Újdonságok mostanában (haul)

április 17, 2013

 

 Valahogy eddig nem akaródzott összeszedni azokat a termékeket, amiket az elmúlt 2-3 hétben sikerült beszereznem. De ma haza érve erőt vettem magamon -  hála a Magasságosnak, hogy 6-kor még/már ilyen jó képeket lehet készíteni - és egy kupacba szedtem az elmúlt pár hét termését.
Van köztük jócskán amit már javában használok, olyan is amit a Glamour hétvégén szereztem és egészen "friss termés" is:) Szóljatok, ha felkeltette valamelyik az érdeklődéseteket és szívesen írok róla bővebben!!
Nem mellesleg végre itt a JÓ IDŐ,Juhéééé!!!!! Ma reggel ugyan még nem mertem "egyszál' blézerben elindulni itthonról, de érzem hogy már nincs messze.....



 Essence Cute as Hell (01 Naughty but nice) halvány sárga szemhéjpúdert még az előző Cosmohoz kaptam. Gyanítom, ha szemfülesebb vagyok valami sokkal jobb árnyalatot is kifoghattam volna, de legalább cuki a tégely:) A  Lovely repesztő körömlakkjából  (12) őszintén szólva nem néztem ki sokat: azt hittem olyan, mint a mágneses kollekció azaz használhatatlan, ezért színválasztásnál csak arra figyeltem, hogy valami olyan színt válasszak ami jelenleg nincs és snassz 1 rétegben jól nézhet ki. Erre itthon kipróbálom és működik, bár a végeredmény elsőre nem tetszett kezdek megbarátkozni vele.

Nem sok dolgot vásároltam a Glamour kuponokkal (legalább is magamnak nem, de jó fej voltam és tesóm  a kedvezményeknek hála  rendesen bevásárolt tavaszra) Egy Manhattan szempilla göndörítő spirált (black) vettem csupán, egy MaxFactor szemceruzát és egy Schwarzkopf  Perfect Mousse habállagú hajfestéket (750). Ezt a fajta hajfestéket azért is szeretem - leszámítva, hogy pont olyan volt a színe amikor először festettem be a hajam, amilyet megálmodtam magamnak - mert a középhosszú hajamra egyetlen doboz bőven elég, sőt. 

Még a leárazás alkalmával szereztem be egy aranyló barna árnyalatú essence monot. ( 59 cooper island) és teljes áron a Stay natural korrektort amiről olyan sok jót olvastam, de engem még nem győzött meg:S Mai szerzemény egy mini legyező ecset, amiről az a hír járja, hogy pirosításnál sokkal természetesebb hatás érhető el vele, kíváncsi leszek!

Sminktermékek mellett beszereztem egy két haj,-és testápolási terméket is. A Loreal Elseve színvédő balzsamot csak az olcsósága miatt vettem meg (na erről kéne leszokjak!!:S) Nekem nagyon bevált a konkurens Gliss Kur hasonló kinézetű balzsamja. De mondtam már, kíváncsi természet vagyok!!:D

A legmeglepőbb termék számomra a Nivea dry comfort izzadásgátló krém, sosem láttam még ilyen csomagolású dezodort. A Müllerben találtam rá véletlenül, pont kapóra jött mert a jelenlegi nagyon gyengén teljesít, hát ha ez jobb lesz. Utolsónak maradt a Balea Brazil Mangós finomsága. Fellelkesülve a múltkori csokis-fügésen, maradtam ennél a márkánál csak a gyümisben.

Melyik újdonságról olvasnátok bővebben?

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Eddig is ezt a színű hajfestéket használtad?
    Én a nivea izzadásgátlóról szívesen olvasnék bővebben, mivel még én sem láttam dezodort ilyen kivitelezésben :)
    + a legyező ecset is érdekel, hogy neked mi a véleményed, könnyebb e a pirosító használata vele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legutóbb nem ezt a hajfestéket használtam, hanem a Palette Mousse Colourt, de amelett hogy inkább sötétebb lett a haj (pedig világosítás miatt festem a hajam) még kevésnek is bizonyult 1 doboz :(
      A deoról már most annyit tudok írni, hogy nyomott hagy a ruhán, ami hatalmas hiba!!!:(
      Felírtam a listára az ecsetet is, hamarosan jövők egy-egy poszttal!Köszi!

      Törlés
  2. Engem a legyezőecset érdekelne. :-) Én nagyon szeretek vele pirosítani. Nekem Oriflame- es van ami elég nagy, ezért szeretnék egy kisebbet is, mint pl. a tied a képen. Megírod majd hol vetted? :-) Nekem is keeeeeeeeeellllllll! :-))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobban örültem volna, ha rendes méretű ecsetet sikerül venni, de csak ilyen picikék voltak:S Egyébként Szegeden vettem (Kincses Sziget) egy bizsus-sminkes üzletben.
      Nekem egyenlőre csak ilyen márkátlan ecseteim vannak, amiket innen szerzek be.Kezdőknek, mint én szerintem ez is megteszi:)
      Köszönöm, hogy írtál!Írok bővebben az ecsetről, ha kipróbáltam.

      Törlés

Facebook