más nem szól mellette. (250ft)

Kallos Placentás hajpakolás
Korábban már áradoztam a mostani kedvenc hajápolási termékeimről egy korábbi bejegyzésben, ezért még egyszer nem teszem. Elég annyi, hogy nagyon sajnálom hogy elfogyott és hogy nem tudom mikor tudom pótolni, mert hiánycikk. (legalább is abban a három üzletben ahol jártam)

Playboy Play it love tusfürdő
Ez csak egy termékminta amit a dm csomagban találtam. Nagyon kellemes illata volt, amit  a  tusolást követő órákban is éreztem a bőrömön (pedig a minta csupán 6ml) Mégsem hiszem hogy megvásárolnám, de csak azért mert tavasszal sokkal inkább vágyok a gyümis illatokra mint a tömény parfümére. De ősszel visszatérhetünk rá!:)

Ingrid Szemhéjfesték (aranyló barna)
Kb. 100 éve itt porosodik a sminkes dobozomban, na nem azért mert annyira rossz, sőt. Szerettem a visszafogott aranyló csillámokat benne és hogy hétköznapra is vállalható volt. Azt hiszem ezt a márkát párszázas boltokban lehet kapni pár száz forintért :)) De nem hiszem hogy újra vásárolok ettől a márkától, hisz ilyen áron már Essence terméket is kaphatok ami azért egy kicsit jobb.

You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Én se veszek észre semmi különöset a babatörlőkendők között.Illetve egyet.Meglepő módon a Tescos kék kendőt a szemem és az egész arcom jobban bírta mint a Lidl saját márkás kendőjét.Azt hiszem ebben az angolok a jobbak:)

    VálaszTörlés
  2. Annyira hasonlít az ízlésünk!!!!:D
    Nekem is bejön a Tesco sajátja törlőkendőből, sőt az vált be a leginkább. A Lidl-félét még nem próbáltam,de nekem már a csomagolása se szimpi:)

    VálaszTörlés
  3. A Balea tusfürdőkkel én is igy vagyok: nagyon jó az illatuk, de 2 perccel fürdés után nem érzem az illatát magamon :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy ahogy írod, 270ft-ért nem várhatunk csodákat!:DD

      Törlés
  4. Nálam is pont így fogynak el a dolgok: csak állok értetlenül a fürdőszobában a holmik fölött és nem értem, miért nem fogynak azok, amiket használok. Aztán 3 nap alatt a nyakamba zuhannak az üres flakonok és tégelyek :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Facebook